Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לי כרגע בעייה במערכת והיא רעשים שנספחים לסיגנל ויוצרים שריקה בתדר גבוה שמשתנה לפי סל"ד המנוע.

הבעייה הזאת קיימת מאז שהתקנתי את המערכת, ועכשיו עם ליין-דרייבר זה הפך להיות יותר מוחשי.

 

מחר אני מתכנן לבצע בדיקה יסודית של מקור הבעייה ואני מאמין שהיא דווקא לא באה מכבל ה RCA, אבל בינתיים מעניין אותי לשמוע האם יש כאן מישהו שהחליף RCA זול ופשוט ב RCA איכותי יותר והרעשים נעלמו (שימו לב שאני לא מדבר אם פתאום שמעו טוב יותר (כי לא :wink:), אני מתכוון אך ורק מפן דחיית הרעשים).

 

תודה,

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין בעיית חיווט, ה RCA עובר רחוק מכבל הזנת המתח למגבר, אבל עובר ליד שני מחשבים. יהיה לי מאוד נוח רק להחליף את הכבל מאשר לסלול אותו דרך טיזנאמו מחדש.

 

אגב, יללת אלטרנטור ושריקה הם בני משפחה אבל זה לא אותו דבר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

עוד לא.

הבדיקה היחידה שבינתיים ביצעתי היא שלילת הרעשים מהמגבר, זה לא בא ממנו או מהזנת המתח שלו.

אני נוטה להאמין שהרעש נספח דווקא לכבל ה RCA, לכן אני מראש רוצה לקחת בחשבון אופצייה לרכישת כבל איכותי ויקר יותר (הכבל שיש היום עלה 14 ש"ח :roll:) ושימשיך לעבור באותו מקום.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איך בדיוק סידרת מחדש את החיווט שזה העלים לך את הרעשים של האלטרנטור? דרך אגב אצלי החוטי RCA של רוקפורד עם סיכוך כפול וכול אחד עלה לי 180 ש"ח, והרעש שציינת עדיין קיים.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

איתמר היו מקרים שהחלפתי כבל RCA ובעיית הרעשים נפתרה. אני לא יודע להגיד לך אם זה המצב אצלך. בגדול זאת יכולה להיות גם אופציה.

פורסם

אכן כבל RCA פשוט גורם לרעשים או RCA איכותי שמחברים אליו מפצל פשוט גם גורם לרעשים.

וזה שמעלי אין קשר לבכמה קנית את הכבל.

אני יגיד את זה שוב כאן, התקנה לא נכונה פוגעת בה RCA וגם אם הוא איכותי.

אני הספר לך דבר שקרה לי אם RCA של AUDISON שאלה לי 300 ש"ח והיה לי רק אחד כזה ה2- שאחרים היו של רוקפורד רמה בנונית מאוד.

במערכת שלי יש 3 RCA אחד לסאב אחד לרמקולים אחורים ואחד לקדמיים.

היה לי מכשיר פיוניר דולפיניים די טוב אבל היה עושה את הרעשי אלטרנטור האלה בצורה איומה

וזה הלך ויתחזק. אחלפתי חיווט לרמקולים וחשמל לא עזר אחלפתי את ה-RCA של הרוקפורד לעוד שתיים של Audison לא עזר אמרתי שבדול לא הבעיה ב-RCA איכותי, אמרתי זה בדוק הפיונר המעפן הזה.

סבבה מכרתי אותו קניתי אלפיין 9855 אתקנתי אותו רגיל חיברתי הכל ואז אפעלתי ועדין היה לי רעש אומנן יותר חלש אבל זה לא רלוונטי.

ישתגעתי כבר מה הולך פה ציוד כו איכותי של הון תועפות ועדין יש לי רעש אלטרנטור.

אוקיי יום בעיר אחד אמרתי בו נרד לרכב ננסה לעשות משהו אם ה-RCA של רוקפורד שהיו לי במערכת הקודמת אחלפתי את ה-RCA של ה-Audison הישן ב-RCA של רוקפורד RCA מאוד בנוני בנוני מינוס אפילו עלה לי משהו כמו 60-70 ש"ח לא זוכר בדיוק.

