Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצות חמות - על בעלי מקצוע בענף הרכב


שימו לב! השרשור הזה בן 4554 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעקבות גמגומים וזיופים שהחלו לאחרונה במנוע הסובארו ליאונה שלי (1600 DL) שהתחילה השבוע לגמוא קילומטרים לא מעטים בכל יום, החלטתי בשבוע שעבר להגיע אל צביקה בעקבות ההמלצות החמות במיוחד עליו וגם בגלל ההתרשמות האישית שלי מההודעות שלו בפורום.

 

ביקרתי את צביקה ביום חמישי שעבר, הגעתי אליו ישירות מהליפט במוסך שם עבר הרכב טיפול 10,000.

צביקה עשה סיבוב סביב הרכב, הקשיב למנוע, בחן בקפידה את כל אזור המנוע ואיבחן במהירות מדהימה שהמפלג פורק בעבר מהרכב, שחוטי ההצתה ברכב הם המקוריים ושהקרבורטור לא נפתח מאז שיצא ממפעל היצרן (כמעט 16 שנה, ממש לא להאמין).

האבחנה העיקרית היתה שדרוש פירוק וניקוי של הקרבורטור.

 

הלכתי לעיסוקיי {גם ככה צביקה לא אוהב ש"עומדים לו על הראש", ובצדק) והשארתי את הרכב בידיו האמונות של צביקה.

לאחר 3-4 שעות צביקה התקשר אלי להודיע שהרכב מוכן.

 

לאחר טיפולו המסור של צביקה בקרבורטור ובכיוון ההצתה, חל שיפור ניכר ברכב. המנוע עובד עגול ויציב, בהתנעה בבוקר המנוע לא עובד בסל"ד גבוה כמו לפני הטיפול, תגובת התאוצה השתפרה - כאילו הרכב הפך יותר קליל וחזק. תאמינו לי, אני מברך את צביקה בכל בוקר

 

הבטחתי לצביקה שאעדכן אותו לגבי צריכת הדלק של הרכב לאחר שאעבור כמה מאות ק"מ מהטיפול. בדיקה לא מדוייקת שערכתי לפני הטיפול העלתה שבנסיעה שרובה בינעירונית, צריכת הדלק הייתה כ13.5 ק"מ לליטר.

 

לאחר הטיפול מילאתי מיכל מלא ועברתי עד היום 456 או 465 ק"מ (לא זוכר בדיוק כמה) שהיו 99% בנסיעה בינעירונית (נתניה יקנעם וחזרה)

היום מילאתי שוב דלק (עד שנשפך כמו פעם שעברה) והופתעתי לטובה.

אני לא סגור על אם עברתי 456 ק"מ או 465 ק"מ בין התדלוקים אבל בכל מקרה התוצאה יפה (ההפרש זניח)

456 ק"מ / 30 ליטר = 15.2 ק"מ לליטר (99.9% בינעירוני)

465 ק"מ / 30 ליטר = 15.5 ק"מ לליטר (99.9% בינעירוני)

 

בגלל מזג האויר הגרוע בתחילת השבוע שאילץ נסיעה איטית יותר ולא הכי זורמת, אני מאמין שצריכת הדלק הזו עוד יכולה להשתפר.

 

לטעמי, יש בעלי מקצוע שפשוט עושים את העבודה שלהם ויש בעלי מקצוע שהם אומנים ועושים את העבודה שלהם מתוך אהבה אמיתית לעבודתם. אני יכול להעיד שצביקה הוא לא רק בעל מקצוע, הוא בהחלט אומן ומגיע לו כל הקרדיט על כך. הוא בוחן את הרכב והמנוע בכללותם, מקפיד על הדברים הכי קטנים, ניגש לעבודתו במרץ רב ודואג להתקשר למחרת (וגם יותר מאוחר) ולוודא שהכל ממשיך להיות בסדר.

