Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מתעניין בקניית רכב סופר מיני חדש כאשר האופציה המובילה כרגע היא סקודה פאביה TSI בגירסאות ספורט ידנית או אמביאנט הידני, שמתאימים לדרישות שלי.

רציתי לקבל עליה חוות דעת כללית מאנשים שרכשו את הרכב, מהי רמת האמינות של הרכב עד עכשיו?

בנוסף, אני כנראה קונה את הרכב במזומן (תשלום אחד), יודע לי שנהוג לתת הנחת מזומן על קניית רכב, רציתי לדעת כמה הנחת מזומן ניתן להשיג מסקודה/צ'מפיון מוטורוס או כמה הנחה סקודה/צ'מפיון מוטורס נותנים בדר"כ על מזומן?

האם צ'מפיון מוטורס גמישים בכל הקשור להנחות/מתנות?

 

תודה,

שי.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

ספורט היא רמת גימור - חשוב שזה יהיה ברור.

תבצע חיפוש פה וב- YNET ותמצא שלל דעות על הרכב ועל השירות.

לשאלתך לגבי הנחות: בתוך קבוצת צ'מפיון, מניסיוני האישי בלבד, סיאט, סקודה ואאודי מפליגים בהנחות, VW כמעט ולא.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

קראתי את הכתבה האחרונה בYNET על התקלות החוזרות אצל לקוחה כלשהי, אך לפי מה שהבנתי מדובר בדגם היוצא, האם בדגם החדש פני הדברים אחרת?

 

בנוסף, באתר של סקודה ישראל לא עודכן מידע על דגם TSI החדש, האם דגם האמבייאנט או הספורט החדשים מגיעים עם פנסי ערפל או עם מערכת "מקסי-דוט?" האם לשניהם יש את אותה מערכת שמע/רמקולים?

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
קראתי את הכתבה האחרונה בYNET על התקלות החוזרות אצל לקוחה כלשהי, אך לפי מה שהבנתי מדובר בדגם היוצא, האם בדגם החדש פני הדברים אחרת?

 

בנוסף, באתר של סקודה ישראל לא עודכן מידע על דגם TSI החדש, האם דגם האמבייאנט או הספורט החדשים מגיעים עם פנסי ערפל או עם מערכת "מקסי-דוט?" האם לשניהם יש את אותה מערכת שמע/רמקולים?

 

 

הספורט מגיע עם 6 כריות אוויר לעומת ה 4, אין MAXI DOT למרות שאפשר להוסיף ב 1500 שקל אבל ב ספורט DSG שהזמנתי

הוא טען שאי אפשר אבל זה לא היה לי כל כך חשוב על מנת לברר את זה לעומק.

אני מצרף פה דף מהסוכנות שצילמתי בפלאפון שתוכל לראות....

 

נ.ב.

למיטב הבנתי נכון להיום הם לא לוקחים תוספת לגג לבן\כסוף. ככה שאתה יכול להזמין כל צבע כולל צבע גג שונה (לבן או כסוף)

fabiats.jpg

פורסם
שלום לכולם,

אני מתעניין בקניית רכב סופר מיני חדש כאשר האופציה המובילה כרגע היא סקודה פאביה TSI בגירסאות ספורט ידנית או אמביאנט הידני, שמתאימים לדרישות שלי.

רציתי לקבל עליה חוות דעת כללית מאנשים שרכשו את הרכב, מהי רמת האמינות של הרכב עד עכשיו?

בנוסף, אני כנראה קונה את הרכב במזומן (תשלום אחד), יודע לי שנהוג לתת הנחת מזומן על קניית רכב, רציתי לדעת כמה הנחת מזומן ניתן להשיג מסקודה/צ'מפיון מוטורוס או כמה הנחה סקודה/צ'מפיון מוטורס נותנים בדר"כ על מזומן?

האם צ'מפיון מוטורס גמישים בכל הקשור להנחות/מתנות?

 

תודה,

שי.

