Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצות חמות - על בעלי מקצוע בענף הרכב


שימו לב! השרשור הזה בן 4561 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המלצה נוספת על יצחק וייס שמתמחה גם במיזוג אוויר וגם בחשמל לרכב

אז הקיץ הגיע והיום זה לא היה סתם קיץ אלה חום איימים פשוט, והרכב שלי שהמזגן בו הוא לא מקורי לא קירר כראוי, בעקבות ההמלצות הרבות הגעתי אליו, והוא תוך זמן קצר פתר את הבעיה בשיא המקצועיות ותשומת הלב לפרטים הקטנים ועם מחיר ללא תחרות, בקיצור שווה להגיע אליו אפילו מרחוק :wink:

 

יצחק וייס רחוב בזל 13 , קריית ארייה , פ"ת . 03-9217528.

http://www.d.co.il/65368820/28280/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 514
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שוב פעם נאלצתי לבקר את ספי, חבר הפורום, לאחר שבשבת ה-D בסובארו לאונה האוטומטית (מודל 1986) הפסיק לתפקד (כן, זה קורה גם בסובארו).

 

לאחר שבמשך כל סוף השבוע חששתי מהחלפת גיר, ספי פתר את הבעייה תוך מספר דקות של עבודה, והרכב חזר לסוע בצורה תקינה.

 

במהלך העבודה ספי נתן לי הסברים מפורטים ומעניינים, שירות מצויין ומחיר ללא תחרות (הרבה פחות ממה שתכננתי לפני שנכנסתי אליו, ואני חייב להודות כי גם לאחר שהסביר לי את מהות התקלה, המחיר שנקב היה נמוך מהמחיר לו ציפיתי).

 

רק ההסברים שקיבלתי היו השווים את עלות ששילמתי - ללא קשר לתיקון עצמו :-)

 

ספי - תודה רבה ויישר כוח.

 

ממליץ בחום על ספי בכל בעיה בגיר אוטומטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הגיע תורי להמליץ על צביקה :-)

 

הלגאסי הישנה של המשפחה התחילה לקרטע ולגמגם.

האוטו הגיע לצביקה, ולאחר טיפול מקצועי ומסור בקרבורטור ואבחונים נוספים, הלגאסי יצאה מצביקה נוסעת כמו פעם, בלי גמגומים, תגובת דוושה מהירה חדה ומדייקת.

בנוסף, יחס ושירות נפלאים.

 

תודה צביקה :-)

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום בשעה טובה ומוצלחת זכינו, אני והסובארו שלי להכיר את צביקה שלנו, בעל המכון לקרבורטורים בנתניה, בהחלט היה שווה לעשות את כל הדרך מב"ב לנתניה ולו רק בשביל להכיר איש יקר ומסביר פנים, שעושה מלאכתו נאמנה ובאמונה.

באתי אליו עם סובארו DL שמניעה קשה בבוקר, שותה דלק כמו שיכורה, וצורחת כשמדליקים מזגן, לא נותנת תאוצה ולא מדברת לעניין, אחרי 3 שעות שבהן צביקה דיבר עם הסובארו, פירק, לחץ, פתח, סיבב, האזין, ניקה, נגע, כיוון, חיבר, סגר ומי יודע מה עוד, הסובארו ואני יצאנו מחוייכים ומרוצים, כל הסוסים שיושבים במנוע נהיו צעירים בכמה שנים טובות והם רצים מהר וחזק, כמו סוסים כמובן, בלי לשתות דלק, בלי לצרוח ובלי לעשות בעיות.

 

ואם נסכם בשתי מילים, אין אין..

אין כמו צביקה!

מה שנכון נכון...

subaru leone מחזירה את הכבוד לכביש :cool:

ESTK מחזיר את הכבוד ל"לאונה"!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקרה לא חיובי (לצערי גם זה קורה לי).

לאחר פריצת הרכב שלי שבו שברו את חלון הנהג, גנבו את הרדיו-דיסק ויחד איתו תלשו את כל הקונסוליה המרכזית, חברת הביטוח שלי שלחה אותי להחליף חלון אצל "יוסי זגגות" בנתניה באזה"ע, הנחתי את רכבי ביום שישי וחזרתי בהמשך היום(היו הרבה דברים שהפריעו לי אבל אני יתייחס לעיקריים), חזרתי לקחת את הרכב: 1. הידית מוברגת עקום, לחצני החלונות החשמליים בחוץ.

2. בודק את השמשה החליפו בין המתגים של החלונות ימין ושמאל, ובנוסף הפלא ופלא לוחץ על לחצן המוריד למטה את החלון לא עובד, לוחץ הפוך החלון יורד, הפכו את חיבורי החלון.

