Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאאב 99 חוות דעת!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני אשמח לשמוע חוות דעת על סאאב 99 אני מתכוון לקנות רכב שמור ובמצב נסיעה

אני מאוד אוהב את הצורה של האוטו הזה!

אז צריך לשמוע לגבי זמינות חלקים (הכי חשוב!), צריכת דלק, אמינות, מחלות, והם יש בעיות עם הגיר? כי 90% מהמכוניות אלה ששרדו הם אוטומטיות!:-(

וכמה בערך שווה לשלם על רכב כזה? האם 10,000 ש"ח זה שווה לרכב ממש שמור?

בבעלותי

רובר 827 1994, סיטרואן פאלאס GSA 1982, אופל קדט 1982,טלבוט הורייזן 1980 יד 1 ופורד סיירה 1983 שממתינה ל 2013

פורסם

אם היית מוסיף גם שנת ייצור היה יותר קל. לא?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
שלום

אני אשמח לשמוע חוות דעת על סאאב 99 אני מתכוון לקנות רכב שמור ובמצב נסיעה

אני מאוד אוהב את הצורה של האוטו הזה!

אז צריך לשמוע לגבי זמינות חלקים (הכי חשוב!), צריכת דלק, אמינות, מחלות, והם יש בעיות עם הגיר? כי 90% מהמכוניות אלה ששרדו הם אוטומטיות!:-(

וכמה בערך שווה לשלם על רכב כזה? האם 10,000 ש"ח זה שווה לרכב ממש שמור?

 

אז ככה זמינות חלקים גרועה , מנועי סאאב הם בעלי נפח גבוהה ומיושנים ולכן צורכים הרבה דלק , אבל בכל מקרה האוטו אמין למדיי ולפי דעתי אין בעיות מיוחדות עם הגיר .

עכשיו לשיקולך ?

8).................citroen C5 2002 Sx2000.................8)

פורסם

אם בבעלותך סיטרואן פאלאס GSA 1982, אופל קדט 1982,טלבוט הורייזן 1980 ופורד סיירה 1983, לא כל כך ברור למה שאלת את כל השאלות האלה...

ברכבים כאלה נראה לי מטופש לבדוק מהי צריכת הדלק או האם הרכב אמין או לא.

אם עומד רכב שמור למכירה ב10K, לא הייתי מהסס לרגע וקונה.

בהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
אם בבעלותך סיטרואן פאלאס GSA 1982, אופל קדט 1982,טלבוט הורייזן 1980 ופורד סיירה 1983, לא כל כך ברור למה שאלת את כל השאלות האלה...

ברכבים כאלה נראה לי מטופש לבדוק מהי צריכת הדלק או האם הרכב אמין או לא.

אם עומד רכב שמור למכירה ב10K, לא הייתי מהסס לרגע וקונה.

בהצלחה

אני רוצה את האוטו לשימוש יום יומי! (4000 ק"מ בשנה בערך)

ולכן חשוב שתיהיה צריכת דלק סבירה, זמינות חלקים מכניים שעוד אפשר למצוא פה ושם, ברור שלא תיהיה זמינות של חלקים כמו של חיפושית או סובארו DL אבל שיהיה ניתן עוד להשיג חלקים!

ולא כמו הסיטרואן שבלתי אפשרי להשיג חלקים ומשיגים בעזרת קומבינות (ובקושי רב!), ושתיהיה אמינה (בערך כמו הקדט)

הרכב הוא שנת 74 או 75 נראה לי והוא מנוע 2000! ו2 דלתות!, האם זה משנה משנת היצור? יש הבדלים?

בבעלותי

רובר 827 1994, סיטרואן פאלאס GSA 1982, אופל קדט 1982,טלבוט הורייזן 1980 יד 1 ופורד סיירה 1983 שממתינה ל 2013

פורסם

בבעלותי הייתה סאאב 99 במשך שנתיים אך זה היה בשנים 1988-89... כבר אז הייתה בעיה להשיג חלפים בארץ ואני מניח שהיום הבעיה חמורה יותר. הסתמכות על יבוא אישי של חלפים היא בעייתית,בחו"ל ניתן למצוא הכל אבל משרד התחבו-רע, חברת הדואר הנוראית ושלטונות המכס האטומים ימאיסו עליך את החיים.

 

מצד שני,לא היה צריך יותר מדי חלפים כי הרכב אמין מאד (לי הייתה ידנית).

 

צריכת הדלק הייתה סבירה מאד יחסית לגודל הרכב והמנוע.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

גם לי הייתה SAAB 99 ,1975 GL מכונית טובה עבור משפחתי בצד אחד ועבור המכונאיים שטיפלו בה והגרריסתים בצד שני.!!!

גיר אוטומטי: ביעתי כמיוחד ולא מוקר אצל המומחים

ביעות חימום יתר במנוע

קרבורטור כפול רגיש לכיוונים

שבירת גל זיזים

קצר במשבית מתנע שגרם למתנע ליפעול בזמן הנסיעה: גרם נזק גדול לגלגל תנופה...

 

ס"ה הייתה מכונית מאנינת ולא נישכח אותה!:wink:

פורסם

סאאב 99 הוא רכב מצויין ,שנבנה בסטנדרטים הנדסיים גבוהים וקפדניים. באופן פוטנציאלי זהו רכב עמיד ביותר ואמין מאוד. ברור שבשנתונים הרלבנטיים רמת האמינות של האקסמפלר הספציפי תלוייה בעיקר בהיסטוריית האחזקה שלו . האם טופל כנדרש בחלקים מתאימים וע"י מביני עניין , או עבר הזנחה, אילתורים וקומבינות.

 

שני היבטים חיוביים ומעודדים שחשוב להכיר , שיעזרו באחזקה וטיפולים נדרשים.

 

יש מועדון סאאב פעיל עם חברה נהדרים , חלקם עם ידע והכרות מעולה עם דגם זה. ממליץ להכנס לפורום , לקריאת מידע

ושאלת קושיות.

 

http://www.tapuz.co.il/Communa/userCommuna.asp?communaID=9392&r=1

 

דרך אגב , מנהל המועדון והפורום , אורן קיפניס, בעל סאאב 99 שנים רבות , רכבו עבר זה מכבר 500,000 ק"מ

וכוחו במותניו. אורן קיפניס מבין מאין כמותו בסאאבים בכלל , ובדגם זה בפרט , ושווה להתייעץ איתו .(הוא גם מכונאי בחסד עליון).

 

היבט נוסף - יש שני מוסכי סאאב וותיקים מאוד שמכירים היטב דגם זה ומחזיקים חלפים משומשים ורכבים תורמים - מוסך אריה

גרוסמן בת"א ומוסך דיקר בכפר אחים.

 

ודרך אגב , הסאאב הזו לא בזבזנית כ"כ בדלק והינה רכב מיוחד ומספק.

×
×
  • תוכן חדש...