Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פגוש קדמי,מכסה מנוע,פנסים,כנף קדמית למכונית שמיוצרת ע"י AMG.

יעלו הרבה יותר 10-20000 ש"ח.

תוסיפו עוד איזה 0.

עליה בביטוח תעלה 10-20000 ש"ח

לא לוקחים את האוטו לפחח של חברות ליסינג ומיישרים את האלומניום.

מחליפים את כל החלקים וחלקים של אוטו שעולה 2.5 מיליון ש"ח עולים הרבה

פח זה פח הוא מעוצב בצורות שונות אז במקום כל חלק פח חיצוני שעולה ברכב פשוט יותר 2000-10000 ש"ח זה יעלה לבחור 40000 אלף וזה יקח קצת זמן עד שיגיעו.

חוץ מזה למה זה אמור לעניין אותנו. רכב שלו שיעלה לו כמה שהוא רוצה. עכשיו תעלו כל תמונה של רכב מרוסק ותשאלו כמה עולה לתקן? לא זול אתה עושה תאונה זה עולה לא מעט כסף. גם טיפול 10K לא זול לאוטו הזה. וגם צמיגים לא.

 

תופעה ידועה בארץ - מפורסמות תמונות של רכבים ספורטיביים סופר יוקרתיים ולאחר מס' חודשים תמונות של אותם הרכבים כשהם מרוסקים. פשוט עצוב.

 

לא רק בארץ, קורה גם בשאר המדינות גם רוסיה לדוגמא.

רכבים קיצוניים כאלו מגיעים איתם למהירויות מאוד גבוהות בהרגשה מאוד בטוחה ומטעה, נהג לא מיומן יהיה לו קשה לשלוט על רכב על כאשר הוא נמצא מהירות גבוהה תוך כדי פניה חדה או כל דבר קיצוני אחר שנהג של רכב כזה ינסה לבחון את הרכב בכביש, כמו כן הרכבים האלו לא סלחניים לנהגים, כמו כן R8, 911...

אני מניח שזה לא מכה בחניה.

S2000

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מאוד מצער. דווקא היא הראשונה שהתחילה לנסוע בארצנו. אבל זה לא מקרה ראשון, שמכונית יקרה כזו נפגעה. הייתה R8 שחטפה תאונה תאונה. היתעקם לה הצמיג כלפי פנימה ועוד כמה דברים.

 

בקיצור מאוד מאוד מצער, וצריך לקחת בחשבון אם להביא להארץ שלנו רכב כזה.

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם

להתחיל להאמין בעין הרע? :roll:

 

אני בטוח שעל רכב במחיר כזה הרבה אנשים פותחים עיניים :shock:

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

אף אחד לא חשב על העובדה שאולי עצם נכנסו בו ולא הוא אשם? ככה הנהג הפוגע יכול להגיד שהוא נכנס ברכב הכי יקר בארץ :lol:

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

אני מקווה שיש לו בביטוח כיסוי לרכב חלופי במוסכי הסדר, אני ממליץ על שמאי הבית של חברת הביטוח.

 

יומיים שלושה הרכב לאחר תיקון כי כל החלקים נמצאים במלאי זה רכב מאוד נפוץ במדינת הליסינג. :roll:

פורסם

עוד תמונת "לפני", כאשר הרכב עדיין לא נמכר.

 

 

edanj

לא משהו שבעלים של רכב שעולה 2.5M ש"ח לא יכול לעמוד בו.

 

הגזמת. המחיר הוא בין 1,850,000 ל-1,930,000 ש''ח לגרסת 571 כ''ס וזה כולל עמלות יבוא ותיווך.

 

ככה הנהג הפוגע יכול להגיד שהוא נכנס ברכב הכי יקר בארץ :lol:

 

לא נראה לי.

mercedes-sls.jpg

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

סבבה, אני התייחסתי למחיר המחירון אצל היבואן.

זה לא משנה בכלל אם תיקון הנזק יעלה לחברת הביטוח 10K או 100K, המבוטח ישלם "רק" השתתפות עצמית.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ואולי בכלל מישהו עשה עליו רוורס והוא לא צריך לשלם שקל?

בקיצור מה זה השרשור ההזוי הזה:-D , שישלם או שלא ישלם למי אכפת, הוא מיליונר ואני, אני בטוח שהוא יסתדר טוב וזה בכלל לא מענין אותו או אותה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...