Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוטוס סופר 7 החיפאית עושה עליה למרכז וזוכה לבעלים חדשים


און יעקבסון
שימו לב! השרשור הזה בן 3765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 924
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני לא יודע אם זאת זווית הצילום, או משהוא אחר, אבל יש לי הרושם

שנקודת התורפה ברכב הזה תהיה הסעפת הזו, היא מעוותת ב"שופרות"

ואינה עומדת בסטנדרט, להערכתי (הגסה) בבדיקה תתגלה גם דליפת

ובריחת גאזים בנק' הקריטית. המלצה שלי כל עוד הדבר אפשרי, לנסר

ולהחליף לאחת חדשה ומנירוסטה, הצליל ישתפר וגם תגובת המנוע...

זה לא עסק זול, ובטח ובטח לא קל אבל במרוצת הזמן, יתגלה שזה היה

המהלך הנבון לעשות-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

און, הכיצד טרם נצבע פולי האלטרנטור באדום בוהק? אותכם לשוש!

 

וואלה! באמת שערוריה!!! לא יודע איך הפרט הזה נעלם מעיני. מבטיח לטפל בזה בהקדם. רק לא לספר לשוש...

 

אני לא יודע אם זאת זווית הצילום, או משהוא אחר, אבל יש לי הרושם

שנקודת התורפה ברכב הזה תהיה הסעפת הזו, היא מעוותת ב"שופרות"

ואינה עומדת בסטנדרט, להערכתי (הגסה) בבדיקה תתגלה גם דליפת

ובריחת גאזים בנק' הקריטית. המלצה שלי כל עוד הדבר אפשרי, לנסר

ולהחליף לאחת חדשה ומנירוסטה, הצליל ישתפר וגם תגובת המנוע...

זה לא עסק זול, ובטח ובטח לא קל אבל במרוצת הזמן, יתגלה שזה היה

המהלך הנבון לעשות-רן

 

רן, כרגיל, אתה נוגע בנקודה הנכונה. זו בדיוק הכוונה, אולם כרגיל במהלך השיפוץ, עד שלא מוצאים ומבצעים פיתרון אחר, לא פוגעים בקיים. הכיוון הוא אכן ליצור מערכת חדשה לגמרי, לפי התכנון הקיים. על כל מקרה שלא יבוא שומרים על הקיים, אם וכאשר...

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני מספר שבועות פרסמתי כאן בשרשור את תהליך התאמת המניפה למצנן. תזכורת: הוחלט, מטעמי מקום, להשתמש במניפה דוחפת ולא יונקת ואפילו התחלנו להתאים את החלקים, עד שנעצרנו, כי הכיוון בו נקטנו לא היה נכון.

עכשיו הגיע זמן לחזור ולהתקדם בגזרה, כי לפני שנותנים את מכסה המנוע לצבע סופי, צריך לוודא שיש מספיק מקום למניפה וגם לסט הקרבורטורים מתחת למכסה המנוע.

 

אז הפעם נתחיל במניפה:

 

1. הרעיון המקורי שנפסל, למניפה הדוחפת והכונס . אם היה מדובר במניפה יונקת וכונס כזה - זה היה מצוין.

2. ככה זה נראה מבט לכונס של מכסה המנוע. אמנם האוויר מתועל לעבור דרך המניפה, אבל שטח הקירור של המצנן עצמו נפגע אנושות.

3. והנה הכיוון הנוכחי. המניפה נמצאת במרכז המצנן ומחוזקת למקומה באמצעות ארבע זרועות. שטח הכולל של המצנן נשאר חשוף ומקבל אוויר גם לא דרך המניפה.

4. בכדי להקל על החיבור והפירוק של המניפה, השתמשנו בקליפסים קפיציים בעלי תבריג מתאים המתחברים לתושבות המניפה. ככה זה נראה.

5. ובסיום ההתקנה - המראה הסופי.

6. עכשיו אפשר להרכיב את מכסה המנוע, ולסמן את נקודת החיתוך הנחוצה, על מנת ליצור מרווח מספק בין המניפה לבין המכסה.

7. וככה זה נראה אחרי החיתוך וההתאמה.

 

עכשיו אפשר להמשיך הלאה, לקרבורטורים. על כך, בהמשך.

תמונה 003.jpg

תמונה 004.jpg

תמונה 072.jpg

תמונה 073.jpg

תמונה 074.jpg

תמונה 081.jpg

תמונה 082.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר מוביל לדבר ודבר קשור לדבר. כאמור וכמוזכר, בכדי לצבוע את מכסה המנוע היה עלינו להתאים את המצנן והמניפה מחד, ומאידך לוודא שהקרבורטורים נכנסים מתחת למכסה מבלי לגעת בשום דבר. בעוד שהקרבורטורים הם עניין נתון, לשמחתנו הייתה לנו את האפשרות לבחור בין שתי סעפות שונות ולשמחתי היום גדולה, הסעפת אותה הביא קובי היא זו שבסופו של דבר התגלתה כמתאימה. אז כל שנותר הוא להרכיב, תחילה, את הקרבורטורים למקומם ועל הדרך לבדוק את האורך המתאים לגוז'ונים התופסים את הקרבורטורים.

