Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. מאיפה מומלץ לרכוש במחיר טוב? יש משמעות ליצרן ולדגם?

2. האם ההתקנה בקליאו ספורט מסובכת? איפה ניתן להחביא את הבלסטים?

 

תודה :)

פורסם

ממליץ על קיט פיליפס, לא יותר מ 5000K.

להחביא תמיד אפשר, הכל תלוי במתקין ועד כמה הוא יצירתי, בכל מקרה אין פה 100%, מי שיחפש או מבין - יכול למצוא את זה.

 

מה שכן אני יכול להגיד לך שההבדלים בתאורה זה שמיים וארץ, ולא זה לא מסנוור כשזה מותקן כראוי.

פורסם

מאיפה אתה קנית? הקיטים של ה-50 דולר איכותיים?

 

כנראה שאלך על 4300K. פוזה לא מעניינת אותי (ולא שיש איזה פוזה ברנו קליאו. זו עדיין לא הונדה סיוויק :-P:lol:

פורסם

אצלי במאזדה הצלחתי למצוא מקום לבלאסטים מעל הכנף הקידמית של הגלגל,יש שם אפשרות להכניס את כל הבלאסט ולקשור אותו עם אזיקון תנסה אולי אצלך תצליח למצוא משהו באזור.

בנוסף אני מאמין שבקליאו אין פרוג'קטורים אלא רפלקטורים וזה אולי קצת בעיה מבחינתך תנסה לדבר עם אחד מהפורום בשם BaruchFS.

99% שהוא יכול לעזור לך.

אומנם המחירים לא זולים כמו הקיטים הסיניים אבל גם לא בשמיים והם שווים כל שקל...התקנה איכותית+מוצר איכותי.

פורסם
ממליץ על קיט פיליפס, לא יותר מ 5000K.

להחביא תמיד אפשר, הכל תלוי במתקין ועד כמה הוא יצירתי, בכל מקרה אין פה 100%, מי שיחפש או מבין - יכול למצוא את זה.

 

מה שכן אני יכול להגיד לך שההבדלים בתאורה זה שמיים וארץ, ולא זה לא מסנוור כשזה מותקן כראוי.

 

איזו התקנה צריך בשביל קסנון בשביל להחשיב אותה כ"ראויה" וכמובן לא מסנוורת?

איך בדיוק הגעת למסקנה שהתקנה ראויה תביא לחוסר סינוור?

הרי מתזי מים אין לו

גם חיישן כיוון אורות אין לו

אאאהה וגם חיתוך עדשה אין לו

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם
קליאו ספורט זה פוזה לא קטנה, אל תצטנע :-D

 

 

הפרחות פה באשקלון לא מכירות קליאו :-D

 

אביב, חיישן כיוון גובה אוטומטי אני לא צריך לדעתי, מהסיבה הפשוטה שאני לא מעמיס על הרכב, אף פעם. (אפילו שיש לקליאו דשבורד מכוער כמו בקנגו :wink:). מתי שאעמיס, אכוון את האורות ידני, כמו שעושים בכל רכב כדי למנוע סינוור.

 

מתזי מים: נדאג שהפנסים יהיו נקיים, כל יומיים שלושה ננקה. אני לא נוסע בדרכי עפר ובוץ. (בשביל זה יש לי את הג'אסטי שתחיה). לדעתי ההפרש בבטיחות ובתאורה גדול הרבה מאי הנוחות שבלנקות כל שבוע את הפנסים.

 

למה הכוונה חיתוך עדשה? מה לא בסדר בעדשות אצלי?

 

אני לא רואה סיבה לסינוור. אגב, מה שכן מסנוור, זה קיטים מקוריים שמורכבים על רכבי שטח. יצא לך לנסוע מול פורסטר עם קסנון מקורי? לא נעים.

 

נ.ב אביב לאיפה נעלמת? קנית A3 והפסקת לתקוף סיבובים, אה? ;-)

פורסם

אתה לא מודאג מהאספקט החוקי?

גם נורות כמו הdiamond vision ודומיו זה לא בדיוק חוקי, אבל אם בוחן תנועה תופס אותך עם קיט מאולתר כזה ממש אכלת אותה.

