Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
"מחלה" ידועה בטראנו היא - תותבים(בוקסות) למוטות רדיוס קד' אשר "נאכלים" להם.

מקורות נוספים לחריקות הינם תפוחי הפרונט.

בכל מקרה גש למוסך או למכון פרונטים שיאתר את הבעיה ויתקנה(זוהי תקלה בטיחותית מדרגה ראשונה).

אחרי התיקון יש לבצע כיוון פרונט.

 

עמית

 

יש לי את אותה הבעיה באוטו (יש לי אופל אסטרה 95), וחשבתי שזה בגלל הקפיצים שלי...

שהם קשים מדי כל בור קטן כפי שהוא אמר מרגישים רעשים חזקים כאילו משהו הולך להתפרק.

זה יכול להיות הקפיצים קשים מדי בגלל שהם מתיישנים וכו...לא?

:scatter:
פורסם

קפיצים אינם חורקים, הם מאבדים מקשיחותם ומתכווצים.

 

החריקות אצלך נובעות כנראה(כפי שצטטת אותי) מתפוחי הפרונט או מבוקסות יבשות.

אל תזניח, גש לאבחון במוסך.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
קפיצים אינם חורקים, הם מאבדים מקשיחותם ומתכווצים.

 

החריקות אצלך נובעות כנראה(כפי שצטטת אותי) מתפוחי הפרונט או מבוקסות יבשות.

אל תזניח, גש לאבחון במוסך.

 

עמית

 

אם תוכל להסביר לי מה זה תפוחי פרונט? ובוקסות? :(

:scatter:
פורסם
זהו חלק העשוי חלקו מפלסטיק קשיח...והוא בעצם מחבר את החלקים השונים....באסטרה שלי כבר החלפתי פעמיים...

 

אבל אם אני אמשיך לנסוע ככה, זה לא יפגע באוטו או משהו, נכון?

כי עקרונית זה לא מפריע לי...וזה לא קורה תמיד, רק כשישי חורים עמוקים בכביש...או קפיצות גדולות (גבשושים וכו).

:scatter:
פורסם

היתה לנו במישפחה אופל אסטרה, זו היתה אחת מהמחלות שלה...

כל בור בכביש היו שומעים "ציוצים" מהמיתלה הימני קידמי...

אחרי זה זה התגבר וה"ציוצים" הפכו ל"ציפצופים" ואחרי זה לרעש...

יש לציין כי האוטו היה אצלינו במשך שנה וחצי, חדש מהחברה, והתופעה החלה מהיום השני אצלינו (נהג יחיד)... UMI פרקו כל חלק אפשרי ב"פרונט" והחליפו. התופעה לא חלפה.

לאחר עוד מספר תקלות "קטנות" כגון רצועת טיימינג ניקרעה אחרי 50K ואיתה הלך כל הראש... (תוקן במיסגרת האחריות, האשמה היתה במותחן שהיה עשוי מאוקולון, והתפורר).

לבסוף נפטרנו מהאוטו הגרוע הזה, ומהשרות המופלא של UMI (בכדי לטפל הכל תקלה היינו צריכים לרוץ ולצעוק, כאשר לבסוף נישלחו מיכתבים מעו"ד לחברה בגרמניה הם יטפלו באוטו בצורה מקיפה)...

ושוב, האדם היחידי שנהג באוטו היה אבא שלי (איזה מזל שלא אני אחרת היו מאשימים אותי :lol: )

עצה לי אליך, כאחד שמגיל 0 נסע רק באופל, תחליף את האוטו הזה...

זה לא האופל של פעם, וזה אפילו לא מיתקרב!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

התעלקות קטנה

 

אצלי יש צפצופים דומים אבל דווקא מכיוון הגלגל האחורי ימני. מה זה יכול להיות (שם אין תפוחים ככל הידוע לי) ?

אותה תופעה של לפעמים צפצופים וחריקות כאלה, לא בתדירות קבועה, זה בא והולך.

 

* להזכירכם - מדובר בהנעה אחורית.

פורסם
היתה לנו במישפחה אופל אסטרה, זו היתה אחת מהמחלות שלה...

כל בור בכביש היו שומעים "ציוצים" מהמיתלה הימני קידמי...

אחרי זה זה התגבר וה"ציוצים" הפכו ל"ציפצופים" ואחרי זה לרעש...

יש לציין כי האוטו היה אצלינו במשך שנה וחצי, חדש מהחברה, והתופעה החלה מהיום השני אצלינו (נהג יחיד)... UMI פרקו כל חלק אפשרי ב"פרונט" והחליפו. התופעה לא חלפה.

לאחר עוד מספר תקלות "קטנות" כגון רצועת טיימינג ניקרעה אחרי 50K ואיתה הלך כל הראש... (תוקן במיסגרת האחריות, האשמה היתה במותחן שהיה עשוי מאוקולון, והתפורר).

לבסוף נפטרנו מהאוטו הגרוע הזה, ומהשרות המופלא של UMI (בכדי לטפל הכל תקלה היינו צריכים לרוץ ולצעוק, כאשר לבסוף נישלחו מיכתבים מעו"ד לחברה בגרמניה הם יטפלו באוטו בצורה מקיפה)...

ושוב, האדם היחידי שנהג באוטו היה אבא שלי (איזה מזל שלא אני אחרת היו מאשימים אותי :lol: )

עצה לי אליך, כאחד שמגיל 0 נסע רק באופל, תחליף את האוטו הזה...

זה לא האופל של פעם, וזה אפילו לא מיתקרב!

 

גילי

 

לא יודע אני נוסע על האוטו (כרגע לא כי עברתי תאונה) אבל בדר"כ כשאני נוסע בו האוטו מצוין...והוא אפילו לא נוסע, אלא טס.

ואין לי תלונות לגבי האוטו חוץ מהקטע הזה של הקפיצים, ואני לא יודע אם לפנות למוסך או שזה לא כל כך נורא הרעשים האלה...וגם לאחרונה לא שמעתי אותם.

וזה לא שיש ציפצופים ודברים בסגנון פשוט רעש של מתכת קשה שנלחצת בין האוטו לאדמה כשיש קפיצות גדולות, וגם ככל שהקפיצים יותר קשים יש יותר יציבות לאוטו :wink:

:scatter:
פורסם

כיוון אחר שחשבתי עליו -

 

מע' הפליטה ברכבך - בחלקה הקד', חיבור הצינור הקד' אל סעפת הפליטה הינו ע"י ברגים עם קפיצים, יתכן מאוד שהקרקושים אותם אתה שומע נובעים מהם.

רצוי לבדוק.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...