Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

RENAULT CLIO SPORT - המפעל


turbo
שימו לב! השרשור הזה בן 7360 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חטיבת רנו ספורט, מייצרת זו לצד זו, את גרסת המסלול, וכן את הגרסה האזרחית בשתי ,תורים במקביל.

 

בתמונה I - מצד ימין גרסת מסלול , צד שמאל גרסה אזרחית.

גרסאות המסלול קלות יותר, כך מכסה מנוע , כנפיים, ועוד...

עשויים מסגסוגת אלומינים קלה.

 

יש לציין כי המכוניות למסלול, כולן יוצאות בלבן, בכדי שמי שרוצה באפשרותו

לצבוע את הקליאו באיזה צבע שיחפוץ( צבעי ספונסרים יעודיים וכו')וכן מדבקות

וכו', כידוע קיימת ליגת רנו קליאו ספורט בצרפת.

 

להנאתכם

 

בכבוד רב

turbo

תמונה רנו קליאו ספורט מפעל.jpg

תמונה רנו קליאו ספורט מפעל 1.jpg

תמונה רנו קליאו ספורט מפעל 2.jpg

תמונה רנו קליאו ספורט המפעל 3.jpg

תמונה רנו קליאו ספורט המפעל 4.jpg

תמונה רנו קליאו ספורט המפעל 5.jpg

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שזכור לי התמונות פורסמו בעבר (שנה\שנתיים) ע"י רנו עצמה כאשר יצאה הקליאו MK-2,אולי בתמונות הספציפיות האלה אני טועה אבל כך היה בעבר.

עד כמה שזכור לי הקליאו ספורט לשוק הצרפתי מיוצרת במפעלי WILLIAMS האגדיים ואילו הקליאו ה"ישראלית" כמו רב\כל דגמי רנו בארץ מגיעה מספרד (לא משמח במיוחד).

 

אם רק עד יצרנים אירופים היו מתייחסים למותגי הספורט שלהם בכזו רצינות היינו זוכים לעד יצירות מוטוריות רבות,חבל שרק מעט יצרנים משכילים לעשות כך.

cup13.jpg

 

שווה לבדוק את האתר המדהים הזה (לדעתי לפחות):

http://www.cliosport.net/gallery/?gallery=racing

 

שהוא בעצם:

http://www.cliosport.net

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיף, כיף לראות איך חברה משקיעה כל כך הרבה מאמצים, גם אם זה רק לדגם אחד ויחיד מתוך מבחר דגמים שיש לחברה, הם יודעים שיש להם קלף מנצח ויד ומשכילים להשתמש בכל האמצעים שברשותם! המשיכו כך רנו ותביאו לעולם עוד רכבים מדהימים!

דרך אגב, מישהו שם לב לרנו מגאן II ספורט שהייתה באוטומוטור? הייתה נראית מדהים (היה גם דמיון לקליאו ספורט, במיוחד מאחור)...

רק לא אהבתי את הסידור של הפנסי ערפל...

 

ועוד שאלה קטנטנה לכל בעלי הקליאו, אתם יכולים לחשב לי מה תצרוכת הדלק הממוצעת שלכם? (גם בימים של קריזה ולחיצות, וגם בימים רגועים, שבדיוק החברה נתנה לכם והייתם רגועים על הכביש)...

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממוצע של 1-10 אצלי.. ואני לוחץ.

 

בזמן לחיצה בדקתי יוצא משהוא כמו 1-3,4 .

 

כמו כן אני יודע שהמגאן זכתה לביקורות דיי שליליות בכל הקשור להתנהגות כביש וכו'.

 

היתה ציפיה דיי גבוהה מול הקליאו שהיתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממוצע של 1-10 אצלי.. ואני לוחץ.

 

בזמן לחיצה בדקתי יוצא משהוא כמו 1-3,4 .

 

כמו כן אני יודע שהמגאן זכתה לביקורות דיי שליליות בכל הקשור להתנהגות כביש וכו'.

 

היתה ציפיה דיי גבוהה מול הקליאו שהיתה.

 

10 זה לא רע בכלל... בכלל בכלל לא...