 

הנה:

 

1. שני הקרבורטורים הכפולים - מצד אחד.

2. ומהצד השני.

3. לפני שמרכיבים את הקרבורטורים למקומם, יש להרכיב את הספייסרים/גומיות אטימה על הסעפת.

4. עכשיו אפשר להרכיב את הצמד למקומו, ו...

5. להתרשם...

6. האמת? נראה טוב ומה זה מתאים. יכול לדמיין את צליל הכחכוך הגרוני של הקרבורטורים האלו.

 

עכשיו אפשר לחזור ולהביא את מכסה המנוע ולבדוק האם המרווח בין הקרבורטורים למכסה מספק. ולשאול את השאלה: נו, מתי מניעים? אענה לעצמי: סבלנות. עוד קצת עבודה. בקרוב, בקרוב...

180420121080.jpg

180420121081.jpg

180420121082.jpg

180420121083.jpg

תמונה 065.jpg

תמונה 066.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרררררררררר...השאיפה תהיה בריאה לחלוטין, וגם תישמע מצויין!

עכשיו צריך לעבוד חזק על הנשיפה וכושר הסיבולת לב ריאה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראה הערות באדום

 

quote=השושנים;3378017]גרררררררררר...השאיפה תהיה בריאה לחלוטין, וגם תישמע מצויין!

עכשיו צריך לעבוד חזק על הנשיפה זה ברשימות וכושר הסיבולת לב ריאה וזה כבר נעשה...-רן

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה טובה, באמת. ודי קלה לבדיקה. כל שצריך הוא להרכיב מחדש את מכסה המנוע, להשפיל מבט ולבדוק.

 

אז בואו ונלווה את הבדיקה בתמונות. והפעם, בכדי לעזור לכם להבין משהו שם בבלאגן, הוספתי חצים:

 

1. הקרבורטורים מתחת למכסה. הגשר של מנופי הכבל גז נכנסים בדיוק בבליטה הקיימת במכסה המנוע.

2. אבל משום מה, מכסה המנוע אינו יושב במקומו ונראה שיש מגע בין הקרבורטורים למכסה. מבט קרוב יותר מגלה כי החשד נופל על צינורות הזנת הדלק לקרבורטורים.

3. לשם הבדיקה, מסירים את צנרת הזנת הדלק ומחזירים את מכסה המנוע למקומו ושוב בודקים. אכן! זו הייתה הבעיה, וכעת אין שום מגע.

4. מפרקים שוב את המכסה ומרכיבים שוב את צינורות ההזנה. הפעם במצב שכיבה ובודקים שוב. גם הפעם אין מגע ומכסה המנוע נסגר היטב. יחד עם זאת, ככל הנראה נשנה את מיקום צינורות ההזנה לצד השני של הקרבורטורים. שם יש יותר מקום.

5. גם מסנני האוויר יושבים כמו שצריך ולא נוגעים במכסה. ואגב, קרוב לא נחשב...

6. אז כל שנותר הוא לחתוך את כניסת האוויר בכונס, ו...

7. ולהתרשם מהתוצאה לדקה או שתיים, ו...

 

לעבור הלאה! המשך יבוא...

תמונה 067.jpg

תמונה 068.jpg

תמונה 069.jpg

תמונה 070.jpg

תמונה 071.jpg

תמונה 083.jpg

תמונה 084.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

און, קרוב לא נחשב, זה במצב עמידה.

האם הטורק של המנוע, תוך כדי נסיעה או האצה לא יגרום למגע?

נו, בשביל זה כבר צריך להניע...

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

און, קרוב לא נחשב, זה במצב עמידה.

האם הטורק של המנוע, תוך כדי נסיעה או האצה לא יגרום למגע?

נו, בשביל זה כבר צריך להניע...

דורון, קרוב, אבל לא עד כדי כך קרוב... תושבות המנוע בלוטוס מאוד קטנות וקשיחות (וחדשות...). מרווח התנועה שלהן אמור להיות מאוד מוגבל, אז לא צריכה להיות בעיה. אבל כפי שידוע ואמרת - אין חכם בעל מנוע דולק וגז חזק בכדי לבדוק כזה דבר...

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראה הערות באדום

 

quote=השושנים;3378017]גרררררררררר...השאיפה תהיה בריאה לחלוטין, וגם תישמע מצויין!

