Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בגיר-הילוכים לא עוברים חלק


עופר106R16V
שימו לב! השרשור הזה בן 7318 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכם יש לי בעיה כבר כמה זמן וזה ממש מפריע לי.

 

 

ההילוכים אצלי במיוחד שהאוטו קר לא נכנסים טוב פשוט חורקים,שאני נוסע לאחר איזה 10 דקות אז זה מסתדר אבל לא תמיד.

 

רציתי לדעת אם זאת בעיה בגיר עצמו או שזה משהו אחר,ומה צריך לבדוק :?:

 

 

לגבי שמן גיר החלפתי לפני פחות משנה רמת צמיגות של 75W על90W

 

 

מה אתם חושבים שצריך לעשות :?::roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי זה בעיה בקלאץ'..

שהקלאץ' לחוץ אתה מרגיש שהוא מפריד כמו שצריך?

 

 

כן אבל הוא מאד נקודתי,אם אתה עוזב אותו קצת מהר אז האוטו קופץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי אותו סיפור עם 205 FOREVER שהתחיל אחרי החלפה של מצמד ושמן גיר....כאשר מנוע קר 1-2-3 בקושי נכנסים..לפעמים עם רעש...אחרי שמנוע מתחמם הכל הולך חלק (האמת שבאוטו הזה הילוכים אף פעם לא היו חלקים).

נסעתי ככה כמה חודשים עד שהחלפתי שמן גיר שוב פעם לשמן ESSO שמומלץ ע"פ ספר טיפולים (אין לי מושג איזה שמן שמו לי בפעם הקודמת...). זה עזר, אבל לא בהרבה (יכול להיות שזה רק פסיכולוגי...או שמזג אויר נהיה יותר חם :) )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרו פה ... זה או קלאצ' או שמן גיר ...

 

לגבי הקלאץ' ... אתה צריך להיות בטוח שהוא מפריד 100%...

 

אם כבר אחרי סנטימטר מרגע עזיבת הדוושה מהרצפה אתה מרגיש שהוא רוצה לנסוע זה לא בסדר ( גומר את הקלאצ' , מכוון קצר מדי ) ... ב - 106 קל מאד לכוון את הקלאצ' ( לא צריך להוריד מצבר כדי להגיע לבורג ) ...

בקיצור ,תכוון אותו להיות ארוך ואז תנסה .

 

 

בכל מקרה החלפת שמן גיר לא תזיק ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שהבעיה בשרוולים שמסנכרנים (שכחתי איך קוראים לזה) בגיר עצמו.

במכוניות ספורט הבלאי שלהם הוא גבוה יותר.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחליף שמן גיר ל 85W90 - זה השמן שצריך להיות (אני אישית חידשתי והיה הבדל ענק)

 

אצלי חורק הילוך 3 כאשר השמן קר, לאחר 10 דק' נסיעה החריקות נעלמות וההילוכים נכנסים כמו חמאה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחי היית לי את הבעיה הזאת...אני משאר שהכבל קלאצ' יתחיל להיקרע לך עוד מעט,

זה בעיה בפלטה היא גמורה ולוחצת עליו, עכשיו גם אם תלך למוסך ותרחיק את הנקודה זה יחזור לך אחרי כמה דקות של נסיעה למצב הקודם, ואף יגרום לשחיקה מוגברת של הכבל הקלאצ' אתה צריך להחליף קלאצ' אני אומר לך את זה כמעט בוודאות....

 

היה לי את זה תקופה ארוכה ואני מכיר את התופעה, אתה צריך ללחוץ על האמ'אמא של הדוושה כדי שההילוך ייכנס כמו שצריך פשוט מתיש, מידיי פעם הייתי הולך להרחיק את הקלאצ' ואז הכבל היה נקרע תוך איזה כמה חודשים...

וברוורס בכלל קשה להכניס בלי שתשמע את החריקות האלה...

 

קיצור להחליף קלאצ' כמעט בטוח שזה זה...

Honda hornet 600

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסי...ואיך תסביר שקרה לי אותו דבר אחרי החלפה של קלאץ?

 

שהבעיה שלך היא לא בקלאצ' עצמו אלה הפלטה שלך גמורה וכנראה שבזמן שהחליפו את הקלאצ' אז אותה לא החליפו...

