Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסיפור האמיתי (שלי) בנוגע לS2000 עם המנוע שנשבר


gargamel1
שימו לב! השרשור הזה בן 5028 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ויני - במקום לקחת ללב תשים לב שנתתי את זה כדוגמא לרכב ספורטיבי.

 

בגיר ידני (ונעזוב את הילוך ראשון בצד כי הוא הילוך ללא סנכרון!) להעביר לשני בסוף שלישי במקום רביעי או לשלישי במקום חמישי בסוף רביעי - זה אפשרי.

זו עובדה.

באוטומט אולי לא , ועם הילוך ראשון - כנ"ל.

זה לא קשור לאיזה סוג רכב או מה אורך ההילוך (ששוב לא קשור).

 

לגבי הקפיצי שסתומים והכיוונים שלהם - מקובל לשים כיוון מכאני ולא הידראולי כמו במכוניות חדשות אחרות - בשביל סל"דים גבוהים - בעיקר כי יותר קל לעשות מערכות מהירות יותר ו"חזקות" יותר מאשר עם מערכות הידראוליות (שלא צריכות כיוון)

 

אחד השיפורים כשמכינים מנועים לסל"דים גבוהים יותר זה לעבור למרימים מכאנים - על אף הכיוון התמידי.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 483
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קצת סוטה מהנושא המקורי (אם כי אולי יש לזה קשר למקרה).

 

מעניין אותי למה נדרש כיוון שסתומים (כלומר, למה לא פנו בתכנון המנוע למערכת רוקרים+בוכניות עם שימון) ?!

 

האם ישנה הגבלה כלשהי של מערכת בוכניות פיצוי+רוקרים משומנים ברכבים עם סל"ד גבוהה מאוד?

 

אני נזכר שגם בפורשה GT נדרש כיוון שסתומים,

אני גם יודע שמנועי הדיזל הגרמנים עברו לשיטת השימון ובוכנית הפיצוי לשסתומים.

לכן, 1+1 אני משער שהתנהגות המנועים ברכבי ספורט תחת סל"ד גבוה דורשת את השיטה הקודמת של כיוון שסתומים (לא יעזור, היא באמת אמינה יותר).

 

מישהו יכול לשפוך עוד אור?

 

אין לי מושג.לדעתי גם בדור אחרון של MX5 (מנוע מבוסס פורד) עזבו את מרימים הידראווליים.לא יודע אילו בעיות תחזוקה/אמינות/ביצועים מרימים הידראווליים עושים.מה שבטוח אחרי X נסועה הם מתחילים לטקטק בצורה מעצבנת ממש כמו טראנזיט דיזל ובגדול יש להחליפם (טריקים של שמן אחר עוזרים עד שלב מסוים).כיוון שסתומים זה די פשוט ולטעמי עדיף כל כל מיני ההקנים מתחכמים שרק מסבכים לנו את החיים אחר כך.KEEP IT SIMPLE STUPID.זה גם נותן שעת עבודה (אולי אפילו יותר) למוסך וגם אטם מכסה שסתומים שעדיף לשים חדש - טוב גם למוסכניק וגם ליצרן ;)

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נורת לחץ השמן בסל"ד נמוך לא תגרום לרישום במחשב הרכב מכיוון שבעת התנעת הרכב לראשונה הנורה דולקת למשך כשנייה בעקבות לחץ שמן נמוך (אלא אם מדובר במשאבה חשמלית הפועלת עם סיבוב המפתח).

לכן יש הסבר לכך שהדבר לא נרשם במחשב.

 

....

 

אסף.

 

מ.רכב מוסמך. אונ' לידס.

 

משאבת שמן כאן הינה מכנית לגמרי ומונעת מקראנק ע"י שרשרת יעודית קטנה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיוון שאני מכיר אותך (או לפחות אתכם) ויודע שאתה סמכות פה בפורום, אני ברצינות אבדוק עם כל הנוגעים בדבר אם אוכל לערב אותך באופן אישי ולאפשר לך לגשת לנתונים ולרכב שבמוסך (לפני שיתוקן כמובן) על מנת שתהיה כבורר לדפי פורום זה. אינני יודע אם תהיה מעוניין וגם החברה תהיה חייבת לאשר לי(אין לי מושג מה תהיה תשובתם - יש לי עוד שני שותפים) וגם כמובן את הסכמתו של השוכר !

