Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מקרה שקרה לי - "שטח מת"


Y@ir
שימו לב! השרשור הזה בן 7355 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני יומיים קרה לי מקרה כזה:

 

נסעתי בכביש מהיר והשתלבתי לתוך כביש עירוני (מהירות 70) השתלבתי בנתיב השמאלי של הכביש, עוד מהתחלה לפני שהספקתי לחשוב על לחזור לימיני איזה ישראלי חמור התחיל עם אורות גבוהים וצפירות מטורפות (הוא לא מעמעם אורות הוא פשוט שם גבוהים ומשאיר אותם לסנוור אותי) אני נסעתי בדיוק במהירות המותרת ד"א, טוב סבבה נעבור לימני, מסתכל פעם ראשונה במראה, מתחיל לאותת, מסתכל פעם שניה ... פנוי

פתאום שאני בין נתיב לנתיב, לא יודע איך, אני פתאום נזכר שלפני כמה שניות ראיתי אופנוע, מסתכל שוב במראות וכלום ... מסובב את הראש לצד ופתאום קולט שאני כמה סנטימטרים מהאופנוע, ואם לא הייתי חותך בחזרה לשמאל הייתי בטוח מתנגש בו ...

 

טוב חתכתי לשמאל (העצבני מאחורה עוד לא הספיק להידחף שם) נתתי קצת גז להתרחק מכולם וחזרתי לימין.

 

מה למדתי מזה ? כמה ששטח מת זה דבר מסוכן ... ושאפילו שהמראות מכוונות טוב זה לא מספיק ...

 

 

יש לכם משהו להוסיף על הסיפור ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא היית זוכר את האופנוע - היית רומס אותו. ולכן למדת עוד משהו חשוב -

נהג צריך ללמוד ולזכור את הסביבה שבה הוא נוהג - ולשים לב אם כלי רכב "נעלמים" לו.

 

ותרשו לי לצטט את מורה הנהיגה האגדי שלי, אברהם לבני זצ"ל, שהיה תמיד אומר לי (יש לקרוא במבטא הונגרי כבד):

"נהג טוב צריך לדעת מה קורה ברדיוס 50 מטר ממנו. ממך אני לא מצפה ל-50, רק ל-5."

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני יומיים קרה לי מקרה כזה:

 

 

מה למדתי מזה ? כמה ששטח מת זה דבר מסוכן ... ושאפילו שהמראות מכוונות טוב זה לא מספיק ...

 

 

יש לכם משהו להוסיף על הסיפור ?

 

לגבי כיוון מראות - לימדו אותי אנשים טובים שמראת צד מכוונת נכון כאשר לא רואים בה את הדופן של הרכב שלך...כך היא מאפשרת לראות את נעשה לצד הרכב ולא רק מאחוריו...

 

בנוסף, תמיד כדי לתת סיבוב ראש קטן לווידוי המצב...

 

P.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שהמראה צריכה להראות קצת את הדופן, כדי שתהיה לך פרופורציה של איפה כל דבר ומה המרחק ממנו בערך ממך אתה הכי צריך לדעת איפה נמצאת הדופן, הלא כך ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שהמראה צריכה להראות קצת את הדופן, כדי שתהיה לך פרופורציה של איפה כל דבר ומה המרחק ממנו בערך ממך אתה הכי צריך לדעת איפה נמצאת הדופן, הלא כך ?

 

זה כך אם אתה תלמיד נהיגה שעוד לא מסתדר כל כך עם האוטו והפרופורציות שלו. אבל כיוון כזה לא מאפשר לך 100% ראות לכל הכיוונים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שהמראה צריכה להראות קצת את הדופן, כדי שתהיה לך פרופורציה של איפה כל דבר ומה המרחק ממנו בערך ממך אתה הכי צריך לדעת איפה נמצאת הדופן, הלא כך ?

 

זה כך אם אתה תלמיד נהיגה שעוד לא מסתדר כל כך עם האוטו והפרופורציות שלו. אבל כיוון כזה לא מאפשר לך 100% ראות לכל הכיוונים.

 

רוני

 

אז מה הוא הכיוון הנכון למראות , כדי שיהיה כמה שפחות שטח מת ?

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה הוא הכיוון הנכון למראות , כדי שיהיה כמה שפחות שטח מת ?

 

קשה ללמד את זה בהתכתבות... אבל תריץ חיפוש, אני חושב שדיברו על זה כאן פעם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה הוא הכיוון הנכון למראות , כדי שיהיה כמה שפחות שטח מת ?

 

קשה ללמד את זה בהתכתבות... אבל תריץ חיפוש, אני חושב שדיברו על זה כאן פעם.

 

רוני

 

 

לדעתי מומלץ להשים את המראות שמראות שטח יותר גדול ,אני לא יודע איך קוראים להן, על המראות הצדדיות הקיימות כמו שיש לאוטו של המורה שלי וכמו שראיתי אצל לא מעט מכוניות.

 

יש הבדל ענק בין המראה הישנה למראה החדשה שמרכיבים על המראה הישנה.