ידועות בעיות עם TSI 1.4 של הגולף. מידע ממוסך מרכזי על בעיות של ניהול מנוע, וסכנה לנזק למנוע, בכמות נכבדת.

לגבי 1.2 : בעיות כיבוי מנוע באוקטביה, כנראה DSG.

אם אתה רוצה אמינות, חכה חצי שנה לתיקון כל הבגים.

סקודה נותנים הנחות קלות ושאר מתנות, אבל לא משהו גדול כמו הנחה למועדון "חבר", בקרוב.

פורסם
ידועות בעיות עם TSI 1.4 של הגולף. מידע ממוסך מרכזי על בעיות של ניהול מנוע, וסכנה לנזק למנוע, בכמות נכבדת.

לגבי 1.2 : בעיות כיבוי מנוע באוקטביה, כנראה DSG.

 

לפי מה שקראתי בעיות כיבוי המנוע קיימות רק במנועי TSI 1.4 ליטר של האוקטביה והגולף ולא ב1.2TSI, לא כך הדבר?

 

בעניין המתנות/הנחות, אינני מעוניין כלל וכלל במתנות של היבואן שכוללים התקנה מקומית (חיישני רוורס וכו'),

שמעתי ממכרים כי לרוב התקנות מקומיות בצ'מפיון יכולות לגרום להרבה תקלות חשמל ובעיות אמינות...

הדבר היחיד שרציתי לדעת הוא כמה בערך הנחת מזומן אפשר להוציא מהם?

 

בכל מקרה תודה לכולם על העזרה, מחר בסוכנות אני מאמין אקבל את התמונה המלאה, אם למישהו יש מידע נוסף אשמח לשמוע. :-)

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
לפי מה שקראתי בעיות כיבוי המנוע קיימות רק במנועי TSI 1.4 ליטר של האוקטביה והגולף ולא ב1.2TSI, לא כך הדבר?

 

בעניין המתנות/הנחות, אינני מעוניין כלל וכלל במתנות של היבואן שכוללים התקנה מקומית (חיישני רוורס וכו'),

שמעתי ממכרים כי לרוב התקנות מקומיות בצ'מפיון יכולות לגרום להרבה תקלות חשמל ובעיות אמינות...

הדבר היחיד שרציתי לדעת הוא כמה בערך הנחת מזומן אפשר להוציא מהם?

 

בכל מקרה תודה לכולם על העזרה, מחר בסוכנות אני מאמין אקבל את התמונה המלאה, אם למישהו יש מידע נוסף אשמח לשמוע. :-)

 

אני רק אוסיף משהו לגבי בעיית כיבוי המנוע זה נובע מבעיית תוכנה בגיר האוטומטי,

היות ואתה מכוון לידני משיקולי מחיר/נוחות או לא יודע מה (לטעמי שיקול המחיר פה הוא פקטור גדול, מה גם שלסוג מכונית כזה מתאים יותר גיר ידני לטעמי...) אזי שלא צריכה להיות לך בעיה כזאת, ואם זה יקרה זה רק באשמתך(אשמת הקלאץ' :p )

נראה על הנייר שהספורט ידני מציע חבילה מאוד אטרקטיבית במחיר יפה מאוד, גם אנחנו מתעניינים כרגע.

אשמח לשמוע עדכון ולגלות האם אתה מצליח להוריד את המחיר עוד יותר ובכמה.

פורסם
אני רק אוסיף משהו לגבי בעיית כיבוי המנוע זה נובע מבעיית תוכנה בגיר האוטומטי,

מה.

הבעיה היא גם בניהול מנוע.

לא כדי להכנס למיטה חולה. סקודה עדיין מתקשים למצא פיתרון מלא.

סבלנות.

פורסם
הבעיה היא גם בניהול מנוע.

לא כדי להכנס למיטה חולה. סקודה עדיין מתקשים למצא פיתרון מלא.

סבלנות.

 

למה סתם להפיץ מידע שאינו נכון ?

