Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כביש בית אורן עובר סלילה מחדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם לי יש אחת : כומר רבי ושייח טסים במטוס...:lol:

 

עידן

 

 

אל תזלזל בקורולה רובוטית :)

 

האמת שפעם היה לי קטע משעשע עם מישהו עם סיאט לאון טורבו, התחלנו לעלות ביחד, אני אחריו, וכל הדרך ישבתי לו על הזנב,

הוא אפילו הפריע לי בסיבובים. בעליות הפתוחות הוא קצת פתח עליי אבל נפגשנו בסיבוב כמו שאומרים.

בישורת שאחרי בית אורן עקפתי אותו (פתחתי קצת מרחק והאצתי הרבה לפניו, הוא כנראה לא מאד מכיר את הכביש), אח"כ הוא עקף אותי על קו לבן כמו טמבל..בדיעבד הסתבר שיש לנו מכר משותף והוא סיפר לו בהלם שקורולה מעפנה ישבה לו על הזנב ועקפה אותו בסוף :)

 

אז אני לא יודע כמה אתה מכיר את הכביש ומה היכולות שלך, אבל הרכב זה לא הפרמטר העיקרי בכל מקרה, בטח שבכביש כזה טכני.

יהיה מעניין לעלות ביחד, לא יוצא לי לפגוש הרבה נהגים טובים בכביש הזה (אני נוסע שם 5 שנים כל יום הלוך חזור, אולי 4-5 פעמים היה מישהו 'מאתגר').

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אין לי מושג איך אפשר להנות בכביש בית אורן מנהיגה מהירה וספורטיבית...פשוט כביש מסוכן מדי לשעשועים.

צר מדי, עמוס מדי ואם עפת מהכביש פוטנציאל הנזק לגוף ולנפש גבוה מאוד.

 

אפשר להנות מאד, תאמין לי. נכון שצריך קצת מזל לא להתקע אחרי שיירות..אבל כשיש ראן טוב - זה מעולה.

דווקא פוטנציאל הנזק נראה לי נמוך יחסית, בגלל שהמהירות האבסולוטית נמוכה סה"כ, ויש מצד אחד בטונדה ומצד שני הר.

דווקא נס הרים למשל נראה לי הרבה יותר מסוכן ועם פוטנציאל נזק הרבה יותר גדול.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

דווקא אני מוצא את כביש בית אורן יותר מהנה ופחות מסוכן בלילה.

האוויר הקר עושה טוב לאוטו, ואפשר לדעת מתי רכב מגיע ממול בזכות האורות.

מי שמכיר את הכביש בע"פ יכול מאוד להנות ממנו בלילה.

 

הסיפור של הקורולה והלאון מזכיר לי כמה דברים.

דבר ראשון, אני שונא טויוטה קורולה ברמות מטורפות אבל אני מסכים שאפשר להנות בכביש טוב עם כל אוטו.

אני נהנתי מהכביש הזה כשנסעתי לצלם חתונה ב"בקתה ביער" עם המאזדה 121 של אחותי.

עוד עם ה121 בהקשר לסיפור הלאון והקורולה - בצומת העמקים עמדתי ברמזור לפנייה שמאלה לכיוון לחיפה ראשון ליד 205 GTI 1.6.

בפנייה יש שני נתיבים שמיד אחרי הצומת הופכים לאחד ומי שפותח יותר מהר הוא הראשון.

ה205 כמובן פתחה לפני, והתחילה לעלות את העלייה.

כל העלייה ישבתי ל205 על הזנב עם ה121.

חשוב לציין שהנהג של ה205 לא הבריק בקווי נהיגה שלו, אבל את המבט שהוא נתן לי בצומת טבעון כשעמדתי לידו ברמזור עם הקרמבו הלבן של אחותי אני לא אשכח.

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

גם אני מעדיף אותו בלילה. זה אחד הדברים היותר טובים בשעון חורף המוקדם השנה :)

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
גם לי יש אחת

 

ענק! האמת היא שהרוב תלוי בנהג, בניגוד לכביש 6 שם הכל תלוי ברכב, ברגל ימין ומעט באונה השמאלית. ומי שראה את הפרק על הרינג בטופ-גיר שבו סאבינה עוקפת 911 עם ואן מפנים את זה.

 

הקרמבו הלבן

 

אני מבקש לקרוא לקרמבו בשמו (בימבה! או שזה תקף רק לצבע צהוב?). האמת שבגרסה הידנית דווקא מורגש יחס לא רע בין הספק למשקל.

 

חוץ מזה בלילה קשה יותר להבחין במכשולים בכביש (חיות בר) גם למי שמכיר את הכביש על בוריו.

פורסם

העיקר זה הנהג, לא רק הכביש.

לפני שנה כשנסעתי לאילת עם חברים (שיירה), הייתי צריך לעצור כל קילומטר בערך בירידות של ים המלח בשביל לחכות לאלו שהיו מאחורי (קוואליר וגטס). אני הייתי עם הפיאט הישנה שלי.

אגב, הם גמרו את הבלמים כשהגענו למטה. אני לא.

פורסם
אפשר להנות מאד, תאמין לי. נכון שצריך קצת מזל לא להתקע אחרי שיירות..אבל כשיש ראן טוב - זה מעולה.

