באשר לסיפה- מסכים בהחלט, שים לב שצריכת הדלק שלו די גבוהה, בעיקר אם יש לך רגל ימין "כבדה"..
באשר לרישא- תמיד יהיו אילו שרוכשים אביזרים לנוי. אני באופן אישי נהנה מיכולת הרכב בשטח ומנצל אותו שם. מה גם שהבטיחות בדגם החדש גבוהה לעין ארוך מן הדגם היוצא. הישיבה הגבוהה נוחה מאוד והרכב מפנק ביותר.
אם אתה מחפש שיסובבו אחריך את הראש- זה לא הרכב הנכון. אפילו עם הצורה החדשה הוא לא "נוצץ". אין לו את הסמל הנכון.
אם אתה מחפש ישיבה גבוהה בכביש ויכולת שטח - מומלץ בחום.
מומלץ בחום גם אם לא תשתמש ביכולת השטח- על הכביש הוא נוח מאוד והישיבה הגבוהה עושה את שלה.
רק שלא יקשקש לי מישהו על עניין היציבות... (יש לו כל בקרת יציבות אפשרית- ואם נוסעים כמו אנשים שפויים- לא יקרה כ-ל-ו-ם)