Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני דורש הסבר! מה זה לעזאזל המנוע הזה?! ולמה הוא בולט החוצה כאילו נפלו לו כל הברגים ואיזה ערס קטן ניסה לשלוף אותו אבל אז האגזוז שרף לו את היד?! ממתי מחברים מנוע של אוטו לאופנוע?! אני לא מעודכן ?! :mad: אני מפספס משהו?! מה לעזאזל?!

אני לא יודע אם הדבר הזה סתם מכוער או שהוא נועד למשוך את העין בצורה מסיבית...

מה היתרונות של מנוע כזה בולט? אם יש בכלל... :roll:

 

נ.ב, צר לי על הבורות אבל בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה...

 

עריכה: זה דומה לאיזה יצור של טמאגוצ'י

תן בפולגז!

אם לי היה אופנוע, לסבתא היו גלגלים...

פורסם
אני דורש הסבר! מה זה לעזאזל המנוע הזה?! ולמה הוא בולט החוצה כאילו נפלו לו כל הברגים ואיזה ערס קטן ניסה לשלוף אותו אבל אז האגזוז שרף לו את היד?! ממתי מחברים מנוע של אוטו לאופנוע?! אני לא מעודכן ?! :mad: אני מפספס משהו?! מה לעזאזל?!

אני לא יודע אם הדבר הזה סתם מכוער או שהוא נועד למשוך את העין בצורה מסיבית...

מה היתרונות של מנוע כזה בולט? אם יש בכלל... :roll:

 

נ.ב, צר לי על הבורות אבל בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה...

 

עריכה: זה דומה לאיזה יצור של טמאגוצ'י

 

דור שלא ידע את מוטוגוצי, דור שלא שמע על לה מאנס או V7 דור שלא זכה לחוות TT כאופנוע ראשון.

המנוע הוא V המרכב לאורך האופנוע, למה? יש כמה סיבות טובות ממד אורך קצר, גל ארכובה המתלכד עם ציר האורך (לא בטוח שזו סיבה טובה) יש גם כמה סיבות רעות בכל מקרה הדגם הספציפי אכן לא עושה חסד עם הפוטנציאלי העיצובי של גוצי למשל זה.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
אני דורש הסבר! מה זה לעזאזל המנוע הזה?! ולמה הוא בולט החוצה כאילו נפלו לו כל הברגים ואיזה ערס קטן ניסה לשלוף אותו אבל אז האגזוז שרף לו את היד?! ממתי מחברים מנוע של אוטו לאופנוע?! אני לא מעודכן ?! :mad: אני מפספס משהו?! מה לעזאזל?!

אני לא יודע אם הדבר הזה סתם מכוער או שהוא נועד למשוך את העין בצורה מסיבית...

מה היתרונות של מנוע כזה בולט? אם יש בכלל... :roll:

 

נ.ב, צר לי על הבורות אבל בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה...

 

עריכה: זה דומה לאיזה יצור של טמאגוצ'י

 

דור שלא ידע את מוטוגוצי, דור שלא שמע על לה מאנס או V7 דור שלא זכה לחוות TT כאופנוע ראשון.

המנוע הוא V המרכב לאורך האופנוע, למה? יש כמה סיבות טובות ממד אורך קצר, גל ארכובה המתלכד עם ציר האורך (לא בטוח שזו סיבה טובה) יש גם כמה סיבות רעות בכל מקרה הדגם הספציפי אכן לא עושה חסד עם הפוטנציאלי העיצובי של גוצי למשל זה.

 

כן, אני בהחלט חלק 'מהדור החדש'. (לצערי?) אמנם עדיין יש לי שאלות לגבי צורת המנוע הנ"ל. לא עדיף כבר מנוע בצורת כוכב? יש איזה צקום שאני אוכל לקרוא על המנוע הזה? למה כמה ואיך?

סתם בשביל העשרה :wink:

תודה :)

תן בפולגז!

אם לי היה אופנוע, לסבתא היו גלגלים...

פורסם

מה כ"כ קשה פה ?

אני ממש לא מהדור "ההוא" (סה"כ בן 18), אבל קצת היגיון.

מנוע V לרוחב השילדה = חיסכון במקום, גל ארכובה אורכי לשילדה, ואפשר לראות גם מגע מוגדל עם אוויר, מה שיגרום לקירור טוב יותר.

 

יתרונות וחסרונות יש לכל דבר, אבל תמיד יש לזה סיבה...

 

:p

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

הסיבות הן בעיקר נוסטלגיות.

מוטוגוצי לא יכולים להתחרות בשום הונדהימהזוקי בהספק, משקל ומרכז כובד וכו'.

 

לתצורה הזו של המנוע יש תופעה אחת "מעניינת" במיוחד - היגוי מומנט. האצת/האטת

מהירות סיבוב המנוע (ז"א שינוי בסל"ד) גורמים לכל האופנוע להטייה בכיוון ההפוך.

מה שגורם לאופנוע לזעזועים בהורדות הילוכים במהירות גבוהה.

 

מעניין איפה הלאריו שהיה שלי 5 שנים... כבר הזכרנו נוסטלגיה?

 

יובל.

:turn-l:
פורסם

ואני מניח שכוונתו שאפקט המומנט נובע ממיקום המנוע לאורך האופנוע ולא בהכרח מצורתו

 

מוזר אבל ככל שאני נמצא פה יותר אני הופך ליותר קטנוני, מעניין מאיפה זה?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

ואל תדאגו...הוא קצת יותר ספורטיבי מהלאריו (היה גם לי שנתיים וחצי) עם מתלים מתקדמים וכו'... התמונה ההיא לא כל כך מחמיאה לו.

נסו את זו...

mgs01_01.jpg

מכיר סוזוקי ??? :smile:

פורסם

ואל תדאגו...הוא קצת יותר ספורטיבי מהלאריו (היה גם לי שנתיים וחצי) עם מתלים מתקדמים וכו'... התמונה ההיא לא כל כך מחמיאה לו.

נסו את זו...

mgs01_01.jpg

מכיר סוזוקי ??? :smile:

פורסם
ואל תדאגו...הוא קצת יותר ספורטיבי מהלאריו (היה גם לי שנתיים וחצי) עם מתלים מתקדמים וכו'... התמונה ההיא לא כל כך מחמיאה לו.

נסו את זו...

 

אני חושב שהעיצוב של הדגמים החדשים הרבה פחות מוצלח, חלקלק מידי חסר כל אמירה.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...