 

שרות כ"כ מקצועי,אישי ואכפתי, קשה מאוד למצוא. אני כמו כל אלה שהמליצו עליו לפני, ממליץ על צביקה בכל פה ובחום רב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 514
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שלום חברים.

 

לפני שאמליץ (בחום) על המקום אספר קצת על המקרה שלי.

 

הרכב הוא מיצובישי גאלאנט ספורט, מנוע 2 ליטר עם 117,000 ק"מ.

 

ולבעיה: כשהייתי מניע את הרכב בזמן שהוא היה קר, הייתי חייב להמתין לפחות שתי דקות לפני תחילת הנסיעה, במידה ולא הייתי ממתין, הטורים היו נופלים והרכב היה מגמגם בעצירות עד לחימום המנוע.

 

כמו כן בהדלקת מזגן או סיבוב הגה הטורים היו יורדים במקום לעלות.

 

ובנוסף בהנעות קרות הרכב היה מניע לאחר 3-4 שניות של סטרטר (בשבילי זה הרבה זמן).

 

הרבה בעלי מקצוע ניסו ושיערו איפה הבעיה וזרקו כל מיני מחירים (אחד הגדיל ואמר בית מצערת, סיפור של כ-10K ש"ח)

 

תוך כדי שיטוט בפורום נתקלתי במקרה בחיים יוד (מהפורום אצלנו למי שלא מכיר). שלחתי לו הודעה פרטית ודקה אחרי כבר שוחחנו בנייד.

 

נסעתי לחיים (משה זר קרבורטורים מפ"ת), שם בהתחברות למחשב עברנו על כל הנתונים שהתקבלו.

 

בהתאם לבדיקות האלקטרוניות ונתוני המחשב, חיים התמקד במנוע הצעדים ובניקוי בית המצערת והמזרקים.

 

בית המצערת פורק והמזרקים נכנסו לניקוי אולטראסוניק, אני חייב לציין שחיים היה סבלני והסביר לי בכל שלב מה הוא עושה ומה תפקיד כל חלק, בית המצערת והמזרקים היו ממש מלוכלכים וספוגים "בכל טוב".

 

לאחר הניקוי והכיוון מחדש הורכב בית המצערת + המזרקים בחזרה.

 

חיים עשה נוספת עם המחשב לקריאת הנתונים שנית לאחר ההרכבה וזהו :-)

 

אני חייב לציין שעבודת המנוע נעשתה שקטה יותר, הנעת הרכב לא נמשכת יותר מחצי שנייה והכי חשוב לא צריך לחכות שהרכב יתחמם בבוקר :-)

 

הרכב מגיב הרבה יותר טוב, ממש כמו רכב חדש, חבל שמשכתי את הבעיה הזו חודשים עד שניגשתי אלייך לטיפול :-(

 

חיים תודה רבה על היחס הסבלני וההסבר הממצה, הלוואי וירבו אנשים כמוך בענף הזה. הרווחת את חוות דעתי ביושר.

 

אתה ומשה זר הרווחתם לקוח מרוצה שזה הכי חשוב.

 

תודה

 

אלי

MITSUBISHI GALANT SPORT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לחברי הפורום,

ברצוני להמליץ לטובה על מוסך בחולון בשם המוסך של תמיר "תמיר יהשוע" קבילתי שרות אדיב מאוד וסבלני. תמיר ענה על כל שאלותיי ונתן שרות מצויין.

 

אייל הרשקוביץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לחברי הפורום,

ברצוני להמליץ לטובה על מוסך בחולון בשם המוסך של תמיר "תמיר יהושוע" קבלתי שרות אדיב מאוד וסבלני. תמיר ענה על כל שאלותיי ונתן שרות מצויין.

 

אייל הרשקוביץ

שלום רב !

ואכן שמו הטוב של תמיר יהושוע הגיע עד אלי לנתניה, וקיבלתי חוות דעת חיובית מלקוחות משותפים שלו ושלי, ואני בשמחה ממליץ עליו.

