Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי כרגע מאזדה 6 שנת 2003 גירסת פרימיום (מנוע 2300 סמ"ק), אני חושב כבר כמה זמן להחליף אותה עקב צריכת דלק גבוהה, הבנתי כבר שאין אפשרות גם לקבל רכב עם כח וביצועים וגם להתפלל שלא יצרוך הרבה דלק אז אני מניח שאני צריך להתפשר בעניין הביצועים.

הסבר כללי למה שאני מחפש:

רכב קצת פחות ארוך מהמאזדה (בגלל שאין לי חניה פרטית), צריכת דלק טובה יותר (המאזדה צורכת בוודאות ליטר לכל 8.5 קילומטר), שלא תיהיה מערכת מובנית (בניגוד למאזדה), מחיר עד 60,000 (למרות שממש לא חייב להגיע למקסימום הזה - תשאירו משהו למערכת...) ואם אפשר אז גם שיראה טוב - אני לא אוהב רכב שנראה משעמם ואפוררי.

 

אשמח לקבל כל הערה והמלצה

 

מאיר

פורסם
שלום לכולם,

יש לי כרגע מאזדה 6 שנת 2003 גירסת פרימיום (מנוע 2300 סמ"ק), אני חושב כבר כמה זמן להחליף אותה עקב צריכת דלק גבוהה, הבנתי כבר שאין אפשרות גם לקבל רכב עם כח וביצועים וגם להתפלל שלא יצרוך הרבה דלק אז אני מניח שאני צריך להתפשר בעניין הביצועים.

הסבר כללי למה שאני מחפש:

רכב קצת פחות ארוך מהמאזדה (בגלל שאין לי חניה פרטית), צריכת דלק טובה יותר (המאזדה צורכת בוודאות ליטר לכל 8.5 קילומטר), שלא תיהיה מערכת מובנית (בניגוד למאזדה), מחיר עד 60,000 (למרות שממש לא חייב להגיע למקסימום הזה - תשאירו משהו למערכת...) ואם אפשר אז גם שיראה טוב - אני לא אוהב רכב שנראה משעמם ואפוררי.

 

אשמח לקבל כל הערה והמלצה

 

מאיר

 

אם אתה מרוצה מהמאזדה תעבור לגז

פורסם

יונדאי I20 עם מנוע משופר ועיצוב מודרני צריכת דלק ממש נמוכה. כל רכבי יונדאי אחרונים עם מנוע משופר שווים ללא ספק.

IX35 הג'יפ החדש של יונדאי חבל"ז. בקיצר לדעתי שווה.

כותב רק מה שניסיתי וחוויתי.

פורסם

חוץ מעניין המערכת לא פירטת את צרכיך, כך שקשה להמליץ לך.

אני מסופק אם תמצא רכב ללא מערכת מובנית, לפחות מינימלית.

גדי - הצעת IX35 ו-I20 כאשר התקציב הוא 60K לכל היותר?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

IX35 - כרגע חלום שלי :-) יחסית לג'יפים הוא לא יקר אך לחבר שלנו לא יתאים בגלל התקציב. I20 אפשר לחפש שנתון 2008

כותב רק מה שניסיתי וחוויתי.

פורסם

אני עברתי ממאזדה כמו שלך לגולף שנת 2005 מנוע 1600FSI שצורך בסביבות 1-11 .

גיר 6 הילוכים רכב יחסית חסכוני ונוח לעומת המאזדה.

×
×
  • תוכן חדש...