 

וחבל לשמוע שהמגאן II לא מוצלחת כמו הקליאו... ציפיתי ליותר... מה גם שהיא ממש מרשימה (לפחות אותי היא הרשימה...)...

מה גם שהמנוע די מדהים, 225 כ"ס מ2 ליטר אטמוספרי, לא?

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לידיעתך

המגאן ספורט מוגדשת טורבו, המנפקים הספק מכובד זה

המניב 225 כ"ס, המגאן ספורט ודאי איננה אטמוספרית,

כאמור היא מוגדשת טורבו.

 

הלוואי ומנוע זה ימצא את מקומו בקליאו ספורט (או איך שיקראו לה) הבאה.

 

בכבוד רב

turbo

Picture 056.jpg

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן הלוואי שהמנוע ימצא את מקומו בקליאו.. אבל אני חושב שזה יהיה חזק מידי!.

 

צריך לשנות הרבה דברים ברכב כדי שיחזיק כזה כוח.. מדברים כאן על הפרש של 55 סוסים בערך. ועוד בהנעה קדמית.

 

שזה הרבה מאוד! כמו כן , יש כבר את גרסאת ה V6 אשר מספקת 245 סוסים למיטב זכרוני פלוס מינוס. היה צורך לשים הנעה אחורית לרכב הנ"ל על מנת שיחזיק מעמד עם ההספק.

אני לא חושב שהמנוע יבוא לידי ביטוי בקליאו.

 

מה עוד שקראסו נתנו תג מחיר דיי מפוצץ של 225K למגאן... על מה ולמה ?

חבל הרכב יכל להצליח יותר עם מחיר יותר הגיוני. באיזור ה 180K לטעמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן הלוואי שהמנוע ימצא את מקומו בקליאו.. אבל אני חושב שזה יהיה חזק מידי!.

 

צריך לשנות הרבה דברים ברכב כדי שיחזיק כזה כוח.. מדברים כאן על הפרש של 55 סוסים בערך. ועוד בהנעה קדמית.

 

שזה הרבה מאוד! כמו כן , יש כבר את גרסאת ה V6 אשר מספקת 245 סוסים למיטב זכרוני פלוס מינוס. היה צורך לשים הנעה אחורית לרכב הנ"ל על מנת שיחזיק מעמד עם ההספק.

אני לא חושב שהמנוע יבוא לידי ביטוי בקליאו.

 

מה עוד שקראסו נתנו תג מחיר דיי מפוצץ של 225K למגאן... על מה ולמה ?

חבל הרכב יכל להצליח יותר עם מחיר יותר הגיוני. באיזור ה 180K לטעמי.

 

 

225כ"ס זה לא "גדול" על הקליאו ספורט, יש לי ידיד מבריטניה שעשה TB (תעשה חיפוש בפורום, הבאתי פרטים על הפרוייקט שלו בעבר), והגיע להספק דומה.

הוא בתור אחד שמבקר אחת לשבוע במסלול "פתוח" ועבר כל קורס אפשרי לנהיגה בבריטניה מציין שהקליאו מסוגלת לשאת על עצמה גם יותר כח (להזכירך המיני המטורפת שהופיע בטופ גיר, מסדנאת BBR בעלת 225כ"ס גם הצליחה להתמודד עם הכח).

 

 

ו- Off

חדשות טובות לכל חובבי הקליאו ספורט:

 

הקליאו ספורט החדשה (182כ"ס) תגיע לישראל באוגוסט כנראה, אין עדיין תג מחיר אבל בחו"ל מחירה נשאר אותו הדבר, עכשיו אני יושב על היבואן שייבא את את ה-182 עם חבילת ה- CUP, ניתן בחו"ל להזמין את זה בתוספת של כ- 300 יורו.

אני הראשון להזמין!

יש כאן סרטון קטן:

http://www.renaultsport.co.uk/roadcars/clio182/video.htm

Finger's gonna kill me.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן הלוואי שהמנוע ימצא את מקומו בקליאו.. אבל אני חושב שזה יהיה חזק מידי!.

 

צריך לשנות הרבה דברים ברכב כדי שיחזיק כזה כוח.. מדברים כאן על הפרש של 55 סוסים בערך. ועוד בהנעה קדמית.