כמדומני שהוא גם חבר בפורום זה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז גם אני הגעתי לבני ל. בעקבות ההמלצות פה בפורום ומתרשמות כללית כי מדובר בבן אדם קפדן, רציני (אבל לא מדי), בעל חוש הומור עדין.

מדובר על סקסו VTR שהייתה שיכת לחבר פורום בעבר ועברה ישור קו אצל בני לפני כ 3 שני בערך.

מאז היא אצלי, וכמו שזה נראה עכשיו תשאר לעוד מספר שנים. סה"כ המנוע עבר 180 אלף בדיוק עד השיפוץ.

• מה התסמינים?

אכילת שמן ורעש מהמנוע, כתוצאה מגומיות שסתומים גמורות ורינגים שחוקים.

רכב נכבה ומקרטע כתוצאה מחישן הצתה פגום.

רדיאטור נוזל כתוצאה מאיכות ירודה (נקנה לפני שנה כתחליפי זול)

לאחר שהגעתי לטיפול אצל בני עלו מספר הצעות,

• הצעות שעלו לבדיקה:

1. אוברול כללי

2. מנוע מיבוא

מכיוון שהמחיר היה מאוד קרוב אחד לשני, בחרתי באפשרות הראשונה מכיוון שכבר ידעתי שהמנוע שלי יחסית שמור ולא עבד קשה בחייו (אם כי הוא הוזנח*).

בני הציע לפתוח את המנוע ולראות את מצבו ומשם לזרום הלאה.

לאחר פתיחת המנוע והתרשמות כי הוא במצב טוב, החלטנו ללכת על אפשרות האוברול.

האוברול בוצע בחלקים איכותיים ומקוריים של CITROEN, בוצע טיפול גדול למנוע של החלפת רצועות, שיפוץ מקיף לראש מנוע. הותקן רדיאטור חדש ואיכותי, הוחלפו מספר חיישנים שהיו פגומים.

בית המנוע, המנוע כל המכלולים עברו ניקיון מקיף וכעט הכול נקי ועובד כמו שעון שוויצרי.

 

אני מאוד מרוצה מהתוצאה.

 

*הייתה תקופה שחשבתי להחליף למנוע של סקסו VTS ולכן הפסקתי לטפל במנוע שלי, פרט להוספת שמן טרי כל 1000 ק"מ.

בתקופה זו המנוע עבר משהו כמו 10 אלף ק"מ, לא החלפתי פלאגים 50 אלף ק"מ ולא השקעתי כסף בתיקון תקלות קיימות, כמו חיישנים מסוימים אשר זייפו ופגעו בעבודה רציפה ועגולה של המנוע.

החלטתי ללכת על השיפוץ לאחר שהבנתי כי לא אצליח במסגרת תקציב נתון לקבל את המנוע VTS והעבודה בסטנדרטים שאני רוצה ולכן ירדתי מהרעיון והחלטתי לשפץ את המנוע הנוכחי.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

שלום,

רציתי להודות בפומבי לחבר הפורום המוכר לכולנו, צביקה אדון הקרבורטורים.

לאחר בעיה שנתגלתה ברכבי (אוטוביאנקי Y10), שזלל דלק יותר מן הרגיל (1:10, כשבעבר הצריכה הייתה 1:15), גימגם ו"לא סחב" בעליות- החלטתי לפנות אל צביקה לאור ההמלצות בפורום.

אני שמח לומר שזו הייתה החלטה נבונה, ושבשעות מספר צביקה הביא לשינוי מהפכני ברכב, תגובת הדוושה, תצרוכת הדלק (ששופרה! 1:16) והרגשת הרכב הכללית כשהוא לא מגמגם בסל"ד סרק ברמזור :-D

אי לכך ובהתאם לזאת, חשבתי שמן הראוי להודות לו מעל דפי הפורום (גם אם עשו את זה לפניי 8) )

איטלקיות שובבות שעושות בלאגן :lol:

Autobianchi Y10

Fiat Punto GT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ידוע, צביקה בן אדם זהב :-)

נחמד לדעת עד כמה :wink:

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כמו פסח, חג האביב. סוף החורף ותחילת האביב והחמסינים המעיקים. השנה גיליתי שבדרום הארץ החום הגדול מתחיל מיד עם בוא האביב, אבל המזגן של ה206 כבר לא מקרר מי-יודע-מה.

