Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוסע הרבה (בלילות) ואוהב להרביץ בנהיגות במיוחד בכביש 1 מת"א - ירושלים

וגם הרבה בכביש החוף הרצליה-חיפה

 

הנסיעות הם בלילות.

 

השאלה שלי האם נסיעה מהירה כל עוד לא ראיתי פלאש זה סימן שלא צילמו אותי? או שהמצלמות מהירות בכבישים הם מצלמות בלילה בלי בעיה...

 

תודה :)

 

נ.ב.

 

כמה זמן לקוח לדו"ח להגיע.?

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
המצלמות יצלמו בלילה בלי שום בעיה.

 

עשית אותי לאדם עצוב בן רגע :(

 

נכון לתאריך הנ"ל. יש מצלמות פעילות בכביש 1? משפירים - ירושלים וחזור?

כנ"ל לגבי כביש החוף מהרצליה - חיפה

 

תודה...

פורסם
הלוחית מחזירה אור, בלי פלאש לא ניתן לזהות את המספר בלילה.

 

אז אם לא ראיתי פלאש (והייתי רואה כי אני נוהג בשעות שאין כלב)

סימן שלא צולמתי?

 

או שאולי גם לא נסעתי כזה מהר ואני סתם מגזים בזה שאני חושב שמהירות 110-130 בכביש 1 (רצוף)

אבל בכביש החוף אחרי נתניה אני כבר על 130+ בשקט...

פורסם
ימי ההרבצות שלך ספורים. בהצלחה.

 

על איזה מהירות היית ממליץ? פשוט הכבישים האלה נורא קל לצבור מהירות וכיף לנסוע בהם (לי לפחות).

פורסם

תראה, בגדול הייתי ממליץ לנהוג במהירות חוקית.

אף אחד לא חסין, וגם אתה תיתפס ותיענש אם תמשיך להרביץ. אם אתה יכול לקבל את זה כמו גבר ולא לכתוב על זה בפורום דיני משפט - לך על זה.

פורסם

אם אין פלאש היא לא מצלמת, זה פלאש שמרגישים גם באור יום אם מסתכלים על המצלמה.

ובקרוב מאוד הולכים להתקין מלא מצלמות חדשות שמתחילות לצלם קמשים בודדים מעל המהירות המותרת.

תתחיל לשלוט ברגל חבר

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם
תראה, בגדול הייתי ממליץ לנהוג במהירות חוקית.

אף אחד לא חסין, וגם אתה תיתפס ותיענש אם תמשיך להרביץ. אם אתה יכול לקבל את זה כמו גבר ולא לכתוב על זה בפורום דיני משפט - לך על זה.

 

 

אין ספק שאתה צודק. ואני אכן יתחיל לנהוג על פי החוק.

 

אבל האם ניתן לקבל תשובה ברורה וחד חלקה על השאלות שלי?

 

1. האם כל מצלמת מהירות שהיא מצלמת בלילה חובה הפעלת פלאש?

2. כמה זמן על הדו"ח להופיע בתיבת דואר?

 

תודה רבה והמשך יום טוב! :)

פורסם
אם אין פלאש היא לא מצלמת, זה פלאש שמרגישים גם באור יום אם מסתכלים על המצלמה.

ובקרוב מאוד הולכים להתקין מלא מצלמות חדשות שמתחילות לצלם קמשים בודדים מעל המהירות המותרת.

תתחיל לשלוט ברגל חבר

 

תודה גבר. אכן, אתחיל לנסוע כמו שצריך. כי הדבר האחרון שאני צריך בחיים זה שלילה וכסף למשטרע. :)

 

יום מבורך.

פורסם
על איזה מהירות היית ממליץ? פשוט הכבישים האלה נורא קל לצבור מהירות וכיף לנסוע בהם (לי לפחות).

 

אם ימליצו לך לקפוץ מהגג, אתה גם תקפוץ ? :roll:

 

אכן כיף לנסוע בכבישים ריקים. במיוחד היום -כל רכב עם מנוע 1.6 מגיע בקלות ל 150 קמ"ש.

כביש 1, עדיין אין מצלמות מהירות, אבל לא חסר ניידות משטרה עם ממל"ז או F6 (מצלמת מהירות בניידת)

סע כחוק ובזהירות !

פורסם
תראה, בגדול הייתי ממליץ לנהוג במהירות חוקית.

אף אחד לא חסין, וגם אתה תיתפס ותיענש אם תמשיך להרביץ. אם אתה יכול לקבל את זה כמו גבר ולא לכתוב על זה בפורום דיני משפט - לך על זה.

אתה נוסע במהירות חוקית?

פורסם

איך אומרים, תבחר אצבע.

לא אומר שצריך להגיד לאנשים לנהוג מעל המהירות החוקית - אבל להטיף למישהו בנושא בפורום רכב זה קצת צבוע.


×
×
  • תוכן חדש...