Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש עזרה לתיקון חידוש פנסים עכורים עשיתי נזק נראה לי


Guy20
שימו לב! השרשור הזה בן 5080 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גם אני הייתי במצב שלך עם פנסים עכורים.להבדיל ממך אני קניתי את הערכה המפורסמת, והתוצאה יצאה יותר גרועה ממה שהיה לפני (כנראה ידיים שמאליות).

בסופו של דבר הלכתי לאיזה מקום בת"א שמתמחה בניקוי פנסים ,והם יצאו כמו חדשים! העלות הייתה 250 ש"ח.

בעלת העסק שם אמרה לי שהרבה נפגעי ערכות כמו שקניתי באים אליה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, הגיעה הזמן לעשות פה סדר,

 

א. לגבי המכפישים של הערכות לחידוש פנסים, ברור לגמרי שמדובר בבעלי מקצוע הנפגעים מפעולתה הרבה של הערכה בשוק.

ב. אני מוכן להעמיד לאתגר כל בעל רכב עם כל מצב עכירות של פנס פלסטיק ואני אשמח לצלם את כל התהליך ולהעלות את התוצאות לפורום.

ג.לגבי הבחור המסכן שמנסה ללא כל הצלחה לחדש את הפנס שלו וחוזר ועושה זאת שוב ושוב עם ניירות מים.

ניירות מים הן הבסיס הראשוני ביותר בתהליך חידוש הפנס.

בשלב ראשון מסירים את כל השכבה הפגועה מהפנסים וזה אכן נעשה ע"י ניירות מים ,הבעיה היא שלאחר מיכן הפנס הופך למעונן וערפילי ואז חייבים למרוח עליו חומר המותאם לפוליקרבונט הכולל בתוכו הגנות מפני השמש ,חום וקור,שריטות ועוד.

במידה ולא תשתמשו בחומר מסוג זה אלא בסוג של ווקס התוצאה תהיה קוסמטית בלבד והבעיה תחזור במהרה

 

תסתכלו טוב טוב בסרטון הבאה ואז תבינו את כל התהליך

http://www.youtube.com/watch?v=wrVKgUfseug&feature=channel

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, הגיעה הזמן לעשות פה סדר,

 

א. לגבי המכפישים של הערכות לחידוש פנסים, ברור לגמרי שמדובר בבעלי מקצוע הנפגעים מפעולתה הרבה של הערכה בשוק.

ב. אני מוכן להעמיד לאתגר כל בעל רכב עם כל מצב עכירות של פנס פלסטיק ואני אשמח לצלם את כל התהליך ולהעלות את התוצאות לפורום.

ג.לגבי הבחור המסכן שמנסה ללא כל הצלחה לחדש את הפנס שלו וחוזר ועושה זאת שוב ושוב עם ניירות מים.

ניירות מים הן הבסיס הראשוני ביותר בתהליך חידוש הפנס.

בשלב ראשון מסירים את כל השכבה הפגועה מהפנסים וזה אכן נעשה ע"י ניירות מים ,הבעיה היא שלאחר מיכן הפנס הופך למעונן וערפילי ואז חייבים למרוח עליו חומר המותאם לפוליקרבונט הכולל בתוכו הגנות מפני השמש ,חום וקור,שריטות ועוד.

במידה ולא תשתמשו בחומר מסוג זה אלא בסוג של ווקס התוצאה תהיה קוסמטית בלבד והבעיה תחזור במהרה

 

תסתכלו טוב טוב בסרטון הבאה ואז תבינו את כל התהליך

http://www.youtube.com/watch?v=wrVKgUfseug&feature=channel

מסכים עם כל מילה.הערכה שלך מעולה אם כי לא זולה-באופן אישי אצלי במוסך אני משתמש רק איתה

והתוצאות מעולות.כמובן שצריך לפתח טכניקה ומעט ניסיון.אבל בעיקרון זה עובד תמיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי כבר את כל החומרים הדרושים תקרא את האשכול בבקשה

 

לא התכוונתי בהכרח שתקנה את הערכה שלהם אלא שתתייעץ איתם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם הנייר 2000 להשתמש למעלה למטה או מימין לשמאל?

 

 

עם ניירות המים צריך להשתמש מימין לשמאל,

במידה וכל ניסיונותיך לא יצלחו אתה מוזמן אלינו לקרית אונו ואני יבצע לך את הפעולה באופן אישי ובאופן חד פעמי ,ללא עלות כלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

CarTaract, האם הפסקתם לעבוד עם אוטודיפו?

 

כי אצלינו בסניף מזמן נגמרו כל הערכות שלכם ומזמן לא קיבלנו חדשות.

 

אנחנו מקבלים רק את הערכות המתחרות הקטנות יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם ניירות המים צריך להשתמש מימין לשמאל,

במידה וכל ניסיונותיך לא יצלחו אתה מוזמן אלינו לקרית אונו ואני יבצע לך את הפעולה באופן אישי ובאופן חד פעמי ,ללא עלות כלל

שאפו על ההצעה - נדיב ביותר,

 

גיא - הייתי חוטף את ההצעה הזאת בלי להתבלבל יותר מידי, ואחרי זה מפנק את הבחור בתמונות לפני ואחרי,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי כבר את כל החומרים הדרושים תקרא את האשכול בבקשה

 

על פי התמונות לא עבדתה מספיק עם נייר מים מס 600 כדי להוריד את כל השכבה הפגועה וליצור שטח פנים חדש אחיד ונקי

חשוב לציין לך ולכלל חברי הפורם כי לא כל פנסי הרכב הם אותו דבר ישנם יצרנים אשר שמים יותר תוספים ביצור הפנסים אשר מקנים לו יתרונות כגון: חוזק, עמידות ,שקיפות ובמיוחד רכבים גרמניים כדי לחדש פנסי רכב אלו חשוב ביותר להתחיל נכון עם נייר 600 הגס, ולהוריד שכבה מהפנס אין מנוס מפעולה זו אחרת לעולם לא תצליח להחזירו להיות שקוף ככל שתשקיע יותר בליטוש הפנסים כך התוצאה הסופית תהיה גבוהה כך שעם הרבה סבלנות לטש את הפנסים עם נייר 600-1200-2000 שים לב שכל שלוו הפנס נהיה בהיר ושקוף יותר כשהו רטוב יבש את הפנסים והם חייבים להיות בעל שטח פנים אחיד ללא כתמים או סימנים ולאחר מכן אתה חייב לצפות את הפנסים בהגנה ראה סרטונים בנושא ביוטיוב 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם לאחר השיוף ניתן להשתמש בשכבת לקה שמגיעה בספרי? האם היא תחזיק מעמד ולא תתקלף?

 

בשום פנים ואופן לא להשתמש בספרי לכה הם מכילים ממיסים אשר יפגעו בפנס לצמיתות ולא יהיה ניתן לחדשם לעולם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5080 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...