אשלח לך את הטלפון שלי בפרטי, אם תרצה - תתקשר.

 

אני חייב לציין שמאוד מאכזב לראות את המשפט הזה ולהבין שכל מה שמעניין זה לשקם תדמיתה של חברת השכרה.

אני בתמימותי חשבתי שמה שמעניין אותכם זה לטפל בבעיה עצמה......

 

בשורה תחתונה עד עכשיו מכל דברי שני הצדדים כאן בפורום לי נדמה שגארגמל צודק והחברה מנסה להלביש עליו תיק בלי שיש לה הוכחות אמיתיות לאשמתו.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג.לדעתי גם בדור אחרון של MX5 (מנוע מבוסס פורד) עזבו את מרימים הידראווליים.

 

המרימים ההידראוליים האחרונים שהגיעו במנוע של המיאטה היו בשנת 1997, למיטב זכרוני.

 

כך שגם במנוע ה- 323GTX עם יחס הדחיסה הגבוה יותר ומערכת ה- VVT שיש ל- NB כבר אין כאלו.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קורא את כל השירשור הזה ולא יודע מה קורה כאן.

המישפט הראשון שעולה לי בראש הוא מישפטו של ידידי צביקה .

"אין צירוף מקרים,יש היצטרפות מקרים".

 

ירון מאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכונים:

 

התקשרתי למהנדס הרכב "דוד נמרי" והבעתי את התעניינותי , האם חברת ישראלימו דיברו איתו וכו'

 

הוא אמר שלא דיברו איתו. ושיהיה צורך בהסכמתם, כמו כן בהסכמת חברת הונדה, בכדי לבצע את הבדיקה הנ"ל.

 

אני אהיה שמח מאוד אם המנוע התקול יועבר לבדיקתו של דוד נמרי הנ"ל, במעמד כל המעורבים בנידון.

 

אין לי ספק בקשר למנורת שמן שדלקה , ולמצב של תת לחץ שמן שהמנוע היה נתון בו.

 

 

וכעת....לעדכון חשובים לא פחות:

 

עד כמה שהבנתי,

 

צוות המוסך טוען שנתוני הסנסורים השונים נשמרים על המחשב בקובץ שיכול להכיל בין 14-15 שניות.

 

ההקלטה היא אינסופית.

 

כך שבכל רגע נתון, ישנה הקלטה של ה14-15 שניות האחרונות של מה שעבר הרכב.

 

המחשב נסרק והקובץ הצביע על נתונים אלו:

 

במהלך ה14 שניות האלו הרכב הגיע למצב של OVER-REV של 10.500 סל"ד~

 

במהלך ה14 שניות האלו היתה נקודה שמהירות הרכב היתה באיזור ה160 קמ"ש ~

 

הנתונים נשמרים ללא תאריך ושעה.

 

תמונה:

 

4b100f50ffb5f5c2b7f2047a7e046f01.JPG

 

 

העובדה המוגמרת היא: בשעה שהרכב נתקע, הוא היה ברחוב יגאל אלון בשעות הבוקר הפקוקות ביותר (בין 8:14 ל8:45)

 

בשעות האלו זה לא משנה אם אתה למבורגיני או פיאט 127 - , טכנית , תהיה מוגבל למהירות התנועה . וע"פ הערכה יהיה מדובר על 30-70 קמ"ש לכל היותר. ועל זה יעיד כל אדם שעבר שם ביום ראשון בשעות הנ"ל...

 

עובדה נוספת:

 

תצלום של בדיקה במוסך הונדה מורה שלפני מספר חודשים המנוע היה פעמיים במצב של OVER-REV:

 

 

863480db8e7c6cb9d0cb9435feae0da8.JPG

G-D will give me justice

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההוכחות מתחילות להראות את האמת.

 

נראה באמת שחברת ישראלימו מנסה להפיל עליך תיק שתפר להם מישהו אחר.

