Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום, ללא קשר למפגש המדהים שבו הושקה הסיטרואן ID מדהימה ולמכוניות עוצרות הנשימה ( כרגיל) הגיע פרארי 360 ספיידר צהובה :shock::shock2:עם לוכית רישוי של קליפורניה. הנהג דיבר עברית שוטפת וכנראה שהוא תושב יורד שחזר לתקופה, אם לנחש.

תמונות של המפגש והפרארי בהמשך, ברגע שאצליח להעלות אותם.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

הנה חלק התמונות :

דרך אגב, טעות שלי, הלוחית רישוי היא של פלורידה.

02072010765.jpg

02072010764.jpg

02072010762.jpg

02072010728.jpg

02072010729.jpg

02072010730.jpg

02072010731.jpg

02072010732.jpg

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

ראיתי אותה אתמול בראשלצ תוך כדי נסיעה ולקח לי דקה לעכל מה ראיתי . ללא ספק מדהימה!

ובעניין המפגש לצערי הגעתי מאוחר אבל לא פספסתי את הקורבט סי 2 שהיתה שם שגרמה לי רעד מוזר בכל הגוף.

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

גם אני לא האמנתי:shock: !! התחלתי לצעוק ״לא נכון ! לא נכון!״ ואנשים הסתכלו עליי מוזר אבל לא היה לי אכפת . ואני הייתי בכלל בטוח שאין כאלה בארץ ! רציתי פשוט לחבק את הבעלים !

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

בהזדמנות זו ל' ו א' רוצים להודות לדרוד בריל נחום קדמיאל ולחברי מועדון ה 5 שקיבלו אותנו בקבלת פנים חמימה אל מפגש המועדון.

מתנצלים שלא נשארנו למשך זמן ארוך יותר במפגש כדי להציג את המכונית, אך אנחנו נשוב לשם בהזדמנות הראשונה שתתאפשר.

תודה רבה לכל המפרגנים.

 

8)

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
גם אני לא האמנתי:shock: !! התחלתי לצעוק ״לא נכון ! לא נכון!״ ואנשים הסתכלו עליי מוזר אבל לא היה לי אכפת . ואני הייתי בכלל בטוח שאין כאלה בארץ ! רציתי פשוט לחבק את הבעלים !

 

אל תדאג אתה לא לבד גם אני הייתי מגיב בדיוק כמוך, כולל חיבוק הבעלים :-D

אאדוי RS6 לנהוג פעם אחת ולחלום כל החיים

:|

פורסם
לא מבין מה ההלם שלך שהוא מדבר עברית שוטפת...

מדובר בתושב חוזר,ישראלי לשעבר.:?

 

אם היית קורא עד הסוף היית רואה שכשאמרתי שאני לא מאמין התכוונתי לזה שנכנסה הקורבט דור שני, ולא הישראלי היורד ההוא עם הפרארי.:roll::?

יורדים כמוהו יש בשפע.:|

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

הפרארי הזאת היא לא היחידה מהדגם הזה בישראל.

יש כאן בארץ הקודש עוד אחת (360) זהה בצבע כחול בהיר אם איני טועה עם רישוי ישראלי ושייכת לבעלים של סמל"ת.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
הפרארי הזאת היא לא היחידה מהדגם הזה בישראל.

יש כאן בארץ הקודש עוד אחת (360) זהה בצבע כחול בהיר אם איני טועה עם רישוי ישראלי ושייכת לבעלים של סמל"ת.

 

תיקון קטן,

הפרארי עם הלוחית הישראלית היא מדגם 575 בצבע אפור-כסוף

פורסם

איזה ספויילר מבאס שמו על ה- 360.

 

לעניות דעתי ה 360 היא המכונית שנראת הכי אוטו-צעצוע שפרארי יצרו אי פעם.

 

יאללה דאווין.

פורסם
איזה ספויילר מבאס שמו על ה- 360.

 

לעניות דעתי ה 360 היא המכונית שנראת הכי אוטו-צעצוע שפרארי יצרו אי פעם.

 

יאללה דאווין.

 

קצת נכון. אבל פרארי היא פרארי והצליל שהאוטו הזה מייצר...פשוט מוזיקה לאוזניים...

לדעתי גם המדבקה שהוא שם על הפרונט די הרסה את העיצוב.

אבל על טעם ועל ריח אין להתווכח.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

×
×
  • תוכן חדש...