הגעתי לאחר סגירת המקום, אז התקשרתי לבעל-הבית, לדבר איתו על העבודה המקצועית שעשו, שמע את תלונתי וביקש שאני יגיע ביום שני.

הגעתי היום, פונה אליו ומראה לו את הבעיות, תשובתו היתה " מה אתה מצפה מרכב ישן, תחליף לרכב חדש" (ברשותי וולקן 93 מלוקקת, שלצערו אני מכיר אותו כמו כף ידי גם מתחת לכפפות ועם עיניים מכוסות) אני בשוק מהתשובה שלו ומנסה להסביר לו שכולה היו צריכים להחליף חלון ולא לגעת/להחליף/לעצב את המנגנון והדלת, וביקשתי שהרכב יחזור בדיוק כמו שהצבתי אותה אצלו, לא יותר ולא פחות.

לאחר וויכוחים התעייף ממני, והפנה אותי לשותפו בטענה שאין לו כוח לאנשים כמוני (כניראה שאנשים אין בעיה לקבל לחצנים הפוכים וידיות בחוץ).

השותף הגיע מחייך וכמוהו גם אני, שואל מה הבעיה, ואני מסביר לו ומראה לו, והוא בטענתו אנחנו לא מתעסקים עם החשמל לכן זה מקולקל, לך לחשמלאי! לגבי הידיות שבחוץ, תשובתו היתה ככה האוטו! אני מסביר לו ברוגע שבמקרא אני מכיר את הרכב שלי והוא לא הגיע ככה, הוא מסביר לי שהאדם שהחליף את החלון "פדנט" ואין מצב שהוא פישל... בקיצור אחרי ויכוחים, אני מבין שיש חומר יותר חזק מאיטונג. הגיע הבחור "שהתעסק" לי עם הרכב והבנתי שרק ממנו יוכל לצאת משהו בלי איומים על תביעה וכו', ושוב אני מסביר מה הבעיה, ביוזמתי ובהדרכתי פתחנו את הדלת מחדש, ו-וואלה הפכו את חוטי החשמל של החלון, וכשחיברנו הכל למקום הידית חזרה למקומה הרגיל והישר, קסם!

הסתכלתי בשותף במבט של "תודה רבה לך" ועפתי משם לפני שיהרוס לי את המנוע ויגיד לי אנחנו לא נוגעים בזה-המנוע הרוס.

 

חג שמח לכם, העיקר שהכל חזר לקדמותו.

זה נכון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, מקום איכותי...

 

בזמנו, כשהתנפצה לנו הזכוכית של מראת הנוסע בלאנטרה, הגענו לשם בשביל לבדוק כמה יעלה תיקון.

לפני שחנינו בכלל, כבר עט עלינו אחד הפועלים עם מברג, תלש את הפלטה של המראה והלך לייצר חדשה.

 

המראה הייתה מוכנה כעבור חמש דקות, אבל בזבזנו עוד חצי יום בשביל שיועילו בטובם לשייף את הקצוות החתוכים.

היינו צריכים ממש להסביר להם בשביל מה זה נחוץ, כי הם לא הבינו, וגם לא היה להם ציוד לשיוף במקום... :screwy:

דבר נוסף ששמתי לב אליו, בדיעבד, זה שהם השתמשו במראה רגילה ולא מראת רכב מונעת השתקפות. עדות נוספת

למקצועיותם הגבוהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי כאן מס' לא מבוטל של המלצות על "צביקה קרבורטורים" - מנתניה .

 

אני רוצה לציין שהאדם ראשית בתור אדם הוא נדיר עד מאוד בארצנו בתחום הרכב - ז"א קשה לי לתאר אותו במילים .

 

אדם שניחן בסבלנות , איכפתיות והתכונה שכולנו מחפשים מקצוענות היא שם דבר אצלו , ללא שום פשרות .

 

הוא טיפל ברכבי מסוג סוזוקי סמוראי שנת 87 - לפני שהגעתי אלין הרכב היה אוכל דלק כמו חזיר לשם המחשה , ליטר 1 ל - 6

 

 

ק"מ .

 

עוד בטלפון שוחחתי עם אדם נחמד ומקצועי , בעקבות זה נכנסתי אליו השארתי לו את הרכב למס' שעות בלב שקט .

 

הוא פירק לי לגורמים את הקרבורטור ושיפץ לי אותו במקצעויות רבה , המחירים שלו הוגנים בהחלט .

 

כיום הרכב לא מקרטע כלל ומניע בנגיעה , תצרוכת הדלק שלו השתפרה פלאים צריכת הדלק כיום היא 1 ל - 11 .

