Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מבקש את עזרתכם בנושא,בכתבה שקראתי ראו קישור מצורף http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%AA-%D7%90%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%95%D7%9F-20393-%D7%94%D7%90%D7%A6-%D7%91%D7%A7-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%93-%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%94.aspx כתוב "מנוע ה-1.7 ל' החזק יותר מספק 129 כ"ס והגיע גם הוא באותה שנה כשהוא משודך ל-145 משולשת הדלתות בלבד" האם זה נכון? אם כן אז כל ה 146 עם מנועי 1.7 הם מנועים מושתלים ולא אורגינלים שנמכרו מהסוכנות בישראל ושאלה שניה האם המנועים מ 1996 הם מוזרקים?

תודה מראש לכל העונים

אורן

פורסם

כל ה-145/6 מוזרקות, בשנים שהן יוצרו כבר לא היה קרבורטור (אפילו ב-33 שיוצרה בשנה האחרונה, 94', לא היה קרבורטור).

מנוע ה-1.7 המקורי שהגיע בדגמים אלה היה 16V. רוב ה-1.6 שעברו החלפת מנוע קיבלו מנוע 1.7 8V, שהיה במקור ב-33 ובספרינט.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
רוב ה-1.6 שעברו החלפת מנוע קיבלו מנוע 1.7 8V, שהיה במקור ב-33 ובספרינט.

 

אני חושב שזה אחד המקרים הבודדים שאני מכיר שמסבים 4 טורי לבוקסר.

אין בעיה טכנית גדולה לעשות את זה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

גם ה-1.6 וגם ה-1.7 הם בוקסר.

אומנם מן הראוי לציין שהרכב גם יוצר עם מנועי TS בנפחי 1.4, 1.6 ו-1.8, אבל חוץ מהראשון, שאקזמפלר בודד שלו הצליח להסתנן ארצה, אף אחד מהם לא נמכר כאן מעולם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מאחר ואף פעם לא הייתי חסיד גדול של אלפא, אני מתבייש לומר שהייתי בטוח עד היום שכל ה 145/146 בנפח 1600 הן מנוע טורי. :oops:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תודה לכם על התשובות,אם כן מה שכתוב בכתבה הוא לא נכון גם ה 146 נמכרה עם מנוע 1.7 16V.

אני חשבתי שמגזין אוטו שכתב את הכתבה אמור לדייק בעובדות.

פורסם
רוחבי, ווטסון, רוחבי.

 

 

כפרה עליך, תפסיק לעשות פאדיחות לפני כל הפורום.

 

המנוע הוא 4 טורי אשר ברכב המדובר מותקן בצורה רוחבית (להבדיל מאורכית אבל גם אם תתקין אותו לגובה, הוא עדיין ישאר מנוע בעל תצורה טורית).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
גם ה-1.6 וגם ה-1.7 הם בוקסר.

אומנם מן הראוי לציין שהרכב גם יוצר עם מנועי TS בנפחי 1.4, 1.6 ו-1.8, אבל חוץ מהראשון, שאקזמפלר בודד שלו הצליח להסתנן ארצה, אף אחד מהם לא נמכר כאן מעולם.

 

יש מנוע טורי 2.0 ליטר, שכן שווק בארץ.

 

באלפא 145/6 כל מנועי הבוקסר בכל הנפחים הוחלפו במנועים טוריים בשנת 98, הם לא הגיעו לארץ מהסיבה הפשוטה - שיווק הדגם הופסק ב1997.

 

(ה 2.0 ליטר המשיכו להגיע גם ב 8 9 )

 

 

פורסם
יש מנוע טורי 2.0 ליטר, שכן שווק בארץ.

 

אם אני זוכר נכון, זה האוטו של אלעד, 146ti :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...