עכשיו צריך לעבוד חזק על הנשיפה זה ברשימות וכושר הסיבולת לב ריאה וזה כבר נעשה...-רן

 

מה אני צריך לעשות בשביל לקבל סיבוב לכשתושלם? -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

מה אני צריך לעשות בשביל לקבל סיבוב לכשתושלם? -רן

אתה לא רשום כבר? אה, זה היה בעצם לטנדר. לא בטוח אם אפשר גם וגם...

או, תנסה להתקשר 100, אם אתה מבין למה אני מתכוון...

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף-סוף הגיע גם הרגע שלו: הבודי הועבר למחלקת פחחות וצבע של המוסך, שם, בפיקודו של ראסם הצבעי המסור, הוא שוייף עד דק, חורים וסדקים תוקנו ומולאו וכמיטב המסורת רוססו על הבודי כמה שכבות של פוליאסטר, בכדי ליצור שכבת קישור טובה בינו לבין צבע היסוד. אותו פוליאסטר שויף והוחלק אף הוא, עבר "ביקורת" (חיפוש אחר חורים קטנים שלא נראו לעין ובולטים מאוד לעין אחרי צבע, ותיקונם מבעוד מועד), כחלק מההכנה לצבע יסוד.

 

בינתיים, גם הוחלט על צבע, או שני גוונים של צבע לבחירה, אבל על כך בהמשך. ראשית, בואו וניתן כבוד לבודי המוכן סוף-סוף לצבע.

 

בבקשה:

1. הבודי אחרי שיוף וריסוס פוליאסטר.

2. מבט בוחן יגלה את הביקורת ותיקוני החורים שצצו כמו פטריות אחרי גשם.

3. הנה, גם כאן. במיוחד מתחת לחור הפנס הימני.

4. וכאן נראה הבודי כבר אחרי צבע היסוד. קובי, מימין, מטיב את משקפיו בכדי לבחון את איכות העבודה; ראסם הצבעי, משמאל, מרוצה.

5. ויש לו על מה. עבודת הכנה נהדרת ומדוקדקת חושפת, אפילו עוד לפני שכבת הצבע הסופית, את הקווים והשיפולים של הבודי, שנראה כאילו יצא זה הרגע מהמפעל.

 

אז אפשר לצבוע? רגע! צריך להחליט על איזה משני הגוונים שנבחרו (רמז: אפשר למצוא אחד במניפת הצבעים של לוטוס, ואת השני, במניפת הצבעים של פרארי...) ובכדי לעשות כן, ראסם ייקח את שתי הכנפיים ויצבע אותן, כל אחת, בגוון אחר. בכדי שיהיה אפשר להחליט.

 

המשך יבוא.

תמונה 064.jpg

תמונה 062.jpg

תמונה 063.jpg

תמונה 098.jpg

תמונה 099.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקציר הפרקים הקודמים:

 

א. צריך לבחור צבע לאוטו.

ב. זכות הבחירה היא של אישתו של קובי.

ג. הכי קלאסי זה ירוק-מירוצים-בריטי.

ד. היא החליטה על אדום...

 

אבל איזה אדום? שני גווני אדום נבחרו: האחד מתוך מניפת הצבעים של לוטוס והשני מתוך מניפת הצבעים של פרארי. ומאחר שקשה לראות את ההבדלים בין הגוונים, הוחלט לעשות ניסוי צביעה על שתי הכנפיים. כאן נכנס לעבודה ראסם הצבעי, שהוציא תחת ידיו עבודת אמנות של ממש. פשוט באיכות יצרן!

 

קשה קשה לראות בתמונות, אבל תשפטו בעצמכם:

 

1. אחת הכנפיים, בתצורתה הגולמית - לפני הכנה וצביעה.

2. שתי הכנפיים אחרי שלב ההכנה - ממש לפני הצביעה.

3. לוטוס - נותנים לקובי כנפיים... אגב, זה לא שהוא כזה ביריון, כמו שהכנפיים הללו ממש קלות.

4. מצאו את ההבדלים. רמז: הן רק נראות זהות...

5. כאשר השמש מקרינה מזוהרה מזווית מסויימת - נראה ההבדל בגוון בין שתי הכנפיים.

6. הנה, כאן ניתן לראות את ההבדל באופן יותר ברור.

7. הכנף הימנית בתמונה - בהירה יותר.

8. בתקריב רואים זאת בבירור.

 

אז איזה מבין שני הגוונים נבחר?

ולאיזו יצרנית מכוניות שייך הגוון שנבחר (צריך לתת רמז?).

ולאיזה דגם או סדרה?

 

התשובות ועוד - בפרק הבא.

080420121050.jpg

תמונה 037.jpg

תמונה 094.jpg

תמונה 097.jpg

תמונה 100.jpg

תמונה 096.jpg

תמונה 101.jpg

תמונה 095.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...