Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כביש בית אורן עובר סלילה מחדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחילו כבר מלמטה ומטפסים דווקא בקצב טוב, לדעתי תוך שבוע הוא יהיה סלול כולו, תענוג !

בינתיים יש קטעים ארוכים מקורצפים, שזה פחות טוב..אז שימו לב.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עם כל הכבוד לכמות הפיתולים שיש שם, זה לא הכביש לנהיגה ספורטיבית, הראות לרוב מאוד מצומצמת ובשעות היום לא מעט רוכבי אופניים מתאמנים שם.

פורסם

נסעתי שם היום בבוקר, סיימו לסלול כבר את כל החלק העליון והתחתון, עדיין יש ריח חזק של אספלט.

תענוג לנהוג שם עכשיו. 8)

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

  • אחראי פורום
פורסם

תענוג של כביש - בשעות הנכונות (אמצע שבוע ואמצע היום).

בשאר הזמן, סתם נתיב מפותל ומלא מאזדה 5 עם 3 סלקל מאחורה :lol:

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

היכן ראית שכתבתי שלא נוהגים ספרטיבי?

 

מנפלאות הפוטושופ.

 

VruWHHEnZGw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כביש היערנים שעונה גם לשמות כביש המחצבות ונשר הישן (בסוף העליון של כביש בית אורן (צומת דמון) פונים שמאלה ואז פונים ימינה אחרי האנטנה) נסלל מחדש ממש לאחרונה!

הכביש נהדר, ואספלט טוב עושה אותו פחות מסוכן ועדיין מאוד מהנה.

צריך להיזהר בכביש הזה בחורף גם כשהוא יבש. מהסלעים בצדדיו נובעים מים ומרטיבים את הכביש במקומות לא צפויים.

 

דניאל.  

אני שונא את הקיץ!

פורסם
נסעתי שם היום בבוקר, סיימו לסלול כבר את כל החלק העליון והתחתון, עדיין יש ריח חזק של אספלט.

תענוג לנהוג שם עכשיו. 8)

 

לא יודע איפה נסעת אבל זה לא הכביש המדובר. כביש בית אורן מליד צומת עתלית עד צומת דמון למעלה.

כרגע (עשיתי אותו לפני שעה), סללו את ה-2 ק"מ הראשונים, וההמשך מקורצף לאורך עוד קילומטר בערך.

אולי אתה מתכוון לכביש הישן מנשר לאוניברסיטה שגם הוא נסלל מחדש לאחרונה כמו שכתבו פה לפניי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

oyway ידוע בדיוק למה הוא מתכוון - מדובר בכביש העולה מנשר (כביש 752, בקרבת מפעל נשר) לכביש חיפה עוספיה ומספרו במפה 7212. הכביש שימש בעבר הרחוק מחצבות שסיפקו חומר גלם למפעל נשר באמצעות רכבל, ובעבר ניתן היה לראות גגונים שנועדו להגן על כלי הרכב מנפילת אבנים מקרוניות הרכבל במקומות בהם חצה את הכביש. מאז בנית הכביש לרמת יצחק (רח' החרוב בנשר), ובהמשך בנית כביש 705 רוב התנועה הוסטה לכבישים אלה.

"כביש בית אורן" מוכר ככביש 721 ומחבר את כביש רכס הכרמל (672) מצומת דמון לכביש 4. הכביש מפותל, תלול וצר, עם גדרות בטחון שטיבן לא ברור לי, לאורך מרביתו שדה הראיה מוגבל ביותר ומחייב נהיגה זהירה ואיטית. הקרצוף, לפחות בחלקו העליון, קיים כבר מספר שנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לא יודע איפה נסעת אבל זה לא הכביש המדובר. כביש בית אורן מליד צומת עתלית עד צומת דמון למעלה.

כרגע (עשיתי אותו לפני שעה), סללו את ה-2 ק"מ הראשונים, וההמשך מקורצף לאורך עוד קילומטר בערך.

אולי אתה מתכוון לכביש הישן מנשר לאוניברסיטה שגם הוא נסלל מחדש לאחרונה כמו שכתבו פה לפניי.

 

כן התכוונתי לכביש 7212 המאתגר מנשר לאוניברסיטה, התבלבלתי עם כביש 721, הייתי בטוח שהראשון נקרא כביש בית אורן. :?

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

דבר נוסף בקשר לסלילה של בית אורן שנזכרתי בו עכשיו..

