Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לעשות מערכת באוטו וחשבתי על השילוב הזה :

 

מה אתם אומרים על הקומפוננט הזה מקדימה סט קומפוננטROCKFORD 6.5 אינטש 120וואט 60 וואט RMS

תמונה :

http://www.radiodeal.co.il/image/users/37701/detail/big/393058.jpg

 

המגבר הזה :GT 5 . 604 JBL

תמונה : http://www.radiodeal.co.il/image/users/37701/detail/big/795527.jpg

 

ואני צריך עצה לרמקולים מאחורה 6.5 (אין לי רמקולים בדלתות האחוריות )

 

בנתיים אני לא מתכנן על סאב אבל אם יש לכם סאב טוב להציע לי אני אשמח להצעות :)

 

 

הבנתי גם שבגלל שי לי מערכת מובנת אני צריך מנחת RCA משו כזה .. מה זה עושה ?

 

תודה לכולם

פורסם

יש קומפוננטים הרבה יותר טובים בסביבות המחיר הזה. אני אישית לא אוהב אותו אבל על טעם וריח אין להתווכח!

הייתי ממליץ דווקא לוותר על רמקולים אחורים 6.5 וללכת על סאב, כיוון שלא יהיה לך תדרים נמוכים בכלל! אלא אם כן אתה יכול לשיים 6X9 למרות שגם אז הייתי ממליץ ללכת על סאב וקומפוננט קדמי איכותי.

×
×
  • תוכן חדש...