Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול שיניים ב-20,000 ש"ח. מה זה!?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

2 דברים:

1. אוניברסיטה - האיכות הכי גבוהה שיש גם בטיפולי סטודנטים - כל מהלך שהסטודנט עושה הוא מקבל לפני ואחרי אישור של מדריך שהוא רופא מומחה - ברפואת שינים מומחים זה דבר נדיר (פחות מ-10%). כמו כן הסטודנט מקבל ציון על כל פעולה, ומבחינתו כל סתימה היא עולם ומלואו והיא חייבת להיות מושלמת. (כמובן שעד שסטודנט הגיע למצב שהוא יכול לעבוד על פציינט הוא התאמן המון זמן ועבר אין סוף מבחנים ובדיקות והערכות על בובות שמדמות אנשים, שיני מלאכותיות ושיניים עקורות - אתם לא שפני ניסוי של אף אחד).

החומרים - בקלינקות סטודנטים הם בסטנדרט הגבוה ביותר -זוהי אוניברסיטה ושמה אין פשרות. מרבית החומרים שם נמצאים רק בקליניקות הפרטיות הכי יקרות, בטח לא בקופת חולים.

המחירים - אתן לדוגמא את בית הספר לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית שנמצא בביה"ח הדסה עין-כרם.

שמה תשלמו על סתימה (לא חשוב לבנה, או אמלגם) - 55 ש"ח. טיפול שורש - לא משנה כמה תעלות - 84 ש"ח. הסרת אבנית והקצאת שורשים אם יש בכך צורך, כולל בדיקת מצב חניכיים מקיף בפיקוח פריודונטים - כ-40-60 ש"ח או משהו כזה - לסדרה של 3-4 מפגשים (60 ש"ח לכל הסדרה - עד שהפה פיקס). כתר - 850 ש"ח.

 

יש רק חסרון אחד - כיוון שאלו סטודנטים, אז הטיפול הוא איטי יותר. בשום פנים ואופן לא פחות טוב, אף אדם לא יעזוב את מרפאת הפלקוטה עם עבודה פחות ממושלמת. הטיפול כמו ששמתם לב הוא זול יותר משמעותית אבל החסרון כאמור שהכל לוקח יותר זמן, אם יש לכם סבלנות ואין לכם כסף, דברו איתי בה"פ ואפנה אותכם.

 

2. סתימות כסף - אמלגם - hans - סתימות אמלגם הם לא פרה-היסטוריה- וחבל שאתה מטעה ומדבר דברים שהם לא נכונים במקרה הטוב.

סתימת אמלגם היא הסתימה הכי טובה נכון להיום. נקודה.

לסתימות הלבנות חוץ מאסתטיקה יש רק חסרונות.

רופא שיניים שישים לאדם שיש לו בפה ריבוי סתימות ונטייה לעששת סתימה לבנה בשן אחורית - זה גובל בביצוע רשלנות רפואית!

כנ"ל לגבי החלפת סתימת אמלגם בסתימה לבנה, בגלל כל מיני אמונות טיפשיות, שזה מוכרז בתור רשלנות רפואית על ידי ה-ADA.

פורסם

למען הסר ספק, אינני שפן ניסיונות לא סטודנטים מטפלים בי.

 

2 פרופסורים מוכרים בארץ ובעולם ו 3 דוקטורים עושים עלי עבודה מאד מיוחדת.

 

הם בין היחידים בארץ שיודעים לטפל במקרה כמו שלי (מצב כזה חמור אצל בחור בן 20 מקרה נדיר מאד)

 

כשרק גילו אצלי את כל הבעיות אמרו לי שאין לי מה לחפש בארץ ושאף אחד לא יכול או יודע לעזור לי ושכדאי לי לטוס ארה"ב ולטפל בעצמי שם.

 

כל העבודה מתועדת בפרטי פרטים, על כל פיפס קטן עושים ישיבת ודיונים.

 

והם לא מקבלים כל אחד לטיפול אצלהם רק מקרים מיוחדים.

 

בכל מקרה במכבידנט נתנו כמעט את אותו המחיר אבל העבודה שם בטוח תהיה הרבה פחות טובה, אולי יותר מהירה אבל לא באותה האיכות כמו באוניברסיטה.

×
×
  • תוכן חדש...