Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שאלה- למישהו ידוע על בעיות / תקלות אופיניות לדגם זה? תודה מראש לעונים.

 

בבעלותי.

 

כל יום מחדש- לונה פארק.

 

אין מלים, אין תקלות, אין מתחרים!

פורסם

הרכב סובל מהמוניות מוגזמת של כל מני אנשים שלא יכולים לרכוש את הרכב אבל רכשו אותו כיוון שחיפשו פוזה או חשבו לפחות שמישהו מסתכל על טיוטה כרכב יוקרתי , או שיעלה קרנם מכיוון שהם נוסעים בגיפ.

דרך אגב הטרנד של הגיפים בעולם היוקרה כבר נגמר לפני כמה שנים והעשירים חזרו למכוניות הסאלון.

 

עוד חיסרון זה המחיר המופרז והאיבזור הדל , טיוטה במחיר של יגואר , כמו שתמיד אמרתי מדובר ברכב יפני יקר ולא ברכב יוקרתי , לא מכיר רכב אחד יפני שהוא יוקרתי , יוקרה זה יותר ממנוע גדול עור ומחיר מופרז, זה עניין של מוניטין של שנים , גם שלפעמים המכוניות האלה עולות על המכוניות היוקרתיות באמת בהרבה תחומים.( צריל להגיד את האמת )

 

אמינות של הרכב והתקלות זה יהיה בדיוק כמו בכל רכב אחר , אין רכב שלא סובל מבעיות ובכלל היום שהיצרנים משתמשים במחסן חלפים גלובלי לפעמים גם סיני , רוב המכוניות אמינות בדיוק באותו אופן.

המכוניות של היום מלאות בחישנים ומחשבים שמתקלקים לפעמים , לא כמו פעם שהיפנייות היו מכוניות פשוטות בלי הרבה חישנים ולכן היו אמינות , המכיניקה אצל כולם מחזיקה שנים .

בעיות חשמל היו אופיניות אצל הארופיאים בעבר מכיוון שהם היו הראשונים שהתחילו להשתמש במערכות המורכבות האלו ,שהיו בראשית הדרך והיו מתקלקים יותר מהר , ליפנים זה לקח שנים עד שהגיעו לרמות האלו , ודאגו בעיקר לשיפור הרכבים הקיימים ולא להתקדמות טכנולוגית. היפניות של היום כבר מלאות מחשבים וחיישנים שנוטים להתקלקל מפעם לפעם.

 

 

בהצלחה אל תמכור כליה בשביל הרכב.

פורסם
הרכב סובל מהמוניות מוגזמת של כל מני אנשים שלא יכולים לרכוש את הרכב אבל רכשו אותו כיוון שחיפשו פוזה או חשבו לפחות שמישהו מסתכל על טיוטה כרכב יוקרתי , או שיעלה קרנם מכיוון שהם נוסעים בגיפ.

דרך אגב הטרנד של הגיפים בעולם היוקרה כבר נגמר לפני כמה שנים והעשירים חזרו למכוניות הסאלון.

 

עוד חיסרון זה המחיר המופרז והאיבזור הדל , טיוטה במחיר של יגואר , כמו שתמיד אמרתי מדובר ברכב יפני יקר ולא ברכב יוקרתי , לא מכיר רכב אחד יפני שהוא יוקרתי , יוקרה זה יותר ממנוע גדול עור ומחיר מופרז, זה עניין של מוניטין של שנים , גם שלפעמים המכוניות האלה עולות על המכוניות היוקרתיות באמת בהרבה תחומים.( צריל להגיד את האמת )

 

אמינות של הרכב והתקלות זה יהיה בדיוק כמו בכל רכב אחר , אין רכב שלא סובל מבעיות ובכלל היום שהיצרנים משתמשים במחסן חלפים גלובלי לפעמים גם סיני , רוב המכוניות אמינות בדיוק באותו אופן.

המכוניות של היום מלאות בחישנים ומחשבים שמתקלקים לפעמים , לא כמו פעם שהיפנייות היו מכוניות פשוטות בלי הרבה חישנים ולכן היו אמינות , המכיניקה אצל כולם מחזיקה שנים .

בעיות חשמל היו אופיניות אצל הארופיאים בעבר מכיוון שהם היו הראשונים שהתחילו להשתמש במערכות המורכבות האלו ,שהיו בראשית הדרך והיו מתקלקים יותר מהר , ליפנים זה לקח שנים עד שהגיעו לרמות האלו , ודאגו בעיקר לשיפור הרכבים הקיימים ולא להתקדמות טכנולוגית. היפניות של היום כבר מלאות מחשבים וחיישנים שנוטים להתקלקל מפעם לפעם.

 

 

בהצלחה אל תמכור כליה בשביל הרכב.

 

באשר לסיפה- מסכים בהחלט, שים לב שצריכת הדלק שלו די גבוהה, בעיקר אם יש לך רגל ימין "כבדה"..

 

באשר לרישא- תמיד יהיו אילו שרוכשים אביזרים לנוי. אני באופן אישי נהנה מיכולת הרכב בשטח ומנצל אותו שם. מה גם שהבטיחות בדגם החדש גבוהה לעין ארוך מן הדגם היוצא. הישיבה הגבוהה נוחה מאוד והרכב מפנק ביותר.

 

אם אתה מחפש שיסובבו אחריך את הראש- זה לא הרכב הנכון. אפילו עם הצורה החדשה הוא לא "נוצץ". אין לו את הסמל הנכון.

אם אתה מחפש ישיבה גבוהה בכביש ויכולת שטח - מומלץ בחום.

 

מומלץ בחום גם אם לא תשתמש ביכולת השטח- על הכביש הוא נוח מאוד והישיבה הגבוהה עושה את שלה.

 

רק שלא יקשקש לי מישהו על עניין היציבות... (יש לו כל בקרת יציבות אפשרית- ואם נוסעים כמו אנשים שפויים- לא יקרה כ-ל-ו-ם)

×
×
  • תוכן חדש...