Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תופעה מוזרה ששמתי לב אליה: יש לי RCD510, היציאות הקדמיות מחוברות עם מנחת למגבר ומשם לרמקולים הקדמיים + סאב.

הכל טוב ויפה.

בזמן ניגון דרך דיסקים, יש איזשהו עניין שהווליום חזק נורא. אני משחק עם הסקאלה של העוצמה מ-0 עד 50% בערך. מעל חצי, העוצמה מוגזמת ומתחיל סתם דיסטורשן.

אבל מה, בזמן שמיעת רדיו, העוצמה הרבה יותר חלשה לעומת הדיסקים, ולמעשה - העוצמה הנכונה. הסקאלה מתאימה לווליום כמו שצריך מ-0 עד 100 בערך. כמובן שהמגבר עדיין פעיל ומדובר על עוצמה גבוהה יותר מאשר מצב הסטוק.

 

בהתחלה חשבתי שזה איזשהו עניין ברדיו, שהוא פשוט חלש יותר.

אבל אז התחלתי להשתמש בכרטיס SD :)

גם הוא היה בסקאלת העוצמה "הנכונה" כמו הרדיו, כך שלמעשה נראה שה"תקלה" היא ב-CD, שהוא פשוט חזק מידי.

 

זו תופעה ידועה? צפויה?

או שמדובר בתקלה? אולי משהו בצורת ההתקנה?

 

תודה

פורסם

זה בגלל שהאות שמגיע מהדיסק הוא בעל מתח גבוה יותר מרדיו ומ-SD.

הפתרון הוא פשוט להנמיך את הגיין במגבר.

 

ב-HU ווליום על 85%,ואת הגיין תעלה עד שתשמע עיוותים ואז תנמיך טיפה.

בשיפוצים...

פורסם

אבל אם אני אנמיך את הגיין כדי שיתאים ל-CD, אז ברדיו וב-SD הכל יהיה חלש מידי..

אם אני צריך לבחור, אני מעדיף את המצב הנוכחי.

זה מוזר שה-CD חזק יותר מהשאר.. חבל שלא שמתי לב אם זה היה ככה גם לפני חיבור המגבר.

 

בכל אופן תודה :)

פורסם

ערב טוב

תראה, לי זה לא נראה שיש איזו שהיא חוסר התאמה בין הפולס של הרדיו או ה SD לבין ה CD

המכשיר הוא מכשיר טוב (אמנם פשוט) אבל עדיין טוב ומיוצר על ידי חברה שמייצרת מוצרים איכותיים

ולי קשה להאמין שהתקלה מובנית במכשיר (אלא אם ספציפית אצלך המכשיר לא תקין)

אבל אני שמתי לב לכך שישנם דיסקים שאני שם אצלי ברכב שנשמעים חזק יותר מאחרים וזאת בלי שאני אגע בווליום

אני לא מבין גדול בצריבות ובעריכות של מוסיקה דרך מחשב אבל יכול להיות שפה יש איזה עוקץ מסויים

אני חושב שזה שווה בדיקה

דרור

×
×
  • תוכן חדש...