 

שזה הרבה מאוד! כמו כן , יש כבר את גרסאת ה V6 אשר מספקת 245 סוסים למיטב זכרוני פלוס מינוס. היה צורך לשים הנעה אחורית לרכב הנ"ל על מנת שיחזיק מעמד עם ההספק.

אני לא חושב שהמנוע יבוא לידי ביטוי בקליאו.

 

מה עוד שקראסו נתנו תג מחיר דיי מפוצץ של 225K למגאן... על מה ולמה ?

חבל הרכב יכל להצליח יותר עם מחיר יותר הגיוני. באיזור ה 180K לטעמי.

 

כמה היא אמורה לעלות? היא בכלל תגיע?

 

 

חדשות טובות לכל חובבי הקליאו ספורט:

 

הקליאו ספורט החדשה (182כ"ס) תגיע לישראל באוגוסט כנראה, אין עדיין תג מחיר אבל בחו"ל מחירה נשאר אותו הדבר, עכשיו אני יושב על היבואן שייבא את את ה-182 עם חבילת ה- CUP, ניתן בחו"ל להזמין את זה בתוספת של כ- 300 יורו.

אני הראשון להזמין!

 

אתה בטוח?

מה מחירה יהיה לערך?? אולי אני אחליף רכב למרות שקניתי את הנוכחי רק לפני שלושה חודשים?!

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן הלוואי שהמנוע ימצא את מקומו בקליאו.. אבל אני חושב שזה יהיה חזק מידי!.

 

צריך לשנות הרבה דברים ברכב כדי שיחזיק כזה כוח.. מדברים כאן על הפרש של 55 סוסים בערך. ועוד בהנעה קדמית.

 

שזה הרבה מאוד! כמו כן , יש כבר את גרסאת ה V6 אשר מספקת 245 סוסים למיטב זכרוני פלוס מינוס. היה צורך לשים הנעה אחורית לרכב הנ"ל על מנת שיחזיק מעמד עם ההספק.

אני לא חושב שהמנוע יבוא לידי ביטוי בקליאו.

 

מה עוד שקראסו נתנו תג מחיר דיי מפוצץ של 225K למגאן... על מה ולמה ?

חבל הרכב יכל להצליח יותר עם מחיר יותר הגיוני. באיזור ה 180K לטעמי.

 

כמה היא אמורה לעלות? היא בכלל תגיע?

 

 

חדשות טובות לכל חובבי הקליאו ספורט:

 

הקליאו ספורט החדשה (182כ"ס) תגיע לישראל באוגוסט כנראה, אין עדיין תג מחיר אבל בחו"ל מחירה נשאר אותו הדבר, עכשיו אני יושב על היבואן שייבא את את ה-182 עם חבילת ה- CUP, ניתן בחו"ל להזמין את זה בתוספת של כ- 300 יורו.

אני הראשון להזמין!

 

אתה בטוח?

מה מחירה יהיה לערך?? אולי אני אחליף רכב למרות שקניתי את הנוכחי רק לפני שלושה חודשים?!

 

בכלל לא בטוח שהיא תגיע .

כרגע נבחן מחדש כל נושא ייבוא הקליאו ספורט לארץ , יש סיכוי שפס הייצור של ה 182 יקטן ולא ייצרו מספיק בשביל להתחשב בשוק המקומי הקטן שלנו.

בקיצור, אל תמהרו לקפוץ למסקנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן הלוואי שהמנוע ימצא את מקומו בקליאו.. אבל אני חושב שזה יהיה חזק מידי!.

 

צריך לשנות הרבה דברים ברכב כדי שיחזיק כזה כוח.. מדברים כאן על הפרש של 55 סוסים בערך. ועוד בהנעה קדמית.

 

שזה הרבה מאוד! כמו כן , יש כבר את גרסאת ה V6 אשר מספקת 245 סוסים למיטב זכרוני פלוס מינוס. היה צורך לשים הנעה אחורית לרכב הנ"ל על מנת שיחזיק מעמד עם ההספק.

אני לא חושב שהמנוע יבוא לידי ביטוי בקליאו.

 

מה עוד שקראסו נתנו תג מחיר דיי מפוצץ של 225K למגאן... על מה ולמה ?