 

כל הכבוד לך על הנחישות ואני מקווה שהדבר הזה יגיע גם לחדשות שישי בערב, כדי שכולם ידעו ויראו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב.....

 

שימו לב לנתון מעניין...

 

על הג'אנט שהם החליפו , ששוויו כ3500 שקל, הם קיבלו הנחה של כ170 שקל = כ5 אחוז הנחה

 

וג'אנט שנהרס - זה עניין שלא נתון לויכוח: מחוץ למסגרת האחריות. מדובר בדבר שאינו בר-בלאי , וההרס שלו הוא על אחריות הלקוח בלבד.

 

ועל מנוע.....?

 

מחיר לצרכן כפי שנרשם: 83K~ ש"ח...

 

והנחה? = כ100 שקל......

G-D will give me justice

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם התמונה המציגה את פלט הבדיקה, היא של הרכב האמור, המהירות הרשומה שם היא 133 קמ"ש (והסל"ד 10500 לערך), ולא 160 קמ"ש.

עריכה - סליחה - זה אולי התדפיס מלפני מס' חודשים (?)

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתון אחד תפס את עיני בטופס הבדיקה שכתוב שהרכב היה פעמיים במצב של סל"ד יתר מצויין הנתון הבא:

 

תאריך כניסה: 18.1.10

 

תאריך יציאה: 27.1.10

 

משמע עוד לפני סל"ד היתר שאתה (לטענת ישראלימו) גרמת- הרכב כבר עבר פעמיים מצב של סל"ד יתר.

 

עריכה,

 

עכשיו ראיתי שתיקנת וציינת את זה בעצמך.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם התמונה המציגה את פלט הבדיקה, היא של הרכב האמור, המהירות הרשומה שם היא 133 קמ"ש (והסל"ד 10500 לערך), ולא 160 קמ"ש.

 

הפלט הוא מורכב. יש תיעוד של 14 ומשהו שניות (ללא תאריך ושעה כאמור) , שבהם אפשר לראות מה הרכב עבר בכל שניה ושניה.

 

בנקודה אחת מה14 ומשהו שניות האלו, מתועד לכאורה מצב שהרכב נשק ל160 קמ"ש...

G-D will give me justice

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור לי, להחלפת גלגל וכיוון פרונט הרכב היה 9 ימים במוסך :shock: מסריח?

אגב, כל הכבוד על היוזמה.

אכן העלילה מסתבכת :wink:

איך נתנו לך גישה להיסטורית טיפולים של הרכב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אכן לא דיברנו עם דוד נמרי כדברך אז כל מלה שלך אמת.

אכן טען שצריך אישור מהונדה- אל תדאג אנחנו כבר דאגנו לכך בתחילת השבוע , ממש אחרי שדיברנו איתו (או שלא כפי שאתה טוען).

אם אתה ככך גאה להציג כאן מסמכים, תרגיש חופשי. באמת תמוה איך קיבלת כזו נגישות אם החברה ככך מסתירה ממך עובדות (אריה מוסר לך ד"שׁ ומקווה שקלסר ההיסטוריה של הרכב עזר לך, כפי שביקשת ביום שישי האחרון ממש כשביטלת את הפגישה ליום ראשון איתנו שהיתה במטרה לקדם עניינים).

רק למה אתה לא מפרסם את חוות הדעת של השמאי שהבאת בעצמך? דני גורביץ אם זכור לי נכון? הוא לא ממש חשב שיש קשר כלשהו בין מהות התקלה ולמסמך שפירסמת כאן- נכון?

האמת ידיד, עשה לעצמך כבר טובה ותחכה שהפרשיה תסתיים לפני שאתה מנסה לצבור עוד קולות. אם אתה תהיה צודק (חוות דעת מומחה נוסף בטוח תסגור את העניין לכאן או לכאן) אני מבטיח לך התנצלות שלי- אני מבטיח. ואם להיפך אז כנ"ל , נכון?

אני אגיד לאריה ליצור אתך קשר על מנת להסכים על מי יתן את חוות הדעת שיהיה מוסכם עליך ועל החברה כדי שלא יהיו לך טענות על זה בעתיד.

בכבוד רב !

גלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5028 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...