Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם........

 

בעוד כמה שבועות אחד הדודים שלי חוזר לארץ לאחר שהות של 40 שנה באירופה...!

עכשיו ביקשתי ממנו להביא רכב והוא אמר לי איזה ??????????????

 

עכשיו אני לא יודע מה ??

[

השאלה שלי ??? שאלות ??

 

האם יש הגבלות לרכבים מסויימים ??

מאיזה סכום הוא יטצרך לשלם מכס ??

וביכלל מה התהליך לכל זה ???

 

תודה מראש

עירן זיו

פורסם

ניתן להכניס לארץ רכב חדש ( 2009 - 2010 ) ו/או רכבי אספנות שגילם מעל 30 שנה.

מה אתה מחפש ?

כנס לאתר של משרד התחבורה - יבוא אישי ותקרא מה מותר ומה אסור.

פורסם

עולה חדש - רכב חדש או משומש עד 4 שנים מיסוי 50% + מע"מ .לרכב משומש החישוב הוא לאחר הפחתת ערך

 

תושב חוזר - רכב חדש או משומש עד 4 שנים מיסוי 113% עד 128% כולל מע"מ

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
עולה חדש - רכב חדש או משומש עד 4 שנים מיסוי 50% + מע"מ .לרכב משומש החישוב הוא לאחר הפחתת ערך

 

תושב חוזר - רכב חדש או משומש עד 4 שנים מיסוי 113% עד 128% כולל מע"מ

 

ישה יקירי, הפסקת לעקוב אחרי ההודעות..אני מתפלא

 

עולה חדש ...בתנאי שהרכב יוצא ויוצר באותה מדינה. - שיעור מיסים מרוכזים 75% (המע"מ מחושב גם על מס הקניה)

תושב חוזר מעל 6 שנים זהה לעולה חדש מבחינת כל התנאים כולל מיסים החל מחודש יולי 2010 (קבלת מעמד).

 

הפחתת ערך, לרכב שהיה בבעלותך טרם עליה לארץ..תושב חוזר או עולה חדש שקנה את הרכב אחרי או תוך כדי..המיסים יחושבו על פי הערך הנקוב בחשבונית (בתנאי שתהיה קבילה על המכס).

פורסם

לא הזכירו את זה כאן, ואני מניח שההגבלה הזו עדיין בתוקף :

 

ברכב שנרכש או הוכנס לארץ עם מיסים מופחתים - תרשם ברשיון הגבלה, שמגבילה נהיגה ברכב לבעלים הרשום ולבן זוגו בלבד.

 

כלור ברכב שהדוד מיבא רק הוא ואשתו יכולים לנהוג, פותח השירשור לא יכול.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...