Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי (מההורים) קורולה שנת 2007,



הצמיגים המורכבים עליה כרגע:

מידה 195/60/15

קידמיים: Bridgestone MY-01 קוד עומס ומהירות:88V קוד תאריך ייצור: 0908 תוצרת תאילנד

אחוריים: SONAR SX-608 קוד עומס ומהירות:88H קוד תאריך ייצור : 3008 תוצרת טאיוואן

כל הצמיגים נראים בסדר,

אבל נראה לי שכדאי להחליף את האחוריים בעקבות העובדה שהחברה לא מוכרת.

לא ממש הצלחתי למצוא בפורום מידע על הסונר, וגם לא יותר מדי על הברידג'סטון מהדגם הזה.

האם למישהו יש נסיון, טוב או רע, עם הצמיגים האלו?

האם כדאי להחליף את כל הארבעה? רק את האחוריים? או בכלל לא?

ואם להחליף, איזה צמיג מומלץ? התקציב - בסביבות 400-450 ש"ח לצמיג.

אני מבאר שבע, אני אצא לעשות סקר מחירים בפאנצ'ריות בעיר ואחזור עם הצעות, הבנתי שאלימלך מומלץ, ונועם, יש עוד מקום?

אני מגיע פעם בשבועיים לת"א כך שאם יש משהו שווה אוכל לחכות עם זה עד הנסיעה הבאה למרכז.

תודה מראש

שחר

 

פורסם

לאחר סיבוב בכמה פנצ'ריות, אלו האפשרויות כרגע:

 

Dunlop SP490 - מיוצר באינדונזיה - 380 ש"ח

Dunlop Dignos - מיוצר באינדונזיה? - 420 ש"ח

Dunlop LM702 - מיוצר ביפן? - 430 ש"ח

Fulda Carat Progresso - מיוצר בגרמניה - 340 ש"ח,88H, בני שנה

 

YOKOHAMA A.DRIVE - מיוצר בפיליפינים? - 350 ש"ח

 

Continental PremiumContact2 - מיוצר בסלובניה או משהו כזה - 440 ש"ח

Toyo TPT - מיוצר ב? - 380 ש"ח

 

Michelin Energy - מיוצר בגרמניה - 470 ש"ח, 88H

Kleber Dynaxer HP2 - מיוצר ברומניה - 400 ש"ח

Bridgestone MY-01 - מיוצר בתאילנד - 400 ש"ח

 

מפתיע שב tires4u חלק מהמחירים יותר נמוכים!

 

שכחתי לציין שהאוטו משמש בעיקר לאישתי לנסיעות עירוניות רגועות,

אך פעם בשבועיים בערך יש נסיעה ארוכה עם המשפחה שכוללת 2 ילדים קטנים,

ולכן לפי סדר חשיבות: בטיחות, רעש, חיסכון בדלק, אריכות ימים

 

מחר אבדוק בעוד מקומות,

אשמח לקבל תגובות והצעות,

תודה מראש

שחר

פורסם

אני לא חושב שצריך להחליף צמיגים,אלה אם הם באמת שחוקים או יבשים,שלוש שנים עם 20000 ק'מ ממוצע בשנה,אני מניח שהצמיגים תקינים.

 

אם החלטת להחליף,עשה לעצמך טובה ואל תתעסק עם צמיגים מסין שהשוק מוצף בהם.

 

מישלן,קלבר,אולי קצת יקרים,אבל מצוינים ובטוחים.

פורסם

אם הרכב מהמשפחה - בדוק כמה קילומטרים הצמיגים עברו. האוטו בן כ-4 שנים והם יודעים למה האחוריים הוחלפו.

צמיג טוב יחזיק 5 שנים או 70K,בממוצע. הטובים גם יותר מרחק.

כמו שיוסיפור ציין - בדוק שחיקה ויובש. אם יש סדקים או סימני שחיקה והחריצים בעומק נמוך - לרוץ להחליף! זה בטיחותי!

לפי מה שרשמת הקידמיים בני שנה וחצי.המספר שעל האחוריים אינו נכון - כמה שאני יודע זה אמור להיות שנה ושבוע בשנה.

אם אתה מגיע לאילת - תעשה עסקה הכי טובה במחיר.

באזור המרכז - לפני שבוע רכשתי אצל "צמיג ישיר" ליד צומת גהה (בערך) מצבר במחיר מצויין - בדוק אותם בצמיגים. יש להם מבחר ענק.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

עוד שאלה:

אם הצמיגים המקוריים הם עם קוד מהירות V זה אומר שאני צריך לקנות צמיגים רק עם קוד מהירות V ?

קוד מהירות V - עד מהירות 240 קמ"ש,

קוד מהירות H - עד מהירות 210 קמ"ש,

קורולה שנת 2007 (נפח 1600) אוט' - מהירות מקסימלית - 175 !

(קורולה שנת 2007 (נפח 1600) ידנית - מהירות מקסימלית - 195)

 

לא מספיק לקנות H ?

אחרת האפשרויות לתקציב מצטמצמות...

 

תודה רבה למגיבים על התגובות,

שחר

פורסם

אם המקוריים היו עם קוד מהירות V, מומלץ ביותר לא לרדת בקוד המהירות.

אני לא ממליץ לקנות צמיגי דנלופ תוצרת אינדונזיה.

כל האחרים ברשמה שנתת צמיגים איכותיים - אפשר לקחת בחשבון כל אחד מהדגמים.

באתר TIRES4U אתה בטח בדקת באיזור דרום.

