Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את הפולס אני לא מאמין שתמצא, הוא לא מיוצר יותר והטמפו היא הסדרה שהחליפה אותו.

בגדול הסטים מאוד דומים עם יתרון קל ביותר לטמפו. אתה יכול לערוך חיפוש ולעמוד על ההבדלים ביניהם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה,

אתה חושב שמגבר של Rockford R300.4 יוכל להריץ עליו סאב של JBL של 800W ואת הקומפונט של מורל טמפו?

 

יש לך המלצה לקומפונט אחר עד 500 ש''ח?

פורסם

לא מכיר את המגבר וגם לא את הסאב (לפחות עד שתיתן דגם מדוייק ולא מספר, לא שזה ישנה משהו כי אני לא אוהב את הסאבים של JBL) אבל את הטמפולס לא צריך מגבר חזק במיוחד כדי להפעיל כמו שצריך.

ולא, לדעתי בתקציב מוגבל של 500-600 ש"ח אין לטמפו או לפולס מתחרים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מורל מקסימו סידרת הכניסה החדשה של מורל

אם תשאל אותי הרמקול מכוון להיות תחליף לרמקולים OEM ולא מתיימר מעבר לכך

הבעיה היא שהוא מתומחר יקר יותר מהטמפו העדיף עליו בהרבה וכמעט כמו המורל דוטק אוביישן רחמנא לצלן

היכן ההגיון.? בקיצור הסט הנל מקבל בנתיים ביקורות פושרות,לך על הטמפו.!

אם אתה בונה על מערכת ללא הגברה חיצונית שתעבוד רק על ההגברה של הרדיודיסק

אז קומפוננט קדמי מומלץ+רמקולים 6X9 מאחורה.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=771800

פורסם
מורל מקסימו סידרת הכניסה החדשה של מורל

אם תשאל אותי הרמקול מכוון להיות תחליף לרמקולים OEM ולא מתיימר מעבר לכך

הבעיה היא שהוא מתומחר יקר יותר מהטמפו העדיף עליו בהרבה וכמעט כמו המורל דוטק אוביישן רחמנא לצלן

היכן ההגיון.? בקיצור הסט הנל מקבל בנתיים ביקורות פושרות,לך על הטמפו.!

 

 

ביקורות פושרות זה עוד טוב, אני אומר לך שזה הסט הכי גרוע ששמעתי אי פעם, לא סתם שמעתי היה לי אחד כזה ועף לי מהאוטו כמו טיל!

פורסם

נו באמת.

זה שהשתמשת במגבר סיני שאין לו HP נורמלי ועבדת איתם במצב FULL RANGE לא הופך אותם לזבל.

אני סמוך ובטוח שבידיים נכונות אפשר להוציא מהם תוצאות מצויינות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא עבדתי איתם במצב FULL זה סתם היה נסיון לשמוע אם אפשר להנות מהם בלי סאב, העובדה בשטח היא שכיום מחליפים אותם מורל טמפו שאין להשוות אותם למקסימו בשום פרמטר ואני נהנה מהם מאוד מאוד מאוד עם אותו המגבר הסיני שאין לו HP נורמלי.

 

אתה בוחר לא להאמין? שיבושם לך.. מקווה שאתה תפיק מהסט העלוב הזה הנאה...

פורסם

לא, אני לא מאמין. אני גם לא מאמין שאפשר להנות מסט רמקולים ממגבר ללא שימוש ב HP, כי זה פשוט לא עובד ככה. או שאתה שומע בווליום נמוך או שאתה לא שם לב כמה הרמקולים מעוותים את עצמם.

 

באותו שרשור שאלת שאלות שמראות על חוסר הבנה בסיסי. אני לא יודע מה הלך שם ו\או איך נראתה ההתקנה, אבל אני מניח שמשהו שם לא היה בסדר, אולי פאזה, אולי רמקול שלא היה מותקן כמו שצריך או כל סיבה אחרת.

אין שום סיכוי שמורל הוציאו רמקול רע. עדיין, לא מדובר ברמקול של שקל תשעים וזה לא רמקול מחברת מדבקה סינית.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר היקר,



 

אני לא מתווכח איתך, אני מציג בפניך עובדות, ההתקנה היתה איכותית וכל הפאזות היו מחוברות כפי שהן צריכות להיות מחוברות, הקומפוננטים אינם מנגנים טווח תדרים מלא אלה חתוכים לHP כמו שצריך ובשביל שלא יהיו ספקות אני שומע בווליום גבוה בלבד, לא נמוך ולא בינוני. כרגע על אותו הסט אפ כפי שכבר ציינתי יושבים מורל טמפו וההבדל הוא שמיים וארץ, מקסימו הוא רמקול כניסה חדש של מורל כידוע, הוא מתומחר יקר יותר מהטמפו ולא עולה עלו בשום דבר, לא על הנייר ולא בשטח.. אז למה לקנות אותו? כשאני הלכתי לקנות ביקשתי את הטמפו אבל המוכר הציע לי את המקסימו באותו מחיר, גם אני חשבתי כמוך בהתחלה, מורל זו לא חברת מדבקה אז להם להם ללכת צעד אחורה? זה בטוח יותר טוב מטמפו, אבל ההבדל ביני לבין פותח השרשור הוא שלי לא היה מי שיגיד אל תיגע.

 

בוא נסיים את הויכוח המיותר הזה בידידות,

 

אלעד.

פורסם

אין בעייה, רק תיקון קטן, המקסימו הוא "סט הכניסה" של מורל ואמור להיות מתומחר נמוך מהטמפו. למה זה הפוך? למוכרי המערכות הפתרונים.

אני בכל אופן לא הייתי פוסל את הסט ומאוד מסקרן אותי לשמוע אותו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...