Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיבוי יזום של המנוע - אכיפה על הנהג


ronyp
שימו לב! השרשור הזה בן 5226 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

 

יש לי שאלה מוזרה, מקווה שתוכלו לעזור לי,

חיפשתי בהרבה מקומות (עברית ואנגלית) ולא מצאתי שום תשובה מספקת ..

 

אני רוצה את האפשרות לכבות את המנוע, כלומר בכוח, עלמנת שהנהג לא יוכל לנסוע או לפחות רק ממש בהתחלה ואז יעצר,

עכשיו זה לא משנה האם זה אלחוטי או ישירות בממשק כלשהו למנוע או לרכב.

מנגנון מאוד דומה לקודן שהנהג מזין קוד לא נכון, אז יש מכוניות שאתה יכול להתחיל לנסוע ואז הסל"ד יורד לאפס תוך כמה שניות.

 

אז יש לי 2 שאלות:

1. האם ניתן לגשת למחשב מנוע דרך איזשהו ממשק (OBD II) או לדחוף פקודה ישירה למחשב ישירות לBUS ?

2. איך בדיוק הקודן עובד במכוניות ? האם הוא חוסם את הזרמת הדלק ? האם הוא משתמש בחומרה חיצונית או רק בתוכנה ? דרך פקודה ישירה או משהו כזה ..

 

תודה רבה עבור כל מידע שתוכלו לעזור לי להבין את הדברים האלה עובדים.

 

יום טוב,

רוני.

___________________

106 ראלי דור I - שכרון חושים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

 

קודם כל אני רוצה להבין איך דברים עובדים שם, ואני לא מתכוון לעשות משהו פלילי עם זה.

דבר שני, זה פורום טכני, ואני שואל שאלה טכנית מאוד, אז אני לא מבין למה האיום על נעילת השרשור ...

 

ויובל באמת חושב כמוני ..

___________________

106 ראלי דור I - שכרון חושים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דימום מנוע זוהי פונקציה מאוד פשוטה. מספיק לנתק את קו אספקת המתח למזרקים, לסליל הצתה או למשאבת הדלק, ע"י ממסר ניתוק ונגמר הסיפור.

 

עכשיו, אם רוצים להוסיף ממשק אלחוטי אז אופן הפעולה תלוי בדרישה. אם נדרשת פעולה לטווח קצר, אז מערכת שלטי נוחות פשוטה יכולה לעשות זאת ואם נדרשת פעולה מטווח רחוק, תתדרש התקנת מערכת איתור ואז בטלפון אחד+זיהוי המשתמש, מדוממים את המנוע תך כמה שניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולה,

עכשיו הניתוק עצמו הוא ניתוק פיזי (חומרה) או ניתוק לוגי (תוכנה), השאלה היותר מדוייקת היא:

האם אני צריך לגעת פיזית בחוטי החשמל של הרכיב הרצוי (נגיד משאבת דלק) ולהרכיב על החוט חשמל הזה איזושהו ממסר טיפש (שאומר האם אפשר להעביר חשמל או לא)

או שאפשר באמצעות גישה ישירה למחשב הרכב או למחשב המנוע אני יכול פשוט לשלוח איכשהו - באמצעות קודי גישה מפורסמים על ידי יצרני הרכב - הודעה שאומרת משהו כמו "הפסק הזרמת חשמל למשאבת דלק" ? - דרך השליחה עצמה באמצעות כבל ישיר או או פעולה לטווח קצר או דרך הטלפון פחות חשוב לי כי בזה אני מבין ..

 

תודה רבה לך על העזרה,

רוני.

___________________

106 ראלי דור I - שכרון חושים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

 

יש לי שאלה מוזרה, מקווה שתוכלו לעזור לי,

חיפשתי בהרבה מקומות (עברית ואנגלית) ולא מצאתי שום תשובה מספקת ..

 

אני רוצה את האפשרות לכבות את המנוע, כלומר בכוח, עלמנת שהנהג לא יוכל לנסוע או לפחות רק ממש בהתחלה ואז יעצר,

עכשיו זה לא משנה האם זה אלחוטי או ישירות בממשק כלשהו למנוע או לרכב.

מנגנון מאוד דומה לקודן שהנהג מזין קוד לא נכון, אז יש מכוניות שאתה יכול להתחיל לנסוע ואז הסל"ד יורד לאפס תוך כמה שניות.

 

אז יש לי 2 שאלות:

1. האם ניתן לגשת למחשב מנוע דרך איזשהו ממשק (OBD II) או לדחוף פקודה ישירה למחשב ישירות לBUS ?

-מעניין, האם חיפשת תשובה בהגדרות הממשק? ד"א, ישנם מספר ממשקים לרכב ולכל אחד מהרכבים הרחבות ממשק שונות, לכן המערכת תצטרך להיות מוגדרת לרכב הספציפי.

 

2. איך בדיוק הקודן עובד במכוניות ? האם הוא חוסם את הזרמת הדלק ? האם הוא משתמש בחומרה חיצונית או רק בתוכנה ? דרך פקודה ישירה או משהו כזה ..

-קודן/עלוקה מנתק את משאבת הדלק בחיבור דרך ממסר בדרך כלל. זהו ניתוק פיזי.

 

תודה רבה עבור כל מידע שתוכלו לעזור לי להבין את הדברים האלה עובדים.

 

יום טוב,

רוני.

נדמה לי כי ישנן מספר מערכות המבצעות זאת. אאל"ט, איתוראן יכולה לכבות מנוע ומערכת (לא מסחרית כרגע) המיועדת להגבלת מהירות/ביצועים/מרחק כדי למנוע מהילדים לחגוג על הרכב המשפחתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולה,

עכשיו הניתוק עצמו הוא ניתוק פיזי (חומרה) או ניתוק לוגי (תוכנה), השאלה היותר מדוייקת היא:

האם אני צריך לגעת פיזית בחוטי החשמל של הרכיב הרצוי (נגיד משאבת דלק) ולהרכיב על החוט חשמל הזה איזושהו ממסר טיפש (שאומר האם אפשר להעביר חשמל או לא)

או שאפשר באמצעות גישה ישירה למחשב הרכב או למחשב המנוע אני יכול פשוט לשלוח איכשהו - באמצעות קודי גישה מפורסמים על ידי יצרני הרכב - הודעה שאומרת משהו כמו "הפסק הזרמת חשמל למשאבת דלק" ? - דרך השליחה עצמה באמצעות כבל ישיר או או פעולה לטווח קצר או דרך הטלפון פחות חשוב לי כי בזה אני מבין ..

 

תודה רבה לך על העזרה,

רוני.

ניתוק פיזי של החווט החשמלי כמובן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול לחשוב על סיטואציה שממנה תבין למה "המצאה" כזו מסוכנת

 

גנבתי את רכבך ואני כרגע מבצע עקיפה של משאית בכביש דו מסלולי מולי בא רכב עדיין במרחק בטוח.

 

עכשיו אתה מבצע אכיפה וגורם להדממת המנוע. תאונה חזיתית.

 

זו אחת מהסיבות מדוע איתוראן לא מפעילה את "ההמצאה" הזו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5226 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...