 

אחלה מראות ,אם אתה מחפש בטיחות ופחות שטח מת.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה הוא הכיוון הנכון למראות , כדי שיהיה כמה שפחות שטח מת ?

 

קשה ללמד את זה בהתכתבות... אבל תריץ חיפוש, אני חושב שדיברו על זה כאן פעם.

 

רוני

 

 

לדעתי מומלץ להשים את המראות שמראות שטח יותר גדול ,אני לא יודע איך קוראים להן, על המראות הצדדיות הקיימות כמו שיש לאוטו של המורה שלי וכמו שראיתי אצל לא מעט מכוניות.

 

יש הבדל ענק בין המראה הישנה למראה החדשה שמרכיבים על המראה הישנה.

 

אחלה מראות ,אם אתה מחפש בטיחות ופחות שטח מת.

 

רסמי , יצרני המכוניות חוסכים עליך 30 שקל. לא מבינים כלום אלה. :?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה הוא הכיוון הנכון למראות , כדי שיהיה כמה שפחות שטח מת ?

 

קשה ללמד את זה בהתכתבות... אבל תריץ חיפוש, אני חושב שדיברו על זה כאן פעם.

 

רוני

 

 

לדעתי מומלץ להשים את המראות שמראות שטח יותר גדול ,אני לא יודע איך קוראים להן, על המראות הצדדיות הקיימות כמו שיש לאוטו של המורה שלי וכמו שראיתי אצל לא מעט מכוניות.

 

יש הבדל ענק בין המראה הישנה למראה החדשה שמרכיבים על המראה הישנה.

 

אחלה מראות ,אם אתה מחפש בטיחות ופחות שטח מת.

 

רסמי , יצרני המכוניות חוסכים עליך 30 שקל. לא מבינים כלום אלה. :?

 

 

לדעתי כל מי שהבטיחות חשובה לו ודואג לעצמו ולאחרים וחושב על החיים שלו ברצינות

 

צריך לקנות מראות כאלה במיוחד אם הנהג הוא נהג חדש...

 

אולי כדאי שיוציאו חוק שכל נהג חדש שנוהג ברכב מסויים חובה שיהיו לו המראות

 

האלה באוטו מורכבות.

 

תחשבו על זה שנהג שכרגע הוציא רשיון שעד עכשיו הוא היה נוהג עם המורה שלו לצידו ומראות כאלה פתאום הוא צריך אחרי תקופת המלווה לנהוג לבד עם מראות רגילות.

 

אולי אתם לא מרגישים כ"כ בהבדל כי אתם רגילים למראות הסטנדרטיות אבל בשביל

 

נהג חדש לנהוג עם מראות רגילות זה סיפור מעט יותר מסובך,

 

כי לא מספיק שהנהג החדש בישראל לא מיומן בכבישים של ארצנו

 

(כמעט אף אחד לא כ"כ יודע מה לעשות בשעת סכנה)

 

הוא צריך לנהוג עם הרבה שטח מת ושעדיין הוא לא רגיל לנהוג לבד בתנועה

 

כי ראסמי כולם יודעים שהטסט לא מראה שהתלמיד יודע לנהוג טוב כי הוא עבר אותו.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוסי ילד שלה מוצלח :)

אם תכוון את המראות "הרגילות" "הקטנות" "הלא מספיקות" , כמו שצריך - אתה לא תזדקק למראות ה"גדולות" "המוצלחות" (המסוכנות... אבל אל תספר לאף אחד... כי הישראלים ממש אוהבים אותן...).

פשוט צריך לדעת מה ואיך לעשות :wink:

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע למה התגובות שלכם נכתבות כאילו אתמול נגמר לי המלווה, יש לי רישיון כבר שנה ומספר רב של שעות על הכביש, כמובן שאני מודע לכך שאין לי עדיין הרבה ניסיון אבל נתקלתי כבר בלא מעט מצבים, ולפי מה שאני יודע שטח מת אצלי זה גם שטח מת אצל מישהו שנוהג 30 שנה הלא כך ?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע למה התגובות שלכם נכתבות כאילו אתמול נגמר לי המלווה, יש לי רישיון כבר שנה ומספר רב של שעות על הכביש, כמובן שאני מודע לכך שאין לי עדיין הרבה ניסיון אבל נתקלתי כבר בלא מעט מצבים, ולפי מה שאני יודע שטח מת אצלי זה גם שטח מת אצל מישהו שנוהג 30 שנה הלא כך ?!

 

כולל הקטרקט או לא ? :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:!::!::!:

רק הישראלי החכם יכול לחשוב שב30 ש"ח הוא יכול לשפר רכב שהושקעו בו מליונים לפיתוח !!!

ראה ערך פסים זוהרים על הפגוש האחורי, משרד הרישויי לא חושב שמתכנני הרכב השקיעו מחשבה בערכות הפנסים ומחזירי האור כדי שיראו אותו מרחוק???

 

ואגב המראות הפנורמיות מסוכנות מאוד[/b]

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7355 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...