חבל הרכב יכל להצליח יותר עם מחיר יותר הגיוני. באיזור ה 180K לטעמי.

 

כמה היא אמורה לעלות? היא בכלל תגיע?

 

 

חדשות טובות לכל חובבי הקליאו ספורט:

 

הקליאו ספורט החדשה (182כ"ס) תגיע לישראל באוגוסט כנראה, אין עדיין תג מחיר אבל בחו"ל מחירה נשאר אותו הדבר, עכשיו אני יושב על היבואן שייבא את את ה-182 עם חבילת ה- CUP, ניתן בחו"ל להזמין את זה בתוספת של כ- 300 יורו.

אני הראשון להזמין!

 

אתה בטוח?

מה מחירה יהיה לערך?? אולי אני אחליף רכב למרות שקניתי את הנוכחי רק לפני שלושה חודשים?!

 

בכלל לא בטוח שהיא תגיע .

כרגע נבחן מחדש כל נושא ייבוא הקליאו ספורט לארץ , יש סיכוי שפס הייצור של ה 182 יקטן ולא ייצרו מספיק בשביל להתחשב בשוק המקומי הקטן שלנו.

בקיצור, אל תמהרו לקפוץ למסקנות.

 

תרים טל' לסוכנות הראשית (ת"א) לפי מה שהם אומרים היא מגיעה, מחיר עדיין אין.

Finger's gonna kill me.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שגלשתי בכמה אתרי RENAULT CLIO SPORT, התבלבלתי.

האם יש MARK 2 ל 172 CLIO SPORT?

מה ההבדל בין 182 החדשה ל 172 MARK 2?

 

תודה.

 

תעשה חיפוש בפורום דובר על זה רבות.

Finger's gonna kill me.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן הלוואי שהמנוע ימצא את מקומו בקליאו.. אבל אני חושב שזה יהיה חזק מידי!.

 

צריך לשנות הרבה דברים ברכב כדי שיחזיק כזה כוח.. מדברים כאן על הפרש של 55 סוסים בערך. ועוד בהנעה קדמית.

 

שזה הרבה מאוד! כמו כן , יש כבר את גרסאת ה V6 אשר מספקת 245 סוסים למיטב זכרוני פלוס מינוס. היה צורך לשים הנעה אחורית לרכב הנ"ל על מנת שיחזיק מעמד עם ההספק.

אני לא חושב שהמנוע יבוא לידי ביטוי בקליאו.

 

מה עוד שקראסו נתנו תג מחיר דיי מפוצץ של 225K למגאן... על מה ולמה ?

חבל הרכב יכל להצליח יותר עם מחיר יותר הגיוני. באיזור ה 180K לטעמי.

 

כמה היא אמורה לעלות? היא בכלל תגיע?

 

 

חדשות טובות לכל חובבי הקליאו ספורט:

 

הקליאו ספורט החדשה (182כ"ס) תגיע לישראל באוגוסט כנראה, אין עדיין תג מחיר אבל בחו"ל מחירה נשאר אותו הדבר, עכשיו אני יושב על היבואן שייבא את את ה-182 עם חבילת ה- CUP, ניתן בחו"ל להזמין את זה בתוספת של כ- 300 יורו.

אני הראשון להזמין!

 

אתה בטוח?

מה מחירה יהיה לערך?? אולי אני אחליף רכב למרות שקניתי את הנוכחי רק לפני שלושה חודשים?!

 

ברנו (כך שמעתי) מדברים על 160K פחות או יותר,אמנם לא זול אבל בהתחשב במחיר המעלה צחוק של המתחרות (MINI COOPER S בעיקר) המחיר אם וכאשר תגיע נשמע הגיוני.

הונדה למשל רוצים כמעט 180K על סיוויק טייפ R שעדיין יושבות אצל היבואן כבר מ...........2002!!!

 

אלי-שעדיין מחכה שרנו תחליף את היבואן הישראלי כדי שנתחיל לראות קצת מכוניות אמיתיות.

איפה הן:

VEL-SATIS

MEGANE SPORT\CC

CLIO SPORT\V6

KANGOO 4X4

TWINGO

ESPACE

ובמחירים נורמליים ולא יותר גבוהים מאלו של פולקסוואגן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7360 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...