 

האדם איכפתי מן המעלה הראשונה ובד בבד מקצועי .

 

כן ירבו אנשים כמוך במדינתו הקטנה , אמיר .

Sound Stream -Trantula 800.2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם.

ברצוני להביע את תודתי והערכתי לשניים מחברי הפורום אשר עזרו לפתור בעיה טכנית שהייתה קיימת ברכבי.

ראשית תודה לרפי לין אשר ייעץ לי איך לפתור את הבעייה והפנה אותי לאיש מקצוע המתאים באיזור מגורי (באר שבע) הלו הוא דויד ברזילאי ממכון "מונדיאל".

דויד ביקש ממני להגיע אליו למכון כדי לאתר את מקור הבעיה, אכן הגעתי וקיבלתי טיפול מידי, כיאה לחבר בקארספורום. דויד ביצע בדיקה ותוך שניות ספורות איתר את התקלה ופתר אותה, הרכב נוסע נהדר וכבר מורגש שיפור לטובה בצריכת הדלק. אין ספק שאחזור אליו לצורך אבחונים נוספים ולצורך בדיקות רכב לפני קנייה, תודה לך דויד!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המלצה חמה על מתקן רדיאטורים - שמוליק ממוסך "דרך השטח" (גונגה).

 

שמוליק הוא בחור הגון, הוגן, ישר וחביב מאוד. הוא יושב במוסך "דרך השטח" שהוא מוסך מורשה של מכשירי תנועה (סוזוקי, ג'יפ, קרייזלר, דודג' וגם לנד-רובר ורובר) אבל מטפל בכל סוגי הרכב.

 

מומלץ בחום. אחד מבעלי המקצוע היותר אדיבים שפגשתי לאחרונה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף להמלצה על "דוד ברזילי" ממכון מונדיאל בבאר שבע.

השנה החלטתי, שאני פותר את בעיית הזיהום בקוואליר ולא מעביר טסט בקומבינה. דוד עזר לי בבדיקת 4 גזים וסריקת תקלות, ואובחן חיישן חמצן עצלן (שהוחלף על ידי).

דוד אדם נחמד מאוד וסובלני , תמיד עם חיוך ונכונות לעזור.

 

תודה דוד.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

נראה לי שכבר רשמתי את זה בעבר אבל גם אם רשמתי מגיע לו שאני אמליץ שוב.

תודה רבה לעמית מקומפיוטסט. לאחרונה בצעתי טסט לקליאו ואני מאוד מרוצה (למרות שנכשלתי על אור מספר).

המכון בודק בדיוק מה שצריך ולא עשו פרצופים על הפילטר או האגזוז. בעבר העברתי את כל רכבי האספנות שלי טסט בקומפיוטסט והפעם חששתי להגיע עם הקליאו. עכשיו אני יכול להגיד בפה מלא שקומפיוטסט הוא המכון הכי ישר והוגן שפגשתי שמכשילים רק על מה שבאמת צריך. ממליץ בחום ואני אחזור עוד מספר חודשים עם טסטים למנטות שלי שמתחילות לקרום עור וגידים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שבוע וחצי ביצעתי אצלם ניקוי אולטרא-סוני למזרקים.

מעבר לכך שהבנתי שחבל על הכסף על תוספים וזה עדיף מהכל.

קיבלתי יחס מצויין, ומחיר עוד יותר מצויין בגלל שבאתי מהפורום.

מומלץ בחום...משה זר, בסגולה פ"ת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

ממליץ בחום על מוסך GM-ONE בכפר קסם!

לבחור קוראים עומר והוא פשוט תותח באמרקאיות (יש שם חלק מפיול סלוט)

והוא גם מאוד מאוד זול!!!

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

אתם מכירים את ההרגשה הזאת שאתם נכנסים למוסך וכול העובדים והבעלים מסתכלים עליכם כאילו שרפתם להם את הבית עוד לפני שהוצאתם את הראש מהרכב,הם מבלבלים אתכם במושגים,מבצעים עבודות שכן או לא רציתם ללא רשותכם ותוקעים לכם חשבון מקסים ואתם יודעים,אתם פשוט יודעים שדופקים אותכם אבל אין לכם לאן ללכת.

שכול פעם שיש תקלה ברכב אתם מרגישים רע כי אתם יודעים שתצטרכו לחזור לשם

שתמיד אתם בוחרים את הרע במיעוטו בכול מה שקשור להכנסת הרכב שלכם למוסך?

 

אני כן.

 

למען האמת אני לא מכיר יותר מדי בעלי רכב שלא מרגישים את ההרגשה הזאת.