דווקא פוטנציאל הנזק נראה לי נמוך יחסית, בגלל שהמהירות האבסולוטית נמוכה סה"כ, ויש מצד אחד בטונדה ומצד שני הר.

דווקא נס הרים למשל נראה לי הרבה יותר מסוכן ועם פוטנציאל נזק הרבה יותר גדול.

 

ברור שכביש בית אורן הוא כביש מהנה לנהיגה.

 

אבל אני חושב שזה הכביש בו נקלתי הכי הרבה בנהגים שבאים ממול שחותכים את קו ההפרדה הרציף בסיבוב. תשלב את זה עם נהיגה מהירה מצדך והנה יש לנו פוטנציאל תאונה גבוה. אם אתה סומך על הבטונדות בצד הדרך שיצילו אותך אתה טועה טעות מרה...הבטונדות שם נמוכות ובחלק מהמקומות בעלות זוית כזו שתטיס אותך מעליהן במהירויות מסויימות.

 

נס הרים רחב יותר משמעותית וברובו אין תהום צמוד לכביש באחד הצדדים.

 

כביש בית אורן הוא כביש מהנה ומי שפעם אמר שכשה-WRC יגיע לישראל זה סטייג' חובה צדק לדעתי, אבל כל עוד הכביש הזה משמש גם נהגים אחרים זה לא הכביש בו הייתי בוחר למצות את פוטנציאל הרכב שלי. כשיש כביש כזה בדרך הביתה זה נחמד ומהנה...אבל לא הייתי מגיע אליו במיוחד כחלק מטיול נהיגה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

כביש בית אורן הוא סבבה לגמרי אם את עושה אותו בירידה. זה מכיוון שהרכבים החלשים יותר פחות מתעכבים בגלל כוח מנוע שחסר להם. הבאסה זה שזה קצת פחות מאתגר (אלה אם אתה עם 121 :-D - אז זה תמיד מאתגר).

 

מצאתי תמונה יחסית חדשה ב driving-roads.com ונראה שהם סיימו לסלול לפחות עד למקום ההוא עם הירידה והגשר שנותן מעבר רק לרכב אחד.

 

img_9113.jpg?w=614&h=801

 

img_9069.jpg?w=614&h=829

 

 

img_9045.jpg?w=614&h=921

פורסם

תמונות ממש חדשות, מלפני שבוע וחצי בערך. נכון להיום כל הכביש סלול וצבוע כבר, נשאר להם רק להשלים עיני חתול אחרי כלא דמון למעלה. את המעבר עצמו על הגשר הצר לא סללו, נשאר קופצני ומעצבן.

אגב - לא הכרתי את האתר הזה, נחמד..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אני אישית מעדיף סטייג' בעליה, הרבה יותר חזק.

מסכים שצורת הנהיגה והנהג חשובים יותר מסוג הרכב בכביש טכני שכזה.

אתמול בערב התכוונתי לבדוק את הסלילה החדשה, נזכרתי בזה בדיוק בסוף העליה של פרוייד.

כוחו של הרגל.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אני אישית מעדיף סטייג' בעליה, הרבה יותר חזק.

מסכים שצורת הנהיגה והנהג חשובים יותר מסוג הרכב בכביש טכני שכזה.

אתמול בערב התכוונתי לבדוק את הסלילה החדשה, נזכרתי בזה בדיוק בסוף העליה של פרוייד.

כוחו של הרגל.

 

עידן

 

יצא לך לעשות את הקטע עד לאחוזת יערות הכרמל? זה מסוכן כמו שהם כותבים?

פורסם

זה מסוכן אם אתה מטומטם.

יש מספר לא מבוטל של פניות עיוורות ובכל מקרה אתה צריך להיצמד למסלול שלך.

או לחילופין אם באים כמה חברה ועומדים ומדווחים עם נכנסים רכבים חדשים "למסלול".

הכביש הנ"ל מהנה מאוד גם אם לא מנסים לנהוג על המגבלות.

גם אם נתקעים אחרי עגלה ניתן לעצור וליצנבור מרחק או לרדת ולהתחיל שנית.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

עידן סללו גם את כביש היערנים מחדש.

אתה יכול לנסות אותו היום, תיסע דרכו למפגש מועדון ה5 בתל-חנן, מה אתה אומר? :lol:

 

הכביש לאחוזת הכרמל צר מאוד ועם אספלט גרוע. ובחייאת, אפשר להפסיק את כביש בית אורן באמצע??

ועוד בשביל זה??

 

האתר של הכבישים חביב, אבל חסרים בו לא מעט כבישים חשובים.

שני הכבישים האהובים עלי לא נמצאים בו..

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם
עידן סללו גם את כביש היערנים מחדש.

אתה יכול לנסות אותו היום, תיסע דרכו למפגש מועדון ה5 בתל-חנן, מה אתה אומר? :lol:

 

דניאל.

 

איפה זה כביש היערנים?

פורסם

הוזכר באחת ההודעות הראשונות. חפש במפה כביש 7212 - הכביש מקשר בין כביש 672 מצפון לגבעת האנטנה לתל חנן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...