בגלל שמדובר בעורק חשוב לתושבי פסגת הכרמל (שכונת דניה והכפרים הדרוזים עספיא ודאליה-תל-כרמל) העבודות מבוצעות בלילה ובלי מספיק סימונים מוקדמים.

לדעתי כרגע הכביש עוד יותר מסוכן ממה שבד"כ, האספלט המגורד עלול להפתיע וגם העבודות אם מדובר בשעות הלילה.

זהירות ! ! !

מי שמתכנן להנות ממנו בתקופה הקרובה אני ממליץ לו שיחכה עד שיסיימו את העבודות...

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם
דבר נוסף בקשר לסלילה של בית אורן שנזכרתי בו עכשיו..

בגלל שמדובר בעורק חשוב לתושבי פסגת הכרמל (שכונת דניה והכפרים הדרוזים עספיא ודאליה-תל-כרמל) העבודות מבוצעות בלילה ובלי מספיק סימונים מוקדמים.

לדעתי כרגע הכביש עוד יותר מסוכן ממה שבד"כ, האספלט המגורד עלול להפתיע וגם העבודות אם מדובר בשעות הלילה.

זהירות ! ! !

מי שמתכנן להנות ממנו בתקופה הקרובה אני ממליץ לו שיחכה עד שיסיימו את העבודות...

 

דניאל.

 

האם גירדו אספלט בקטעים נוספים על אלה שהיו מקורצפים בשנים האחרונות?

ד"א - בדקתי את עניין הנסיעה דרך כביש בית אורן, מבחינת זמן נסיעה מדניה עד מחלף עתלית אין הבדל בין נסיעה דרך כביש בית אורן לבין נהיגה הרבה יותר נוחה דרך רח' פרויד וכביש 2.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כן - קירצפו קטע ארוך, החל מהגשר התחתון משהו כמו קילומטר בערך למעלה. הם מתקדמים מהר, לדעתי זה יהיה סלול עד מחר בבוקר, והקטע הבא יקורצף.

לגבי זמן נסיעה - אני נוסע מנשר למת"מ כל יום, מבחינת זמן לרוב זה זהה לפרויד, לפעמים פרויד יותר קצר בכמה דקות אם יש מזל, כנ"ל בחזור. אבל אם אתה נתקע בפקק בפרויד אין לך דרך המלטות, אני לא אוהב את ההימור הזה.

מבחינתי הרבה יותר מהנה לנהוג בכביש יפה ומאתגר מאשר בתנועה מזדחלת בכל מקרה..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

רק בגלל שאתה נחמד אני מסדר לך אוטוטו את מנהרות הכרמל ואז האתגרי ישאר לימים אחרים.

 

ולא פעם אתה נתקע בכביש בית אורן - נשר אחרי איזה משאית שאחריה עוד כמה נהגי שבת , ואיפוא אתה ואיפוא אתגרי

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מנהרות הכרמל לא עוזרות לי כי בשבילי זה עיקוף - צריך להגיע מנשר לצ'ק פוסט וחזרה למת"מ. מה גם שזה לא זול בחישוב חודשי..

מניסיון יום יומי בכביש הזה במשך יותר מ-4 שנים, ברוב המוחלט של הימים אני נוסע בלי הרבה הפרעות. אמנם לא תמיד אני יכול לנהוג במהירות שאני רוצה (שזה תמיד יותר מהר מכל רכב אחר שאני נתקל בו), אבל כל עוד נוסעים במהירות סבירה של נהג ממוצע אני בסדר עם זה. מה שכן - אני מקווה שישקלו מחדש את סימון הקו הרצוף/מקווקו אחרי הסלילה החדשה, כשמכירים את הנקודות שאפשר לעקוף אפשר לתכנן את העקיפה הרבה מראש, אבל יש עוד הרבה קטעים שהייתי עושה קו מקווקו, לעומת קטעים מקווקוים שהייתי עושה קו רצוף. לא ברור לי מי הגאון שמחליט את זה ואיך בדיוק עושים את זה ("נגמר הצבע תיכף, תעברו למקווקו שיספיק עד הסוף").

 

נכון שאם יש שיירה אחרי משאית אז אכלתי אותה, אבל זה עדיין עדיף להזדחל בשיירה בכביש יפה מאשר להזדחל באבא חושי או בפרויד..ובכל מקרה זה קורה במקרים מאד נדירים, אולי פעם פעמיים בחודש.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...