Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כביש בית אורן עובר סלילה מחדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה שכן - אני מקווה שישקלו מחדש את סימון הקו הרצוף/מקווקו אחרי הסלילה החדשה, כשמכירים את הנקודות שאפשר לעקוף אפשר לתכנן את העקיפה הרבה מראש, אבל יש עוד הרבה קטעים שהייתי עושה קו מקווקו, לעומת קטעים מקווקוים שהייתי עושה קו רצוף. לא ברור לי מי הגאון שמחליט את זה ואיך בדיוק עושים את זה ("נגמר הצבע תיכף, תעברו למקווקו שיספיק עד הסוף").

הסימון מיועד לנהג הממוצע שאינו מכיר את הניואנסים של כביש מפותל ומסובך זה, לא לנהג שנוסע בו 5 פעמים בשבוע משך כמה שנים וחושב שהוא יודע איפה אפשר לעקוף בבטחה וכנראה סובל מהרבה עודף בטחון עצמי. למעשה יש בכביש קטעים בודדים וקצרים שבהם ניתן לעקוף בבטחה.

הצגתי את הפוסט לבני (צעיר - אתה מצפה שיהיה בעל נטיות למהירות יתר) - והתגובה שלו חד משמעית - לא צריך קו לבן, צריך גדר הפרדה לאורך כל הכביש (כמו בכביש 66).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זהו שבדיוק זאת הנקודה. לנהג הממוצע הסימון הקיים מאד מסוכן.

 

למשל - יש שם קטע שמתחיל קו מקוטע עם שדה ראיה של 50 מטר אולי, וכל הקו אורכו 20-30 מטר.

אני מעז לעקוף שם רק רכבים איטיים במיוחד (שנוסעים 30 קמ"ש ומטה בערך), או בלילה כשרואים את האורות של רכבים ממול.

הנהג הממוצע עלול לצאת שם לעקיפה ("אבל היה קו מקווקו !"), ולהכנס לצרות.

עוד דוגמה - כשנוסעים מבית אורן לכיוון עתלית, יש את הגשר (שרק רכב אחד יכול לעבור ברוחב). אחרי הגשר יש עליה שכמעט כולה קו מקוטע. אנשים עוקפים שם בלי חשבון, העלייה מאד תלולה, הרכבים לא מאיצים מספיק, רכב יכול להופיע מעבר לשדה הראיה, וזה יהיה מאוחר מדי. גם שם אני מרשה לעצמי לעקוף במקרים נדירים, וגם אז בתכנון מאד מדוייק (פתיחת מרחק והאצה ממרחק כזה שאני מגיע לנקודת העקיפה כבר במהירות גבוהה יחסית לנעקף וחוזר מהר לנתיב הרבה לפני סוף העלייה).

 

יש כמה קטעים שאפשר להפוך לקו מקוטע, לא הרבה, אבל יש.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
הצגתי את הפוסט לבני (צעיר - אתה מצפה שיהיה בעל נטיות למהירות יתר) - והתגובה שלו חד משמעית - לא צריך קו לבן, צריך גדר הפרדה לאורך כל הכביש (כמו בכביש 66).

 

.

אני מעז לעקוף שם רק רכבים איטיים במיוחד (שנוסעים 30 קמ"ש ומטה בערך), או בלילה כשרואים את האורות של רכבים ממול.

הנהג הממוצע עלול לצאת שם לעקיפה ("אבל היה קו מקווקו !"), ולהכנס לצרות.

עוד דוגמה - כשנוסעים מבית אורן לכיוון עתלית, יש את הגשר (שרק רכב אחד יכול לעבור ברוחב). אחרי הגשר יש עליה שכמעט כולה קו מקוטע. אנשים עוקפים שם בלי חשבון, העלייה מאד תלולה, הרכבים לא מאיצים מספיק, רכב יכול להופיע מעבר לשדה הראיה, וזה יהיה מאוחר מדי. גם שם אני מרשה לעצמי לעקוף במקרים נדירים, וגם אז בתכנון מאד מדוייק (פתיחת מרחק והאצה ממרחק כזה שאני מגיע לנקודת העקיפה כבר במהירות גבוהה יחסית לנעקף וחוזר מהר לנתיב הרבה לפני סוף העלייה).

 

יש כמה קטעים שאפשר להפוך לקו מקוטע, לא הרבה, אבל יש.

אמר פעם קצין משטרה

גדר הפרדה עושה עבודה ש 1000 שוטרים לא יכולים לבצע.

כביש 66 הוא דוגמה לכביש דמים שהפך לבטוח יותר בגלל גדר ההפרדה אבל גם איטי יותר. עדיף כך, ובשלב הבא להרחיב אותו לדו נתיבי לכל כיוון.