Auto Emoción

פורסם

מתזים וכיוון אורות אוטומטי זה לא מה שיהרוג אותו.

מותקן אצלי קיט קסנון לא מקורי על מאזדה 3 ועצרו אותי אין ספור פעמים ואף אחד (כולל בוחן תנועה אחד) לא אמר לי דבר על הקסנון.

ברגע שהקיט עצמו מורכב נכון אין סיבה שיסנוור.

נכון שללא המתזים יש לשמור על ניקיון הפנס וכול יומיים-שלושה לצאת לשניה לקחת מטלית לחה לנקות ואז לנגב עם יבשה.

ושוב אני שואל,בקליאו שלך ישנם פרוג'קטורים או רפלקטורים?

חיתוך עדשה?פעם ראשונה אני שומע על זה.

פורסם
הפרחות פה באשקלון לא מכירות קליאו :-D

 

אביב, חיישן כיוון גובה אוטומטי אני לא צריך לדעתי, מהסיבה הפשוטה שאני לא מעמיס על הרכב, אף פעם. (אפילו שיש לקליאו דשבורד מכוער כמו בקנגו :wink:). מתי שאעמיס, אכוון את האורות ידני, כמו שעושים בכל רכב כדי למנוע סינוור.

 

חיישן כיוון אורות הוא לווא דווקא להעמסה, הוא גם משמש לכיוון האורות ברכב אם אתה בעלייה או ירידה.

 

מתזי מים: נדאג שהפנסים יהיו נקיים, כל יומיים שלושה ננקה. אני לא נוסע בדרכי עפר ובוץ. (בשביל זה יש לי את הג'אסטי שתחיה). לדעתי ההפרש בבטיחות ובתאורה גדול הרבה מאי הנוחות שבלנקות כל שבוע את הפנסים.

 

הניקיון הוא לא בעפר/בוץ אלא חורף לדוגמא, הפנס מתלכלך בשניות ושם שבירת אור תהיה קטסטרופה לנהג שיהיה מולך.

אני אומר לך את מניסיון בקליאו הקודמת שלי, שם המתזים היו תקולים ולאחר שתקנתי אותם זה פשוט שמיים וארץ הן מבחינת

הראיה והן מבחינת סנוור נהגים.

 

למה הכוונה חיתוך עדשה? מה לא בסדר בעדשות אצלי?

 

הייתי צריך להראות לך את הפנסים הקודמים שלי בקליאו, יש בתוך הפרוגקטור חתיכת ברזל שזזה והיא משנה את חיתוך הפנס

ככה שלא יסנוור. וכמובן שיהיה בגובה התקין

 

אני לא רואה סיבה לסינוור. אגב, מה שכן מסנוור, זה קיטים מקוריים שמורכבים על רכבי שטח. יצא לך לנסוע מול פורסטר עם קסנון מקורי? לא נעים.

 

נסעתי מול פורסטר, האוטלנדר וכן הם לפעמיים מסנוורים אבל זה רק בגלל כביש לא תקין.

בכביש כמו 6 לדוגמא, כאשר המערכת תקינה אין כל סיבה שהיא תסנוור אותך.

 

נ.ב אביב לאיפה נעלמת? קנית A3 והפסקת לתקוף סיבובים, אה? ;-)

 

נעלמתי קצת לא בגלל הרכב אלא יותר בגלל המקומות שנוסעים אליהם והימים.

שישי-שבת לא בא בחשבון אצלי, וימי חול אני לא יכול (יצא חרוז).

מקווה להגיע למפגש הבא.

 

 

אני לא נגד כל מערכות הקסנון שיש, אני פשוט נותן לך את הרקע האמיתי שלהן וההשלכות שיהיו לך.

מהי הסיבה שאתה רוצה להרכיב קסנון? אתה לא מרוצה מטווח הראיה או מהמראה של הרכב?

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

חיתוך עדשה?פעם ראשונה אני שומע על זה.

 

אם תפרק פעם פנס של רכב עם קסנון מקורי תראה שבין הנורה לעדשת הזכוכית ישנה פחית עם חתך מסורטט שמונעת האלומת האור לעבור את גובה מרכז הפנס וכך למנוע סינוור.

אני כבר יעלה תמונות להמחשה .

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

×
×
  • תוכן חדש...