Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הנה התמונות המתוקנות::-)

יפה המפגש בין ישן לחדש בין ה- 500 הישנה והמתוקה לבין ה- 500 החדשה בבגדי אבארט'

יש לציין שהפעם ההיתר לכניסת רכב חדש לחניית נוקיה הייתה במקומה.

מצא משה

פורסם
יפה המפגש בין ישן לחדש בין ה- 500 הישנה והמתוקה לבין ה- 500 החדשה בבגדי אבארט'

יש לציין שהפעם ההיתר לכניסת רכב חדש לחניית נוקיה הייתה במקומה.

 

 

גם אני חושב כך, היה ממש יפה לראות אותן וגם את שאר הרכבים.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם
תיקון קטן,

הפרארי עם הלוחית הישראלית היא מדגם 575 בצבע אפור-כסוף

 

קבל תיקון ידידי

 

הפרארי של בעלי סמל"ת היא בצבע כחול חד משמעית ובאופן בדוק והיא מדגם 360.

אם הביא עוד אחת נוספת זה כבר סיפור אחר.

 

אבל חד משמעית יש 360 כחולה ושייכת לבעלי סמל"ת.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

הפרארי של מיכאל לוי היא אפורה.

הנה תמונה שלה מ-2003 שרצה כבר שנים ברשת.

 

54230460.jpg

 

אגב...כבר היו 3 פרארי 360 בארץ (ועוד 430 אחת) וכולן עשו "אחורה פנה" וחזרו למדינות שלהם, מה שכמעט בטוח יקרה ל-360 הצהובה הנוכחית.

זכור לי שראיתי אותה לפני חודש יוצאת מקריית גת, הייתי המום שראיתי אותה, ידעתי שהיא היתה אותו זמן בארץ ואיזה אשדודי הכניס אותה, אבל מה היא עשתה בקריית גת זה עדין תעלומה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הלוחית לא של קליפורניה, זו לוחית של פלורידה, למה כולם חושבים שזה של קליפורניה? הלוחיות של קליפורניה שונות לגמרי מהלוחיות של פלורידה.....

 

 

אני רציתי ללכת למפגש מועדון החמש הזה, אבל לצערי שיכנעו אותי שלא יהיה כלום בגלל רבע גמר המונדיאל :x

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם
הלוחית לא של קליפורניה, זו לוחית של פלורידה, למה כולם חושבים שזה של קליפורניה? הלוחיות של קליפורניה שונות לגמרי מהלוחיות של פלורידה.....

 

 

אני רציתי ללכת למפגש מועדון החמש הזה, אבל לצערי שיכנעו אותי שלא יהיה כלום בגלל רבע גמר המונדיאל :x

 

 

אם היית קורא את התיקון שלי שבא אחר כך היית רואה בהודעה השנייה שתיקנתי את עצמי:..."הנה חלק התמונות :

דרך אגב, טעות שלי, הלוחית רישוי היא של פלורידה...." אני מודע לאיך שנראת לוחית של קליפורניה :roll:

 

גם אני חששתי שיהיה מפגש מצומצם אבל בערך אחרי חצי שעה-45 דקות מתחילת המפגש (שעד אז נכחו בו 5 מכוניות,אולי...) הגיעו די הרבה מכוניות. בסוף יצא אחלה של מפגש בדגש צרפתי בגלל השקת הסיטרואן ID היפייפיה שהייתה שם. :-):ok:

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

כמה תמונות מהדרך.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ל'

DSC01218.jpg

DSC01219.jpg

DSC01225.jpg

DSC01226.jpg

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
הפרארי הזאת היא לא היחידה מהדגם הזה בישראל.

יש כאן בארץ הקודש עוד אחת (360) זהה בצבע כחול בהיר אם איני טועה עם רישוי ישראלי ושייכת לבעלים של סמל"ת.

 

ראיתי את הפרארי הכחולה תקועה בשוליים שמחוץ לסביון, שעשן יוצא ממנה :)

הוא היא והם יוצרים את האני

פורסם
הפאררי מדהייימה! ולמי שטוען שזה רכב פוזה שיראה לי רכב ספורט צנוע (חוץ מהאונו שלי:-P)

 

 

מה לעשות יש פה קצת את אפקט השופוני מה שנקרא, אבל מה לעשות, כי זה לא רק המנועים שלהם.

היו הרבה שילובים של יצרני רכבים אקזוטיים עם אחרים למשל כשסיטרואן חברו למזראטי וייצרו רכב מדהים:-D, עם מנוע שהוא כולו מזראטי , אבל מה לעשות, הרכב הוא לא מזראטי, אלא סיטרואן.

עזוב לרגע את המהירות, הצליל והנאה- אנשים שקונים רכב כזה יכולים להרשות לעצמם גם לקנות אותו וגם לתחזק בעוד שאנחנו, מעמד ביניים שכמותינו, לא תמיד יכולים.:cry: טוב, לפחות אני יודע מה לבקש שנה הבאה ליום הולדת :lol::lol::lol:

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

×
×
  • תוכן חדש...