Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאתם בטח מכירים, יש כל מיני סוגי ידיות למוט הילוכים

אז רציתי לדעת בערך כמה אמור לעלות כזה דבר, ואם אפשרי להרכיב את זה לבד או שצריך בעל מקצוע בשביל זה

פורסם

יש הרבה סוגים וחברות של ידיות הילוכים.

 

זה מתחיל מהפשוטה ביותר שתעלה בערך 40 ש"ח (ולא ממש שווה יותר מזה) ונגמר בידיות הילוכים של חברות השיפורים המוכרות (ע"ע sparco, omp וכו') שמחירן יכול להגיע גם ל-400 ש"ח בארץ (הרבה פחות בחו"ל).

 

חשוב לשים לב שהרבה מן הידיות החליפיות עשויות ממתכות ללא ציפוי בד/עוד/פלסטיק, ידיות כאלו אמנם הראות ממש טוב אבל לא נעימות לשימוש (רותחות בקיץ, קפואות בחורף).

 

בקשר להתקנה- אפשר בהחלט להתקין לבד, הידיות מתחברות או בהברגה אגרסיבית או נתפסות עם ברגי אלן קטנים שנלחצים על מוט ההילוכים עצמו.

 

אצלי ברכב התקנתי אתת המוצר בקישור, מאוד נוח ונעים, מומלץ בחום.

 

http://www.ompracing.com/detail.html?productcode=SIRIO

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

שאלה קטנה....לגבי המוט הילוכים עצמו, במידה ואני רוצה מוט יותר קצר כי המוט שלי יותר מידיי ארוך, אז יש מקומות שמוכרים מוטות קצרים יותר?? או שאני יכול לפרק אותו ולקצר אותו??

Honda hornet 600

 

פורסם

אתה חותך את המוט שיש לך בכמה שאתה רוצה ובקצה עושה הברגה חדשה עם מכשיר מיוחד (מברזה?) ואז יש לך בעצם מוט מקוצר

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אתה חותך את המוט שיש לך בכמה שאתה רוצה ובקצה עושה הברגה חדשה עם מכשיר מיוחד (מברזה?) ואז יש לך בעצם מוט מקוצר

 

אחי ואם אני הולך למישהו שיסדר לי את זה, כמה נראה לך שכל העסק צריך לעלות כולל נגיד החלפת הידית עצמה, לידית חמודה אבל לא משהו דה בסט כאילו...

שיהיה לי הערכה לגביי המחיר שלא סתם יתקעו לי מחירים בשמיים.

Honda hornet 600

 

פורסם

כמו שכבר אמרו יש מחירים מעשרות שקלים ועד מאות, קח מה שאתה רוצה ושנכנס בתקציב, אני רק לא בטוח שבמקום שאתה תקנה הם יכולים גם לקצר את הידית, בגלל זה צריך ללכת לבנאדם שעושה את החיתוך ועם הידית לבדוק במקום כמה רוצים לחתוך.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
יש הרבה סוגים וחברות של ידיות הילוכים.

 

זה מתחיל מהפשוטה ביותר שתעלה בערך 40 ש"ח (ולא ממש שווה יותר מזה) ונגמר בידיות הילוכים של חברות השיפורים המוכרות (ע"ע sparco, omp וכו') שמחירן יכול להגיע גם ל-400 ש"ח בארץ (הרבה פחות בחו"ל).

 

חשוב לשים לב שהרבה מן הידיות החליפיות עשויות ממתכות ללא ציפוי בד/עוד/פלסטיק, ידיות כאלו אמנם הראות ממש טוב אבל לא נעימות לשימוש (רותחות בקיץ, קפואות בחורף).

 

בקשר להתקנה- אפשר בהחלט להתקין לבד, הידיות מתחברות או בהברגה אגרסיבית או נתפסות עם ברגי אלן קטנים שנלחצים על מוט ההילוכים עצמו.

 

אצלי ברכב התקנתי אתת המוצר בקישור, מאוד נוח ונעים, מומלץ בחום.

 

http://www.ompracing.com/detail.html?productcode=SIRIO

 

וואלה תודה

וכמה עלתה לך הידית הזו? ואיפה?

פורסם

המוט שלי עולה 300 ש"ח בערך, לא זוכר בדיוק כי זאת היתה מתנה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

ברור לך שאם תקצר את המוט יהיה יותר קשה להעביר הילוכים, כלומר תצטרך להפעיל יותר כח (עניין פשוט של מנוף) ? הפתרון הנכון למה שאתה רוצה נקרא quick-shift ואתה מוזמן לחפש אותו בפורום, יש אפילו מצולם כמדומני.

My responses are limited. You must ask the right questions

×
×
  • תוכן חדש...