הפנצ'ריה שעובדת עם האתר בב"ש היא "צמיגי 'זינו":

http://www.tires4u.co.il/Garage_new/?iGarageID=3

 

מנסיון אישי, זאת צמיגיה מומלצת ביותר, גם בעניין המחירים, גם השירות.

 

אבל, לפני שאתה רץ להחליף את הצמיגים, תבדוק טוב את נושא הסדקים בדופן החיצונית של הצמיגים.

אם אין סדקים, אתה יכול להמשיך עוד עם הצמיגים הנוכחים.

צר לי להגיד, אבל צמיג (גם אם הוא טוב) יתייבש לפני 5 שנים, במיוחד באיזור הנגב - לדעתי קרוב יותר ל 3 שנים,

אלא אם הרכב עומד כל הזמן בצל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קידמיים: Bridgestone MY-01 קוד עומס ומהירות:88V קוד תאריך ייצור: 0908 תוצרת תאילנד



אחוריים: SONAR SX-608 קוד עומס ומהירות:88H קוד תאריך ייצור : 3008 תוצרת טאיוואן

 

 

לפי מה שרשמת הקידמיים בני שנה וחצי.המספר שעל האחוריים אינו נכון - כמה שאני יודע זה אמור להיות שנה ושבוע בשנה..

 

המספרים נכונים:

קדמיים שבוע 09 שנת 2008 (בני שנתיים וכ 5 חודשים).

אחוריים שבוע 30 שנת 2008 - בני שנתיים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אחרי סיבוב נוסף, והתמקדות בקוד מהירות V, להלן המועמדים הסופיים, מסודרים לפי העדיפות שלי (יצא גם לפי מחיר):

 

YOKOHAMA C.DRIVE - מיוצר בפיליפינים ? - 350 ש"ח בהזמנה ליום א'

YOKOHAMA A.DRIVE - מיוצר בפיליפינים - 375 ש"ח בהזמנה ליום א'

Bridgestone MY-01 - מיוצר בתאילנד - 400 ש"ח

Dunlop Dignos - מיוצר באינדונזיה - 420 ש"ח

Michelin Energy - מיוצר בגרמניה? - 600 ש"ח

 

מה דעתכם?

תודה מראש,

שחר

פורסם

YOKOHAMA C.DRIVE

צמיג מצויין במחיר טוב (רק נראה לי מוזר שהוא יותר זול מ A.DRIVE).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני לא מבין בכלל למה אתה בכלל מחליף צמיגים?

 

איזה תאריך יש עליהם?

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

תבדוק גם FALKEN 912

צמיג טוב במחיר שפוי (300-350 לקוד המירות V)

בקורולה שלי מורכבות 4 מישלן אנרגי והנסיעה ממש נוחה ומאוד שקטה

פורסם
אני לא מבין בכלל למה אתה בכלל מחליף צמיגים?

 

איזה תאריך יש עליהם?

 

רשמתי בהודעה הראשונה את התאריכים, הברידג'סטון מתחילת 2008 והסונאר מאמצע 2008,

הבעיה היא שהסונאר היא חברה טאיוואנית לא ידועה וכמו כן הצמיגים קיבלו עיוות בסוליה,

הברידג'סטון נראים מעט יבשים באופן כללי וקיימים מעט סדקים קטנים בקירות הצמיג.

 

אני נוסע עוד מעט להתקין את היוקוהמה, בהנחה שהתאריך שלהם יהיה קטן משנה.

 

זה לא הולך להשפיע על ההחלטה, אבל מטרידות אותי השאלות:

מדוע עדיפים צמיגי יוקוהמה מהפיליפינים או ברידג'סטון מתאילנד על פני דנלופ מאינדונזיה ?

האם צמיגי יוקוהמה מהפיליפינים טובים כמו יוקוהמה מיפן?

למה עדיף צמיג בעל דגם עם שם טוב (A.Drive או C.Drive) אבל המיוצר בפיליפינים ולא ביפן,

על פני צמיג של חברה עם שם (Dunlop) אך הדגם אינו מוכר (LM702) אך מיוצר ביפן ?

פורסם

בדרך כלל מדינת הייצור פחות חשובה.

רק במיקרה של דנלופ, ובמיוחד הדגם SP490 היו הרבה תלונות מחברי הפורום (אתה יכול להריץ חיפוש בנושא).

לדעתי, C.DRIVE הוא דגם מוצלח יותר מדנלופ 702

יש גם ביקורות בעולם על צמיגים שונים.

גם בחו"ל יוקוהאמה C.DRIVE זכו לביקורות טובות:

http://www.tyretest.com/pkw_sommerreifen/yokohama/c_drive/index.html

 

וחוץ מזה, לכל אחד יש את העדפות שלו - למשל, בפורום יש אהדה רבה לצמיגי טויו (שאני לא ממש אוהב את הצמיגים "הרגילים" שלהם).

 

בכל מיקרה, ברשימה שלך צמיגים מחברות טובות, ידועות, וצמיגים איכותיים.

עוד פעם, לדעתי, מישלין אנרג'י לא מצדיקים את ההפרש במחיר.

את הדגם הספציפי של ברידג'סטון אני לא מכיר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בשעה טובה התחדשתי בארבעה צמיגי Yokohama C.Drive קוד מהירות V ב-350 ש"ח לצמיג, (סה"כ 1400 ש"ח)

שניים מקוד ייצור 0110 ושניים מ-1010.

מסתבר שהצמיג הרזרבי היה הצמיג המקורי, לא בטוח שנסעו עליו, אבל מ2006, אז כבר החלפתי באחד הגלגלים הישנים...

תודה רבה לכל מי שעזר

×
×
  • תוכן חדש...