Honda hornet 600

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחי היית לי את הבעיה הזאת...אני משאר שהכבל קלאצ' יתחיל להיקרע לך עוד מעט,

זה בעיה בפלטה היא גמורה ולוחצת עליו, עכשיו גם אם תלך למוסך ותרחיק את הנקודה זה יחזור לך אחרי כמה דקות של נסיעה למצב הקודם, ואף יגרום לשחיקה מוגברת של הכבל הקלאצ' אתה צריך להחליף קלאצ' אני אומר לך את זה כמעט בוודאות....

 

היה לי את זה תקופה ארוכה ואני מכיר את התופעה, אתה צריך ללחוץ על האמ'אמא של הדוושה כדי שההילוך ייכנס כמו שצריך פשוט מתיש, מידיי פעם הייתי הולך להרחיק את הקלאצ' ואז הכבל היה נקרע תוך איזה כמה חודשים...

וברוורס בכלל קשה להכניס בלי שתשמע את החריקות האלה...

 

קיצור להחליף קלאצ' כמעט בטוח שזה זה...

 

שום נקרע ושום נעליים... :roll:

 

בעיה מוכרת ב 106... :evil:

 

עופר תחליף חזרה לשמן גיר הרגיל ותסע רגוע עד שהשמן מתחמם. :!:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחי היית לי את הבעיה הזאת...אני משאר שהכבל קלאצ' יתחיל להיקרע לך עוד מעט,

זה בעיה בפלטה היא גמורה ולוחצת עליו, עכשיו גם אם תלך למוסך ותרחיק את הנקודה זה יחזור לך אחרי כמה דקות של נסיעה למצב הקודם, ואף יגרום לשחיקה מוגברת של הכבל הקלאצ' אתה צריך להחליף קלאצ' אני אומר לך את זה כמעט בוודאות....

 

היה לי את זה תקופה ארוכה ואני מכיר את התופעה, אתה צריך ללחוץ על האמ'אמא של הדוושה כדי שההילוך ייכנס כמו שצריך פשוט מתיש, מידיי פעם הייתי הולך להרחיק את הקלאצ' ואז הכבל היה נקרע תוך איזה כמה חודשים...

וברוורס בכלל קשה להכניס בלי שתשמע את החריקות האלה...

 

קיצור להחליף קלאצ' כמעט בטוח שזה זה...

 

שום נקרע ושום נעליים... :roll:

 

בעיה מוכרת ב 106... :evil:

 

עופר תחליף חזרה לשמן גיר הרגיל ותסע רגוע עד שהשמן מתחמם. :!:

 

בהודעה האחרונה שלי אמרתי שהבעיה היא לא בקלאצ' אלה בפלטה!! ואני עדיין סבור כך...

 

בכל אופן עופר נשמח לשמוע איך העיניין הסתדר לך בסוף...

Honda hornet 600

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי היתה AX SPORT וגם לי זה היה

אני בטוח שזה רק הקלצ', כמה סיבובים בבורג שמרחיק את הקלצ' ונגמרת הבעיה

 

אבל שמן זה דבר טוב תמיד!!!

תנסה קודם להרחיק את הקלצ'... רצוי לעשות את זה עם עוד בן אדם, כי ככה אתה יכול לבדוק מתי ניכנס טוב לראשון ואז לרוורס בלי לרוץ כל רגע ולשנות

אם כבר מנוע... אז שיהיה לו קרבורטורים

 

www.psi.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אני יעשה את כל הבדיקות שצריך,אבל קרה לי משהו מוזר דווקא עכשיו איך שאני יוצא מהעבודה הקלאצ ניהיה קשה מאד ומאד נקודתי :?

 

 

רק להזכיר לכם שכבל קלאצ החלפתי לפני חצי שנה ככה שזה לא יכול להיות הבעיה.

 

 

לדעתי זה או הקלאצ או המייסב,השאלה היא אם הקלאצ בסדר אולי אפשר להחליף את המייסב

 

ואם לא אז כמה עולה קאלצ ברמה טובה בוא נגיד שחזק יותר מהרגיל.

 

ולגבי שמן איזה חברה מומלצת לגיר של הראלי :?:

 

אני מקווה שתענו מהר כי הלך לי היום הרגל מהקלאצ הזה :x

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7318 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...