Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DATSON 280 ZX להנאתכם


asdstreo
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב ושלום לכולם

פעם ראשונה שאני מעלה בפורום אספנות

מקווה שיהיו עוד הרבה

שלשום הרכבנו יחידת מיגון לוויני ברכב שהחזיר אותי ל SUNSET BLVD של לפני 20 שנה כשהייתי צעיר חופשי ומשוחרר מכל נטל

בכל אופן אחרי ההשתפכות של הנוסטלגיה אני מקווה שתהינו מהתמונות של הרכב כשם שאני נהניתי והתרשמתי ממנו

למיטב ידיעתי זוהי הדטסון היחידה בארץ

ערב טוב

דרור

DSCF2537.jpg

DSCF2538.jpg

DSCF2539.jpg

DSCF2536.JPG

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תמיד כיף לראות תמונה של Z, אבל זו לא היחידה. ישנה עוד 280ZX בצבע בורדו, עוד 280Z של עמיתנו לפורום העונה לכינוי דטסון 280Z - ושמועה עיקשת מדברת על עוד 260Z אחת.

 

כן ירבו. אף פעם לא מאוחר למחוק את חרפת החרם הערבי באמצעות יבוא של Zדים, RX7, סליקות, הונדה S800 ושאר ממתקים יפניים.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
תמיד כיף לראות תמונה של Z, אבל זו לא היחידה. ישנה עוד 280ZX בצבע בורדו, עוד 280Z של עמיתנו לפורום העונה לכינוי דטסון 280Z - ושמועה עיקשת מדברת על עוד 260Z אחת.

 

כן ירבו. אף פעם לא מאוחר למחוק את חרפת החרם הערבי באמצעות יבוא של Zדים, RX7, סליקות, הונדה S800 ושאר ממתקים יפניים.

 

יש גם את ה Z של עמית THE CAT

ז"ל

לבנה.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אני חושב שהיא 240

בקשר לשנה אין לי מושג

פעם אחרונה שראיתי את האוטו עמית עוד היה בחיים

והיה חשוך והייתי שיכור

נשמע סרט איימים לא?

 

86FE8017CCF47268C12C74534439C5.jpg

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

תודה וחן חן על הפרגון

יש לנו די הרבה כניסות של רכבי אספנות לצורך עבודות מיגון וסטריאו

אשמח להעלות תמונות של רכבים נוספים לכשיגיעו

תודה ושבת שלום

דרור

פורסם

אכן רכב מיוחד ויפה

אבל למה צריך לצלם את מערכת המיגון שלו

 

או לציין איזה מערכת מתקינים לו

 

לא יודע סתם פרנואיד...

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אכן, סתם פראנואיד! :lol:

 

 

ה 280ZX יפה מאוד אבל לטעמי האישי, בזבוז מוחלט לרכוש כזה רכב אוטומטי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

datsun280z גדול !

איפה היית עד עכשיו ? :lol:

אמנם קשה להיכנס לפרטים מתמונת הפרופיל הקטנה אבל עדיין הרכב נראה יפה מאוד

איזה מודל הוא אם אפשר לשאול ?

דרור

פורסם

 

ה 280ZX יפה מאוד אבל לטעמי האישי, בזבוז מוחלט לרכוש כזה רכב אוטומטי.

 

כל כך מסכים. אני מעריך שזה בגלל שהרכב יובא מארה"ב. נהגתי שם לפני הרבה שנים לא מעט על טויוטה סופרה 2.8, רכב חזק מאד ונאה, אבל הדגם היה אוטומטי :?


×
×
  • תוכן חדש...