 

מוסכים זרים לא מתביישים לעשות את זה וגם ל"חברים (בעלי מוסכים) של חברים" זה לא ממש מפריע,כי מסתבר שהם בעלי מוסכים לפני הכול.

 

אני כותב את זה כי הייתה לי חווית מוסך נעימה היום (פעם ראשונה אחרי 7.5 שנות נהיגה).

 

דיברתי בה"פ עם רפי לין והוא המליץ לי על "המוסך הירוק" ואמר לי לדבר עם אמיר.

 

דיברתי עם אמיר.

 

דבר שהפתיע אותי בשיחה עם אמיר זה שהוא דבר ראשון עונה לטלפון (האישי שלו) כמו בנאדם, ולא כמו מישהוא שאפשר לשלם לו חמישים אלף דולר והוא ישב על גג של בניין ו"יוריד" מישהוא בשבילכם...פשוט כמו בנאדם.

 

סיפרתי לו שאני מחפש רכב,הוא קטע אותי ואמר "יופי תביא אותו לבדיקה אצלי" בתגובה צינית עניתי "וכמה יעלה התענוג?"

 

אמיר ענה "לא כלום".

 

אני מחפש את הcatch שואל...."למה"?

 

ואמיר ענה בתגובה:

 

שהוא מאמין בלשרת לקוחות ומקווה שאחזור לטפל במכונית שלי אצלו.

 

 

באותו זמן בדקתי רכב במבדק הרכב נראה לעניוית דעתי במצב מהולל.

אך בתוצאות/כסת"ח של מבדק הם קצת הבהילו אותי עם בדיקת זיהום אויר לא תקינה (למרות שהרכב עבר טסט לפני חודש) ואמרתי נו הינה החיישן שהלך או הממיר הקטלטי.

לבי כבד עלי ורציתי חוות דעת נוספת,התקשרתי לאמיר שאמר "קדימה תביא את הרכב" כשהגעתי למוסך מייד (אבל מייד) קיבל אותי (למרות שהיה עסוק) פינה לי ליפט והחל בוחן את כול הרכב פירק גלגלים הצביע על פגם קטן שלא מצאו בבדיקה ערך בדיקת זיהום אויר הסביר לי מעט על הפרמטרים שבמכונה לבדיקת זיהום והראה לי שהתוצאות מושלמות,הרים את הרכב על ליפט לקח אותי למתחת לרכב והראה לי כול דבר דבר שהיה צריך התייחסות והסיר דאגה מליבי.

שאלתי אותו אלף שאלות על כול שטיק קטן באוטו והוא התפנה וענה בסבלנות,וללא תשלום.

ראיתי שהוא מסביר ומתייחס לעובדים שלו בצורה סבלנית ומסבירה ולא כאילו הם ילדים בני 5 שתופרים כדורי רגל של נייקי.

 

ניקיתי את פנסי הרכב אצלו וגם קיבלתי הנחה.

 

בקיצור חברים אני מדבר בשבחו כאן *בשבילי (כי אני מרגיש רצון להחזיר טובה תחת החוויה הנעימה שהיתה לי)

 

*בשבילו כי הוא מבין ומשתדל וכי מגיע לו,הוא הרוויח את זה,זאת פעם ראשונה שיצאתי ממוסך לא סקפטי.

ראיתי בעל מוסך שמדבר ומסביר בגובה העינים,ששמח לשרת בסבלנות וללא אגו ומבט של "איזה קופה אני הולך לדפוק עלייך" אלא גישה של אני מבין אותך ורוצה שתהיה לקוח שלי.

 

 

*ובשבילכם שתראו צד יותר נורמלי של המוסכים שלנו בארץ (ושל חווית השירות בכלליותה).

 

בכול מקרה למתענינים הם ממוקמים לייד כלי זמר פ"ת.

 

הטלפון הוא 057-4646456.

 

 

 

תודה רפי תודה אמיר. ישר כוחכם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברצוני להמליץ על היפר צמיג בפתח תקווה, אני לקוח שלהם לא מעט זמן ותמיד המחיר והיחס היו מצויינים אבל הפעם באמת הופתעתי מעל ומעבר.

קפצתי לבצע כיוון פרונט והיתברר שהמתלה השמאלי קצת עקום.

רן עבד על הרכב כאילו שזה היה הרכב שלו, ביצענו המון נסיעות מבחן כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר בכיון הטוו אין\אווט, הקמבר והקסטר וגם המחיר היה מצויין!

 

כיף לפגוש בעל מקצוע שבנוסף למקצועיות וליחס החם יש לו סבלנות "לשטויות" שלנו ובאמת מנסה לעזור!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4561 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...