Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקנתי מערכת לפני כשבועיים באוטו ועכשיו אני "מריץ" אותה...

 

יש לי תחושה שהרמקול לא נשמע כמו שהוא צריך להשמע. יש לי חברים שיש להם מערכות פחות טובות ונשמעות טוב יותר .

 

חשבתי אולי זה תלוי באוטו עצמו ? באיכות הבנייה של הדלתות ובנפח שלהם ?

 

כעקרון אחרי שבועיים אני בעיקר מרגיש שהסאונד "בורח" לי מהאוטו ... במיוחד הבאס, כלומר הוא לא מרגיש ממוקד מספיק, למרות שהרמקול יורד מאוד נמוך .

 

בנוסף אני לא מצליח להגיע לווליום גבוה בלי לקבל כאב אוזניים/עיווט (פיצוצים קטנים כאלה שמראים שהרמקול לא יכול ליותר) ברמקול.

 

בקיצור, יש לי כמה שאלות - איזה הגדרות רצוי להגדיר במערכת שלי ?

 

והאם יש השפעה לזווית של הרמקול, כלומר באיזה זווית אני מכוון את הוופר ? האם תהיה השפעה גדולה אם אני אכוון את הוופר כלפי מעלה/פנים הרכב ? כי נכון לעכשיו הוופר ממוקם פשוט ישר לדלת ללא זווית....

 

המערכת :

 

DXZ785

HYBRIDE AUDIO CLARUS

SOUNDOWN 100.4 SAX

פורסם

אטמת דלתות?

אתה בטוח שהמגעים טובים? אצלי באוטו המיד הוציא רעשים לא תקינים בגלל שהיה מגע רופף\או שאחד הקטבים נגע קצת בדיינמט אז תבדוק.

 

על כמה חתכת אותם?

פורסם

המערכת עובדת אקטיבית או עם הקרוס של הסט?

המידים מותקנים על טבעות עץ טובות או ישירות לפח?

יש בידוד אקוסטי בדלתות?

איפה נמצאים הטויטרים, ובאיזו זוית אליך?

יש סאב? אם כן איזה ועל איזה מגבר?

מתחדשת*

פורסם

עובדת עם הקרוס של הסט. בקלריון מוגדר מצב 2WAY .

 

המידים מותקנים על טבעת מחומר שדומה לפלסטיק (ברח לי השם), הבנתי שהוא טוב יותר מעץ.

 

יש בידוד של DYNAMITE.

 

הטויטרים על הדשבורד, בנתיים לא בזוית הרצויה שיוצרת את ה V בסלון...

 

ואין מצב שהמגעים לא חוברו טוב או כל דבר אחר שקשור לחיווט, כי הכל נעשה לפי הספר ואף נבדק כמה פעמים אחרי ההתקנה.

 

למערכת אין סאב.

פורסם

אם אני לא טועה, החומר נקרא אוקולון, והוא לרוב עדיף מאשר עץ, אבל הוא אמור להיות מותאם בדיוק לאלמנט שלך.

בעיקרון מה שאתה מתאר על הקלארוס (פיצוצים) זה מוכר, קורה עקב תדרים נמוכים חזקים מדי, תחתוך אותו על 63 הרץ בסלופ 12 או 50 בסלופ 18 ובווליום סביר אתה לא תקבל את הפיצוצים האלו.

אני אהיה ברחובות בעוד חצי שעה

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...