הבעיה במנועי ה 1.4 בלבד (ולא במנוע 1.2 שבו מתעניין פותח השירשור) , הבעיה מתמקדת בשילוב עם הגיר הרובוטי ולא בגיר ידני , שבשילוב הנ"ל לא ידוע על בעיות כלשהם.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

בוא תבין משהו בסיסי.

בתור מישהו שהיה בעבר סוכן מכירות של פולקסווגן.

 

1.

 

היבואן בוחר לתמוך במותגים מסויימים ובתת דגמים של רכבים מסויימים.

חוקי הכלכלה כפי שנוסחו לפני כמה מאות שנים חלים כאן ביתר שאת. קרי: היצע וביקוש.

ככל שתחפוץ בדגם פחות מבוקש שהיבואן תקוע איתו ישנו סיכוי כי תצליח לקבל הנחה גדולה יותר (מנהל אולם מכירות יודע בדיוק אם מדובר ברכב שמנהל המכירות הארצי ישמח לתת לו הנחה מיוחדת רק כדי להיפטר ממנו...). ולהיפך: אם אתה מזמין רכב שלקוחות ממתינים שיגיע מחו"ל והיבואן לא מצליח לקבל בקלות ובמהירות את כל ההזמנות שלו (מה שדי ריאלי במקרה של הפאביה 1.2...) הסיכוי שתקבל הנחה כלשהיא (למעט אולי ימי השקה שהן ישנה הנחה שהיא חלק מתקציב קמפיין הפרסום) מאוד נמוך.

 

2.

כולם קונים רכב במזומן. היבואן לא ישחרר את הרכב מהמכס של שמך ולא יעביר אותו רישוי על שמך לפני שכל הכסף שוכב אצלו בחשבון הבנק. אם תביא אותו מהבית, מירושה, מקרן השתלמות שנפתחה, מהלוואה, מעסקת ליסינג מימוני או בקרדיט כרטיס אשראי זה לא מעניין את היבואן. שוב: הוא רואה מזןמן כשאתה נושא בעלויות המימון (ככל שישנן כאלו).

חריג לכלל זה: כשהיבואן נותן סכום מסויים כאשראי ללא ריבית והצמדה. כידוע לך-לכסף יש מחיר וגם היבואן משלם אותו (אותך הוא ישלח לבנק ואחרי שתשעבד את הרכב ותשלם עלמת הקמת הלוואה בסך של כ-600 ש"ח ורק אז תקבל את הכסף... רצוי להמנע אם לא באמת חייבים...)

לכן, אם במקרים כאלו, כשאתה מביא את כל הכסף מהבית, היבואן בד"כ מציע מתנה חלופית (בד"כ אבזור מסוג זה או אחר).

 

3.

לגבי התקנות מקומיות:

רצוי מאוד להמנע ככל האפשר. היום הרכבים מגיעים עם מערכת שמע מתקדמת. אם זה לא מספק אותך, לך לאחר קבלת הרכב למתקין עליו קיבלת המלצות ועליו אתה סומך על מנת שיתקין את האבזור בצורה מיטבית (וגם לא תהיה בלחץ של לבחור אבזור מקטלוג נייר של נציג מכירות שלא מבין מהחיים שלו בתחום הזה). שווה לשלם עוד 200 ש"ח (בד"כ ההתקנות אצל היבואן יקרות יותר...) ולדעת שמי שעבר לך על הרכב הוא לא ילד שהתחיל לעשות התקנות אצל קבלן משנה שעושה את ההתקנות עבור היבואן (בשכר מינימום...) לפני כמה שבועות בהאנגר של היבואן. קשה מאוד גם לקבל שירות לתקלות שצצות לאחר מסירת הרכב בכל הקשור להתקנות מקומיות (אותו ילד שמשתכר שכר מינימום מנסה לתת שירות לרכבים כאלו בנקודות של מוסכי היבואן...). כל מה שנאמר של השירות הידוע לשימצה של צ'מפיון תקף כאן ביתר שאת.

×
×
  • תוכן חדש...