מכיוון שמכונת וואקום-גז קצת גדולה על התקציב שלי כרגע, החלטתי לנצל את יום החופש שהיה לי היום ולקפוץ לחבר הפורום יצחק וויס, שיבדוק מי נגד מי ומה קרה למזגן שפעם היה עושה לי עור ברווז גם בקיץ.

יצחק מיד נכנס לפעולה. בדק, בדק ושוב בדק. גם כשחשב שהנה נמצאה הדליפה הוא המשיך לבדוק ולבדוק עד שהיה בטוח במאת האחוזים ולא מיהר להספיד חלקים יקרים במערכת המיזוג של הרכב שלי.

לקראת עונת המזגנים הארוכה והלחה המתקרבת אלינו במהירות השיא, אני ממליץ בחום (תרתי משמע) להגיע ליצחק וויס, קריית אריה, פתח-תקווה.

 

ועוד מילה טובה - לחנות החלפים צנטרל ברחוב יצחק שדה פינת שונצינו.

לפני חודש בערך מכרו לי פילטר שמן לפיג'ו ואמרו ש"בפיג'ו זה הכל אותו הפילטר". אז אמרו, אצלי יש משהו אחר.

הגעתי גם לשם היום במטרה להחזיר את הפילטר שרכשתי במיטב כספי. בלי ויכוחים ובלי שאלות מיותרות, לקחו את ההוא שמתאים לכולם והביאו לי אחר שמתאים רק לי.

אמנם דוגמא קטנה ולא יקרה במיוחד, אבל כאן בדיוק נמדד נותן שירות טוב. :mm_yeah:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המלצה קצת שונה.

חלקינו, על אף האהבה לאוטו והרצון לדאוג לו, רואה את ה"חווייה" של להפסיד חצי יום עבודה ולהכניס את האוטו למוסך כחווייה מטרידה מעט, והיה שמח אם מישהו אחר היה עושה זאת בשבילו. נוסף לכך שלא כולם יודעים ישר לאבחן את מקור התקלה ולמי כדאי ללכת.

כאן נכנס לתמונה אריה. אריה הוא בחור שיבוא אליך לבית/ מקום העבודה, ייקח ממך את האוטו ויחזיר לך אותו לאחר התיקון. את כל התהליך של לחפש מוסך טוב, למצוא את מקור התקלה ולהקשיב להסבריו המלומדים של המכונאי (שלחלק מאיתנו זה נשמע כמו סינית), אריה יעשה בשבילך, בעוד אתה תשב כרגיל במשרדך הממוזג. אריה מחזיר את הרכב עם כל החלקים התקולים ולעיתים מצלם את תהליך התיקון.

כל הנ"ל תופס גם לגבי טסט שנתי. כשאני נותן את הרכב לאריה (אתמול עשיתי זאת), אני יודע שהאוטו יחזור אליי בסוף היום עם טסט. גם אם יש ליקוי שצריך לסדר, ובמיצובישי 92' בד"כ יש כאלה, האוטו יחזור אליי לאחר שטופלו כל הבעיות, וכמעט תמיד באותו היום.

עבור השירות אריה לוקח סכום שבעיני מתגמד לעומת הזמן, הטירחה, העצבים וחוסר האונים שהוא חוסך לי, ומבחינת תשלומים הוא מאוד נוח וגמיש.

אמירים אריה כץ. מומלץ בחום.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

בעקבות תאונה, נאלצתי להחליף דלת קדמית ימנית .

