Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

היום בבדיקה שגרתית זיהיתי שהמאוור בכריזמה 98 לא עובד.

 

נתתי לא מכה קטנה ומיד התחיל לעבוד.

 

נגשתי ל 3 מוסכים לרדיאטורים , בכולם עלות המאוור 750 ש"ח .

 

מיכוון שכך החלטתי לנסות לתקן את המאוורר.

 

פירוק המאוור , הסרת המנוע המכונס ופתחיתו .

 

מיד זהיתי פחמים גמורים.

 

עלות פחמים 30 ש"ח , הרכבה והעסק עובד כמו חדש .

 

אז כאן היה שווה להשקיע סה"כ חיסכון של 750 ש"ח ויותר [לא כללתי עבודה]

 

בברכה.

פורסם

יפה - לכן יש לנו את הפורום הנ"ל , לספר וללמד ולפתור בעיות .

 

אבל - 750 ש"ח נראה יקר , לעומת העבודה שהשקעתה :?:

 

האם נראה לך שכולם יודעים מה זה פחם - לגריל או למנוע , או לפילטר :grin:

ולפרק מנוע להחליף - וגם שיעבוד :roll:

 

ומי ערב לי שבדרך לאילת מנוע המאוורר יכשל .. וכתוצאה מכך אפשרי נזק למנוע הרכב .

 

כאשר כותבים בקורת או נותנים מידע - צריך לספר את כל הסיפור .

 

לא כל אחד מבין ויש לו את הידע הטכני .

מעבר לכך - מכונאים עובדים במוסך , נותנים לך אחריות על העבודה .

 

אני בעד טיפול ברכב , ופתרון בעיות - זה כייף .

היום מוסכים כמעט ולא משפצים , כי עלות השיפוץ פשוט לא רווחית .

ולהציג את זה כאילו במוסך לא עובדים ומאוורר חדש לא עולה כסף למוסך זה לא הוגן .

 

כך שאם יש ידע , זה כייף לפתור בעיות ולתקן - ולפעמים בשביל שקט נפשי , אנחנו נותנים למוסך לשבור את הראש :wink: ומשלמים

כמובן שתמיד כדאי , לבצע סקר מחירים ובדיקה לפני הכנסת הרכב לתיקון .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

גם אני חושב כך. אם אתה בעל ידיים טובות תוכל לתקן כמעט כל דבר לבד. כמעט תמיד יעלה לך יותר במוסך. אבל אי אפשר לצפות ממוסך שלא ירוויח חוץ מזה אני לא חושב שמוסך יהיה מוכן לתת לך אחריות על שיפוץ חלק אבל על חלק חדש הוא ייתן.

בכל מקרה כל הכבוד וטוב שהעלת את הנושא.

פורסם

אביב,אים היתכונתה אלי אז יש לי חבר טוב,שימשון מאלקטרו מניע.בזמנו הלכתי אליו עים הפחמים של מנוע הונטה שלי והוא הסביר לי שהפחמים שיש לו לא מתאימים למנוע שלי ,(ביגלל ההרכב הכימי שלהם,אחוזי פחמן,אנארף)בקיצור נתן לי מ"ס טלפון של מישהו בת"א .טילפנתי והבחור אמר לי כן יש לי ,150ש לסט למנוע ונטה 12V .גם אותי זה מענין מאיפו ואזה פחמים פותח השירשור מצא.

פורסם

נשמע לי דיי מוזר שיש הבדל בין פחמים ל-AC ו-DC או מתחים שונים.

 

בכל מקרה הכרתי שיש בחולון מפעל לפחמים, נראה לי מקום אחר מאשר סטפן קרבון. טוב לדעת.

פורסם

קניתי את הפחמים במוסך לחשמלאות רכב באזור התעשייה רחובות [לא זוכר את שם העסק]

 

בכל מקרה בפעם הבאה התעד עם צילומים ,סה"כ ממש עבודה פשוטה .

פורסם

ומי ערב לי שבדרך לאילת מנוע המאוורר יכשל .. וכתוצאה מכך אפשרי נזק למנוע הרכב .

 

 

אילת או ליד הבית, התוצאה זהה, ולכן -

 

מוסך שמכבד את עצמו, לא ירצה קריסה של מנוע, בגלל חלק מהותי ששופץ, גם אם קל לשפצו.

 

בסוג חלקים כאלה, יש שיוחלף לחדש בלבד, מיצרן איכותי ומוכח.

 

בוודאי ובוודאי שניתן לשפץ, ואולם, למוסך, לא כדאי לעשות זאת, שברור, שאחד מיני רבים מתישהו יכשל ובאותו הרכב, המנוע עלול להנזק, והמוסך יסתכן בתביעה כספית גדולה. הסיכון לא כדאי ולא חכם.

 

כאיש פרטי, אתה רשאי לעשות כך.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

מדוע סטרטר או אלטרנטור משופצים זה בסדר, ומאוורר רדיאטור לא? למה מאוורר מנוע מפירוק (במצב לא ידוע) זה טוב, ומשיפוץ לא טוב? אני מאמין שלא משפצים את הנ"ל מסיבות כלכליות ולא טכניות (הפרש המחיר בין עלות שיפוץ למחיר חדש קטן מדי. כמה אפשר לגבות על שיפוץ חלק שמחירו כחדש פחות מ-500 ש"ח? כמה כסף יהיו הלקוחות מוכנים לשלם עבור שיפוץ חלק שמחירו כחדש כזה?).

 

אני נוסע כבר 80,000 ק"מ עם מאוורר רדיאטור שהחלפתי לו פחמים (ב"התאמה" של פחמים דומים על ידי שיוף). ואגב, אני יותר דואג מתקלה במאוורר בפקק בת"א מאשר בשיוט בדרך לאילת.

:turn-l:
פורסם

כי מאורר רדיאטור אים כושל ,דקה אחת של חוסר תשומת לב לשעונים,הלך ראש מנוע.הסטרטר או אלטרנטור אפשר ליסוע עוד הרבה.אצלי הוספתי עוד יוניט חום יבש שמפעיל זמזם ומנורה אדומה,על כול מיקרה.

פורסם

מקבל את הטענה, אם כי עדיין לא מחליפים מאווררים כטיפול מנע לפני שיכשלו, כמו שמחליפים רצועת טיימינג לדוגמא. אצלי בסאני יש שני מאווררים, אז גם כשהמשופץ כשל במקור, השעון אפילו לא הגיע לאדום.

:turn-l:
פורסם
קניתי את הפחמים במוסך לחשמלאות רכב באזור התעשייה רחובות [לא זוכר את שם העסק]

 

בכל מקרה בפעם הבאה התעד עם צילומים ,סה"כ ממש עבודה פשוטה .

 

עזוב פחמים, אין כמו גריל גז שעושה יופי את העבודה :wink:

מה זה פחמים? למה הם משמשים ? אפשר קצת הסבר?

Golf 2008 MK5

×
×
  • תוכן חדש...