Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ערב טוב,

 

אתמול נסעתי על אספלט הפלא החדש, לאורך כל הקטע התחילו להופיע בורות כאילו חלק מהאספלט התנתק מהכביש..

וזה קורה שלושה שבועות אחרי סיללתו ובלי הרבה גשמים.. אז או שהתבשיל נכשל - או שזה מה שמע"צ מסוגלים לבצע!!

 

שבוע טוב.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
עד כמה שאני יודע יש גם כביש גומי בכביש 1 באיזור צומת לטרון.

כשעולים על הקע הזה - פתאום אתה קולט מה זה שקט.

אפשר לשייט על 120-130 בדממה מופתית.

זה פשוט מדהים.

לאחרונה נתקלתי בזה בעוד הרבה כבישים שנסללו לאחרונה.

עד כמה שידוע לי הקטע כביש שאתה מדבר עליו עשוי מבטון.

פורסם

אתה מדבר על כביש 3.

הוא מבטון אבל לא רק שאין שקט אלא אתה מרגיש שאתה עוד שניה ממריא.

 

אני מדבר על כביש 1 מצומת לטרון ועד קצת אחרי שער הגיא.

פורסם
בכל הכביש מעכו עד אחרי כרמיאל ישנה מצלמה אחת בלבד שעובדת.

 

תיקון, ישנן שתי מצלמות פעילות, האחת לאחר צומת סאיקלון לכיוון כרמיאל והשניה אחרי צומת גילון לכיוון כרמיאל. בעתיד הקרוב לפי התכנון מתוכננות עוד לפחות שלוש מצלמות לאורך הכביש, אם זה מה שיפחית את כמות התאונות בכביש הזה הרי זה מבורך.

×
×
  • תוכן חדש...