Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני די חדש בפורום ובעיניין בכלל.. ככה שתתחשבו :)

 

קיבלתי מתנה זוג קומפוננטים של מורל 5X7 וברצוני להתקין אותם בדלתות הקידמיות (מדובר בפורד מונדאו 03 ככה שהמידה מתאימה ).

אני רוצה לחבר אותם ישירות לרדיו דיסק בלי מגבר ושאר הירקות. לאחר פירוק הרדיו ראיתי שכל החיווט מקורי של הרכב, מדובר על כבלים רגילים למדי והמצב שלהם די טוב.

1. האם יש צורך בהחלפת כבלים למשהו יותר רציני, יותר עבה לדוגמא?

2. נגיד והחלטתי לישאר עם אותם כבלים מקוריים האם ההבדלים יהיו כל כך משמעותיים?

3. היכן אני ממקם את הקרוסאוברים? (אני מעדיף שלא בתא מטען)

 

נ.ב: אני מבצע את העבודה לבד, סתם כי אני אוהב להתעסק עם הרכב.

 

תודה מראש על הסבלנות,

פורסם

אתה יכול להשאיר את החיווט המקורי זה לא משהו מורגש באוזן

וגם לא יודע כמה זה הכרחי אם אתה ללא הגברה חיצונית.

 

בעניין ההתקנה התקנה זה הדבר הכי חשוב אם אתה לא יודע לעשות עבודה

איכותית אל תתקמצן על כסף ולך לבעל מקצוע עם המלצות טובות.

 

אם החלטת לעשות את העבודה לבד את הקרוסים ניתן למקם במספר מקומות כגון:

בדלת אם יש מקום, בקיק פאנלים, בבגאז או מאחורי תא הכפפות וכו'...

 

את הטויוטרים הייתי ממליץ לחבר להתחיל להניח במקומות שניתן להתקין

ולשמוע מאיפה את הכי נהנה מהם והם מפיקים את הצליל שאתה מחפש.

 

בהצלחה :)

פורסם

+1 לשלומי.

אם יש לך אפשרות,אז תחליף את החיווט,אם בעתיד תוסיף מגבר אז פינה אחת סגרת.

מיקום הקרוסים-עדיף ברכב ולא בדלת(לחות,ניקוז מים ועוד).

בשיפוצים...

פורסם

אין שום צורך להחליף את החיווט זה מיותר לחלוטין

את הקרוסים אתה יכול למקם בדלת במקום קצת גבוה ללא שום דאגה

תוכל בהחלט לתפוס אותם בעזרת אזיקונים לאחת הצמות (שים לב שכיסוי הדלת חוזר למקומו ללא בעיה) לא יקרה שום נזק ושום רטיבות לא תשפיע לפחות בעשר שנים הקרובות

למרות שזה באמת לא קשה אני מצטרף להמלצה לגשת למתקין ולתת לו לשבור את הראש

בכל אופן במידה ותרכיב לבד אני מאחל לך בהצלחה

דרור

פורסם

במידה והטויטרים יותקנו בתוך הדלת, אין לך הרבה ברירות אם אתה רוצה להשאר עם החיווט המקורי- תתקין בתוך הדלת.

במידה ותתקין את הטויטרים בקיקים או בקורות, תהיה חייב להתקין את הקרוסים מחוץ לדלת, ולהתעלק על החיווט הקיים כדי להתחבר למידים שבדלתות.

 

בנושא השני, זכור לי שבריכבי הקודם היה הבדל מורגש ביכולת הוופר לשחזר באס לאחר שדרוג חיווט לדלת.

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...