 

היום חרשתי במשך כמה שעות את הכפרים בצפון - מכר, תמרה שפרעם.

בסופו של דבר מצאתי דלת במצב טוב מאד, עלה 750 אחרי שיחה קצרה (התחיל מ900)

בעל המקום בהתחלה רצה רק למכור, בסופו של דבר הוא גם הרכיב, העביר את המראה, פיקוד חשמלי של החלון לא תפקד, אז הוא העביר מהדלת הישנה ועוד נתן יישור לכנף שנפגעה כדי שלא תפגע בדלת החדשה.

פירק את המנעול מהדלת הישנה

 

אני ממליץ לכל אחד שזקוק לשירותים של פירוקיה - שווה נסיעה גם מהמרכז

לצורך השוואה, בשיחת טלפון לפירוקיה מהמרכז המחיר התחיל ב 1400.

 

פרטי המקום שבו קניתי (וקיבלתי שירות מעולה)

רכב חסון

אזור תעשיה שפרעם

טלפון 04-9501813

נייד 057-7301214

 

נוסעים מכיוון צומת סומך לכיוון שפרעם, עוברים צומת ראשונה של שפרעם.

בצומת השניה (ליד תחנת דלק אלון) פונים שמאלה (צפונה) ממשיכים עם הכביש עד הכיכר, בכיכר שמאלה לתוך המקום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי כמו כולם, להמליץ על בני ל. שעזר לי במיקצועיות רבה, בבעייה שהייתה לי בג'אסטי

הוא מאוד מקצועי וכמובן לא הייתי מוותר על לימוד של 'קללות' חדשות!

 

והשני שאני רוצה להמליץ זה, על משה זר וחיים יוד מ"משה זר קרבורטורים" בפ"ת .

שהם גם נותנים יחס טוב מאוד וגם פותרים את הבעייה בצורה מקצועית

 

והגעתי אליהם דרך צביקה קרבורטורים שכמובן אין עליו , תמיד מחייך ושמח לעזור לכולם

והפיתרונות שלו "10".

ממש טוב שיש לנו אנשים כמוכם: ישרים ונחמדים תמשיכו ככה!!!

 

תודה

 

יהודה.

הבעייה שלנו שאנחנו עם לחוץ- יש לזה פתרון פשוט וק ל...תעצמו את העיניים ותספרו עד עשר וכמובן לא באמצע נהיגה! (אין כותב שורות אלו לוקח אחריות בשום צורה על הכתוב מעלה ואפילו לא על עצמו..!!) :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקפצה!

 

שוב תורי להמליץ על בעל מקצוע,והפעם - בני גלס,מ"מנגוני הצפון",מושב תל עדשים (אחרי עפולה לבאים מצפון,0523702002,בני)

 

כידוע מחלת החלונות נופלים קיימת בגולפים למיניהם ולא פוסחת גם על פולו.

 

לאחר שכל בעל עסק בסביבתי נרתע ברח וצרח (טוב הגזמתי קצת ;)) - אף אחד לא מוכן להתעסק עם זה.

 

פרסום פוסט כאן וצביקי המליץ על בחור הנ"ל. (תודה גם לצביקה אך מה שהמלצת רחוק ממני :))

 

נפגשנו הבוקר ובמוחי עבר סרט על נסיעה למכון כלשהו,והעברת אי-אילו כמה שעות במהלך השיפוץ

 

להפתעתי הרבה הבחור הגיע עם רכבו,ושם כל מה שהוא צריך:shock::-P (שולחן מתקפל,מגירות חלקים,ואפילו נקודת חשמל!)

 

מיותר לציין שתוך דקות ספורות כל הדלת הימנית הייתה מפורקת לגורמים (מקצוען כבר אמרנו?)