ואופ אין רעשים כלל.

פורסם

לא הבנתי מה מוסר ההשכל מהסיפור הזה.

בסביבה נטולת רעשים גם כבל RCA ב 4 שקל יעשה עבודה טובה והוא לא יכניס שום רעש. אני תוהה האם באמת יש הבדל ברמת סיכוך הרעשים בין כבלי RCA שונים. האם dual shielded או triple shielded אכן מבודדים טוב יותר מכבל RCA פשוט בעל שכבת סיכוך אחת?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני רוצה להבין איך בדיוק כבל RCA גורם לרעשים?? ואיך מתקינים אותו נכון?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

קרה לי כמה פעמים שהחלפתי כבלים של RCA ושמתי יותר טובים והרעשים פשוט נעלמו.

יש גם מצב שתוך כדי ההחלפה הזזתי את הRCA כמה סנטימטרים מהמיקום בו הוא היה אולי הייתה לזה השפעה גמכן..

פורסם

לא מאמין שקיים הבדל בין שכבות שונות של סיכוך.

אם הסיכוך טוב ובעובי בריא, שום השראה לא צריכה לעבור אותו ולהקלט בכבל עצמו.

 

תבדוק אם יש ספיחת רעשים עם RCA אחר כשהוא "מונח" באויר ולא ליד אביזר חשמלי.

מתחדשת*

פורסם

אני יודע שאצלי אחרי השיפור התקנה אין היס אין רעשים, כלום פשוט כלום.

נראה לי שהגיע הזמן לפרק את הרכב שלך איתמר :twisted:

 

אני לא נוטה לשום צד כרגע, לא לצד של המאמינים בכבלים ב400 ש"ח, אבל גם לא לצד של הכבלים ב14 ש"ח.

אני מאמין שכבל טוב צריך לבוא בתצורת טוויסטד, בשל ההגנה המירבית הן לפלסטיקים ופינות חדות חושפות שיניים ברכב והן לרעשים כאלה ואחרים, עד כמה שאפשר להתגונן מהם.

 

ד"א מי התקין אצלך? התקנה עצמית?

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

איתמר, אני אחסוך לך את הדילמות המיותרות.

 

יש לי בבית כבלי RCA מאוד איכותיים.

קח אחד מהם, תעשה איתו איזה בדיקות שרק תרצה.

אם יהיה לך טוב, תקנה כבל איכותי יותר.

 

ייתכן והבעיה היא כלל לא בכבל, אלא בHU או במקור אחר.

 

ולשאלך המקורית, כן, כבלים זולים במיוחד לא ממש מסוככים, ויכולים להחדיר רעשים למערכת.

וזה קרה לי מספר פעמים, בעיקר ברכבים כמו פיג'ו שיש את המשאבת דלק מתחת למושב האחורי, והעברה של כבלים זולים במיוחד הכניסה רעשים למערכת, והחלפתם לכבלים נורמליים פתרה את הבעיה.

 

אבל לא צריך כבלים יותר מידי יקרים רווים בים של גימיקים שיווקיים.

 

אם הכבל הוא TWISTED, ולפחות DOUBLE SHILDED, זה מספיק, וכבלים כאלו ניתן למצוא במחירים שפויים לכל דורש.

אני תמיד קונה את הכבלים שמגיעים עם ראש מתכת, והסיבה היא עמידות נטו.

כי נוח לפרק ולהרכיב אותם, ואם חלילה יש נתק או משהו על הקונקטור, ניתו לתקן את הכבל ולבצע הלחמה מחדש.

בכבלים שהראש מצופה בחומרים מבוססי פסטיק וגומי, ברגע שיש נתק הכבל הולך לפח.

under construction..

פורסם

תודה לכולם על התגובות.

כמו שאמרתי עדיין לא ביצעתי שום בדיקה ורק רציתי לראות אם למישהו יש נסיון עם החלפת RCA והעלמת רעשים.

היום אני מתכוון לבצע סדרת בדיקות ולראות מה קורה עם הרעש. אעדכן.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...