Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

מצאתי מגברים במחסן של מערכות קודמות מלפני כמה וכמה מכוניות .

 

אם תוכלו לעזור לי לזהות את הנתונים שלהם ומה הם שווים (בטוח לא משהו)

 

1 - SOUND BARRIER GA-100 רשום עליו HI FI ויש לו 2 כניסות RC וסט יציאות ל-2 רמקולים ושנים לHIGH LEVEL

למה יש HIGH LEVEL ?

2 - שני מגברים קטנים וחמודים CALIFORMA A100XL (PROFILE) כתוב עליו LOW DISTORTION 2 CH. AMPLIFIER 50 WATTS

 

אולי אוכל להשתמש בהם להגברת מורל ?

תודה מראש שחר

ׂ

מי שלא נהנה מהחיים לא יודע לחיות !

פורסם

הסאונד ברייר הזה הוא מגבר דיי ישן- מתחילת שנות ה- 90.

 

דיי מסובך למצוא מידע לגבי מגברים ישנים כ"כ.

 

 

אומנם זה היה בסוף שנות ה- 90 תחילת ה- 2000, אבל אני זוכר בוודאות שלשכן שלי היה אחד מהחברה הזאת.

 

 

אולי מישהו מוותיקי הפורום יוכל לעזור לך.

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם
הסאונד ברייר הזה הוא מגבר דיי ישן- מתחילת שנות ה- 90.

 

דיי מסובך למצוא מידע לגבי מגברים ישנים כ"כ.

 

 

אומנם זה היה בסוף שנות ה- 90 תחילת ה- 2000, אבל אני זוכר בוודאות שלשכן שלי היה אחד מהחברה הזאת.

 

 

אולי מישהו מוותיקי הפורום יוכל לעזור לך.

 

שנת 1992 אם לדייק.

 

ומחזק לגבי המידע, קשה למצוא על מגברים ישענים כאלה.

פורסם
2 - שני מגברים קטנים וחמודים CALIFORMA A100XL (PROFILE) כתוב עליו LOW DISTORTION 2 CH. AMPLIFIER 50 WATTS

 

ׂ

שני ערוצים, המגבר מוצהר 25 ואט לערוץ, לא ניתן לגישור.

הגברה מעט יותר חזקה מ-HU מודרני.

103.JPG

-

פורסם

טוב, מדובר על מגברים די ישנים.

והם גם מגברים קטנים וחלשים יחסית.

 

הפרופייל קליפורניה זה מגבר קטן, 2 ערוצים שמוצהר 25 וואט RMS לערוץ ב4 אוהם, ב12V.

כלומר, בפועל הוא יוציא מעט יותר באיזור ה-28 - 30 וואט RMS בחשמל סטנדרטי(13.8 ומעלה)

זה עדיין חלש, יכול להתאים אולי לטוויטרים, אבל לסט מלא זה חלש מידי.

המגבר הנ"ל יוצר בשנת 1994.

 

הסאונד בארייר, זה מגבר קצת יותר חזק.

מגבר 2 ערוצים שמוצהר 50 וואט RMS לערוץ, ב4 אוהם, ב12V.

כלומר, בפועל בחשמל סטנדרטי של רכב הוא יוציא באיזור ה60וואט RMS +-.

זה יכול להתאים לסט קומפוננט בסיסי כמו פולס,טמפו,JBL,קיקר וכו', מהדגמים הפשוטים יותר.

לסטים טובעניים יותר תדרש הגברה חזקה יותר.

המגבר הנ"ל יוצר בשנת 1992.

under construction..

פורסם
שני ערוצים, המגבר מוצהר 25 ואט לערוץ, לא ניתן לגישור.

הגברה מעט יותר חזקה מ-HU מודרני.

 

קלטת בול בתמונה , יש לי 2 כאלה ..

 

green monster אתה פשוט אלוף ,מאיפה הידע :lol:

 

עם תוכל רק לענות לי מה זאת אומרת יציאות היי דפנשן שכתובות עליו ?

 

תודה רבה

מי שלא נהנה מהחיים לא יודע לחיות !

פורסם

הפרופייל קליפורניה זה מגבר קטן, 2 ערוצים שמוצהר 25 וואט RMS לערוץ ב4 אוהם, ב12V.

כלומר, בפועל הוא יוציא מעט יותר באיזור ה-28 - 30 וואט RMS בחשמל סטנדרטי(13.8 ומעלה)

ניר, אתה מסתמך על הצהרות חברה?

זה מידע לא מדוייק.

SAY11, הנתונים חשובים לך?

אם כן, אתה יכול לפרק 4 ברגים, ולהעלות תמונה פנימית של המגבר,

אין שם הרבה רכיבים:wink:.

-

פורסם

אני לא מסתמך על כלום, אני מעלה את ההצהרות כפי שהם.

 

אז, המגברים נמדדו בתקן שמחייב ב12V, בפועל ההספקים יכולים להיות גבוהים יותר בגלל הלרוב זה באיזור ה13.8-14V, זה הכל.

 

מדוייק או לא? זה כבר קשור למוניטין של החברה וכו'.

הרי לא לי, ולא לך יש מעבדה ובדקו את כל ההספקים של כל המגברים בעולם, במיוחד אלו משנת 1992-1994.

 

חיים, קצת הגיון.

וגם לא הייתי מהר לקבוע שזה אוברייטד.:wink:

under construction..

פורסם
אני לא מסתמך על כלום, אני מעלה את ההצהרות כפי שהם.

 

אתה סותר את עצמך באותו המשפט ואותה הנשימה :oops:.

 

למה?

כי אם אתה מעלה את ההצהרות כפי שהן,

אז ברור שאתה מסתמך עליהן.

בקיצור,

החברה כתבה את ההצהרות, אתה כותב אותו הדבר :)

המגבר אוברייטד. מניסיון.

תבקש מsay11 שיצלם ואז תבין גם למה אתה טועה.

-

פורסם

לי זה לא כל כך משנה אבל בשביל הויכוח שלכםן אני יעשה את זה :-D

מי שלא נהנה מהחיים לא יודע לחיות !

×
×
  • תוכן חדש...