ספירל אשריך שזכית לנהג צעיר זהיר.

 

צריך למצוא פטנט כיצד בלילה קו לבן יהפוך לקו מרוסק, כי אכן האורות מגלים לנו אם יש רכב ממול או לא בהרבה מקרים.

 

הירידה/העליה המדוברת מוכרת היטב.

הקו המרוסק צריך לשרת יותר את היורדים שיוכלו לעקוף משאית שנוסעת 20 קמ"ש , בעליה אכן יש בעיה של התקרבות רכב ממול שאינך מסוגל לצפות אותו ואלה באים בדרך כלל במהירות גבוהה יחסית לכביש .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני חייב לציין, כביש מהנה מאוד.

בחודש ספטמבר חבר שלי ביצע לי ליום הולדת קורס נהיגה מתקדמת בכביש הנ"ל על הונדה S2000 ,ואכן כביש מהנה.

חייב לציין, שהכביש היה יחסית ריק, לא היו רוכבים אופניים או אופנועים, ומעט רכבים, וקטע כביש קטן שסגור לרגל השיפוץ (כלומר נתיב אחד חסום והם מזרימים את התנועה)

 

אך כבר באותו היום שהייתי, היו חלקים שסיימו את השיפוץ, היה אספלט חדש ואיכותי והריח היה באוויר, מוסיף לחוויה (כאשר אתם נוסעים עם הגג פתוח)

ללא ספק כביש מאוד מהנה ועם אספלט בריא (בקטעים שכבר ביצעו את השיפוץ ) עוד יותר מהנה וכמובן שמבצעים זאת על S2000, זו בכלל חוויה.

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

הסימונים לעקיפה קצת משוגעים שם גם לדעתי.

וכן החיסכון בזמן הוא רק שיש פקק בפרויד באזור 17:00- 19:00

 

ותוסיפו למה שאמרתם את השיפוע ההפוך בסיבוב לפני המחצבה הקטנה בכביש בית אורן שכל פעם נמרח שם רכב אחר ואני חושב שלא מזמן גם עף שם רכב לוואדי

 

נ.ב

 

פורסם
אני חייב לציין, כביש מהנה מאוד.

בחודש ספטמבר חבר שלי ביצע לי ליום הולדת קורס נהיגה מתקדמת בכביש הנ"ל על הונדה S2000 ,ואכן כביש מהנה.

חייב לציין, שהכביש היה יחסית ריק, לא היו רוכבים אופניים או אופנועים, ומעט רכבים, וקטע כביש קטן שסגור לרגל השיפוץ (כלומר נתיב אחד חסום והם מזרימים את התנועה)

 

אך כבר באותו היום שהייתי, היו חלקים שסיימו את השיפוץ, היה אספלט חדש ואיכותי והריח היה באוויר, מוסיף לחוויה (כאשר אתם נוסעים עם הגג פתוח)

ללא ספק כביש מאוד מהנה ועם אספלט בריא (בקטעים שכבר ביצעו את השיפוץ ) עוד יותר מהנה וכמובן שמבצעים זאת על S2000, זו בכלל חוויה.

 

גם אתה מתכוון לכביש הישן מנשר לאוניברסיטה. כביש בית אורן זה הכביש מצומת דמון לצומת עתלית. התחילו לסלול אותו מחדש רק לפני שבוע, אז לא ייתכן שבספטמבר נסעת על אספלט חדש. הכביש השני אכן נסלל מחדש בסביבות ספטמבר.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

יש שתי עבירות בספר החוקים שאותם איני עובר.

 

רמזור אדום וקו לבן רציף.

 

קרוק המלצה מסוכנת בכביש לא סלחני כמו הכביש המדובר כמובן באותם מקומות בהם היה הסימון של קו לבן רציף.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני מאמין שגם זכות קדימה אתה נותן בצומת.......

 

מבחינת ההמלצה שלי - כל עוד אין סימון אז אי אפשר לנהוג לפי סימון שהיה - כי אף אחד לא יודע ולא זוכר מה בדיוק היה שם.

 

אז נוהגים בהתאם לתנאי הדרך.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
אני מאמין שגם זכות קדימה אתה נותן בצומת.......

 

.

מה ????

לא לוקחים אותה!!!

רמזור אדום = שלט עצור=+- שלט תן זכות קדימה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

קרוק

נדמה לי שחוש ההומור שלי ושלך לא נפגשים.

 

אני לא שם לך גם שום מילים בפה.

 

כל המילים שלי הם שלי בלבד, ומתייחסים אלי בלבד.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...