 

רבע שעה - 20 דקות כל העסק נמשך,שילמתי לו ונפרדנו לשלום מחוייכים וטובי לב :D

 

שוב תודה רבה לך בני,וגם לכם צביקי ורפי על ההמלצות :)

 

שבת שלום.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל רציתי להודות לחברי הפורום שבזכות ההמלצות החמות שקראתי כאן הגעתי לספי. למרות המרחק (אני גר בפרדס חנה, המכון בצומת סגולה) היה שווה ובגדול!

הבטחתי לעצמי שאחרי השירותהטוב שקיבלתי גם אני אוסיף המלצה, אז הנה: היתה לי בעיה ברנו קליאו עם הגיר האוטומטי. במוסך המורשה רצו למעלה מ5000 ש"ח ולא ממש הבטיחו תוצאה... אמרו שמקסימום יעלה 10000:shock:

הגעתי לספי. אומנם בהתחלה הוא חשב שהבעיה היא שונה ממה שהיה בפועל, אולם לאחר שהבין שהבעיה לא תוקנה הוא לא לקח כסף על התיקון בטענה ש"לא תיקנתי, לא שילמת". את זה עדיין לא שמעתי מאף בעל מקצוע, בטח לא כזה שקשור לרכב...:-) בסופו של דבר הוא תיקן את הבעיה בעלות של חצי ממה שרצו במוסך המורשה וכל זאת עם חיוך, במקצועיות ובאדיבות רבה.

השוס הגדול הוא שלאחר שקיבלתי את האוטו, התקשרו מהמכון אחרי כשבועיים לברר אם הכל בסדר ואם אכן הבעייה לא חזרה על עצמה. זה שירות!

לאחר כחודש היתה לי בעיה קטנה נוספת בגיר, לא קשורה לבעייה המקורית. הגעתי לספי והוא לא גבה ממני כסף על התיקון. באותה הזדמנות הוא המליץ לי על החומוס שליד. המלצה שהתתגלתה כמשובחת. אז הנה - אני מעביר את זה הלאה, אם כבר אתם בסביבה :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא התבאסתי!!

 

 

הריני רוצה לשבח את ידיו של המומחה שגרם ללגאסי שלי לטוס ולצרוך דלק כמו שצריכה להיות...בקיצור...באה מהחברה!!

 

צביקה - תודה רבה!!

 

לכל חברי הפורום שלא ניסו- > מומלץ!!!

 

מי שירצה עוד המלצות ייפנה אליי

 

ישראל

האיש עם הלגאסי

:-P הכי טוב בלי חתימה בינתיים :arrow:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר שסיימנו את האוברול אצל בני נותרו כמה דברים קטנים לסדר.

 

הגעתי למכון של משה זר בפ"ת לאיבחון תופעה של כיבוי המנוע בעמידה.

 

חיים יוד - איש אדיב ומאוד נחמד אשר עובד במכון תפס ביד שמאל את הסורק תקלות והתיישב ברכב עוד לפני שסיימתי לתאר את הבעיה.

 

הבעיה אותרה מאוד מהר, הלכנו על ניקוי מזרקים בנוסף.

 

חשוב לי לציין את המסירות של האנשים אשר עובדים במכון ושל חיים יוד בפרט.

 

הגעתי אליהם לקראת סיום היום וחיים נשאר איתי הרבה אחרי שכל המוסכים מסביב כבר סגרו והלכו הביתה - לזה אני קורא מסירות!

 

לאחר שנמצא בשבילי חיישן MAP חלופי והמזרקים נוקו שוחררתי לדרכי - ממש כך!

 

לאחר סופ"ש ארוך של נסיעות בצפון (כ 700 ק"מ) אני יכול לציין שהרכב נוסע חלק, חזק ועם צריכת דלק טובה יותר.

 

תוך כדי העבודה דסקסנו עם חיים בנושאים טכניים רבים הקשורים במנועים - היה לי מאוד מעניין.

 

אז הנה עוד המלצה על מקום איכותי ולא יקר לאיתור תקלות הזרקה והצתה.

 

תודה רבה!

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4554 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...