Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי מאזדה 6 שנת 2003, אתמול הבחנתי לאחר נסיעה (שבה הדלקתי מזגן), נזילה די רצינית בצד ימין בצד הקידמי של הרכב ממש לפני הגלגל הימני הקידמי. נגעתי בזה וזה לא נראה כמו שמן אלא כמו מים (ולא ירוקים).

היום נסעתי שוב ואני כבר לא רואה את הנזילה.

עשיתי בדיקה במים הירוקים, בשמן הרגיל, בשמן של ההגה ובמים של הווישרים והאמת שהיה חסר מים בווישירים אבל אולי זה בגלל שהפעם האחרונה שמילאתי שם מים היתה די מזמן...

יש לציין שמילאתי את מה שחסר במים של הווישרים כדי שאני אראה מאוחר יותר אם חסרים שם מים.

דבר נוסף, לא ראיתי עד עכשיו אפילו פעם אחת נזילה משם לאחר שהדלקתי מזגן והרכב ברשותי שנתיים.

 

האם זה קשור למזגן? למים של הווישרים? או שזה בכלל משהו אחר?

 

תודה

פורסם

אני מהמר על הניקוז של המזגן.

האם לפני כבוי המנוע הרכב עמד כמה דקות במקום עם מזגן דלוק?

גם אם לא, הטפטופים מצינור נקוז של המזגן ממשיכים כמה דקות אחרי שמכבים את הרכב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אוקי, השאלה היא אם זה סימן לתקלה / נזילה שלא אמורה להיות - בכל זאל היו הרבה מים על הרצפה, זה יצר שביל...

או שזה נורמלי? (בהנחה שזה אכן המים של המזגן)

פורסם
אוקי, השאלה היא אם זה סימן לתקלה / נזילה שלא אמורה להיות - בכל זאל היו הרבה מים על הרצפה, זה יצר שביל...

או שזה נורמלי? (בהנחה שזה אכן המים של המזגן)

הגיוני ונורמלי לגמריי.

זה המקום של היציאה של המים של המזגן, המים של המזגן זה בעצם הלחות שבאוויר, ככה שאין דבר כזה נזילה במקרה הזה(חוץ מאז עם הצנרת נקרעת ונכנסים מים רכב\יוצאי במקום לא טוב)

 

ליתר ביטחון כמו שיקיר אמר היתי בודק שוב מים בוישרים כדי להיות בטוח ואין יותר מה לעשות

*להבא גם היתי שם מים יעודיים לזה. סתם כי זה מנקה יותר טוב.

×
×
  • תוכן חדש...