Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מענין למה לא מייבאים לפה את הטאטא?

א) טאטא ייבאו פעם (טנדרים וג'יפים). הפסיקו בגלל חוסר ביקוש (ואיכות לא משהו).

ב) אם אתה מדבר על טאטא נאנו, אז אם היו מציעים לך דבר כזה חדש ב50 אש"ח (כי זה פלוס מינוס המחיר שיהיה, נוכח הסטוריית התמחורים ההזויים בארץ), היית קונה, או שהיית בכל זאת מעדיף סויפט/פונטו/פנדה/מזדה2/יאריס/וואטאבר יד שניה?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מדוע בארץ הקודש אין יצור המוני לכלי רכב? יש לזה הסבר אחד בלבד שאותו כבר כתבו לפני:

התשובה היא מאוד קצרה ומאוד פשוטה, שוק מקומי קטן מידי.
פורסם

במילה פשוטה שילוב של כל התשובות,

ובפירוט:

 

בעבר מפעלי בניית הרכבים הזדקקו למתכת רבה ולכוח בניה גדול.

היום בהוצאה התחלתית גבוהה את בעיית כח העבודה אפשרי להחליף במיכון אוטומאטי [רובוטים] שעלותם ההתחלתית גבוהה אבל לאחר מספר שנים ה ROI מתקזז עם כוח עבודה זול.

 

לגבי המתכות מספר חברות כגון וולוו ואפילו רנו בודקים ומכניסים לא מעט תרכובות של חומרי פלסטיק לרכבים לעומת מתכת ולמקרה קיצון חומרים מרוכבים. [אם תבחנו כל רכב שירד מפס הייצור תגלו כנף ,מכסה מנוע ועוד לא מעט חלקים העשויים פלסטיק.

 

לגבי המיסים אכן בעיה כואבת שכרגיל בממשלותינו החליטו לחשוב על איך להרוויח את הלירה עכשיו לעומת חיזוק הכלכלה לאורך זמן.

 

היום בארץ יש כמה עשרות מפעלים שמייצרים רכיבים לשוק הרכב העולמי [במוו אאודי ויגואר ועוד] ואפילו בין הספקים המובילים ראה כתבה :

http://motocar.ifeel.co.il/article/3643.aspx

 

למרות כל האמור אם אין חיזוק מצד הממשלה הדבר לא כלכלי תסתכל טוב טוב מסביבך ותגלה שלא מעט חברות שמתכננות בישראל מוצרים מעבירות את פס הייצור למזרח הרחוק , החל בטקסטיל וכלה במעגלים מודפסים ושבבים.

עד שהממשלה לא תייצר תמריץ כלכלי כדוגמאת אינטל לא נוכל לעזור לעצמנו לטווח הרחוק,

ובטווח הרחוק כמו שכולם מבינים זה רק יעזור לנו.

טוב שם טוב משמן טוב

×
×
  • תוכן חדש...