Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא עתיד, הייתי אצלו ביום חמישי בבוקר.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

מאיזה חומר עשוים התותבים הנ"ל? לא מצאתי התייחסות לכך כאן וגם לא בשרשור הפרסום של רון.



 

אני יכול להעיד שתותבים מפוליריתאן עשו פלאות אצלי באלפא במיוחד לאחר שמקוריים היו בלויים לגמרי,נתנו לה היגוי מדויק הרבה יותר כמו ברכב חדש לחלוטין.

 

ממליץ בחום לכל מי שמתלבט!

 

 

פורסם

הם עשויים מיציקת גומי מלאה, בניגוד לסטנדרטיים שיש בהם חריץ בצורת סהר.

 

גם אני קניתי את התותבים האלה, מחנות בארה"ב, עלו לי 50$.

בהתחלה שלחו לי זבל סיני לא מזוהה (הסינים לא יודעים אפילו לכתוב מק"ט בלי שגיאות), למרות שהם היו אמורים להיות מתוצרת MEYLE, אבל לאחר התעקשות הם שלחו שוב את הדבר הנכון.

www.urotuning.com

קניתי גם תותבים קדמיים מפולאוריתן, ואני מתכונן לנסות להרכיב אותם לבד (גולף MK2).

www.rallydesign.co.uk

 

 

הקטע הכי קשה הוא להוציא ולהכניס אותם למשולש.

אם לא אצליח אני אקח את המשולשים לרון:-D.

פורסם

שכחת להוסיף שתי אצבעות ספייר.:lol:

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

וואלה ? לא יודע מה איתך, כל האצבעות שלי במקום

 

מנגד ועם זאת באותה נשימה, אני דווקא כן ממליץ לבצע זאת במוסך לאדם מן השורה

היות ומדובר במערכת בטיחות ממדרגה ראשונה !

  • ספונסר פורום
פורסם

את התותב הקדמי של המשולש מוציאים ומכניסים בעמצעות מלחציים

את האחורי באמצעות הפרס .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

הקדמי לא מתקלקל לפני 300 K

אתה יכול למצוא אותו גמור בכל מיני רכבי דיזל שעברו את הקמ הזה

כגון פולו קלסיק דיזל ,אוקטביה דיזל וכו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

לא אין צורך להחליף גם את הקדמי

המקורי שהוכנס במפעל הוא הכי טוב ,סתם לא מחליפים .

 

למעשה אין צורך לבצע פרונט אלא אם כן בוצע כיוון קודם על תותבים

גמורים שהמירכוז שלהם פגום .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
הם עשויים מיציקת גומי מלאה, בניגוד לסטנדרטיים שיש בהם חריץ בצורת סהר.

 

גם אני קניתי את התותבים האלה, מחנות בארה"ב, עלו לי 50$.

בהתחלה שלחו לי זבל סיני לא מזוהה (הסינים לא יודעים אפילו לכתוב מק"ט בלי שגיאות), למרות שהם היו אמורים להיות מתוצרת MEYLE, אבל לאחר התעקשות הם שלחו שוב את הדבר הנכון.

www.urotuning.com

קניתי גם תותבים קדמיים מפולאוריתן, ואני מתכונן לנסות להרכיב אותם לבד (גולף MK2).

www.rallydesign.co.uk

 

 

הקטע הכי קשה הוא להוציא ולהכניס אותם למשולש.

אם לא אצליח אני אקח את המשולשים לרון:-D.

 

יש לך יבואן מיילה בארץ, בתל אביב. דבר איתו במקום להזמין מאתרים בחו"ל

הטל' שלו 03-6311510 דבר עם סלע.

פורסם

נשמע מצויין ברשותי A3 2001 לי יש בעיה של מוטות מייצבים ימין/שמאל למי שמכיר שמתבלים מהר בעקבות מדיה גדולה

של הגלגלים ברכב השאלה שלי אם המוטות מייצבים שלך ה-TT מתאימים לי וגם מוחזקים ויוכלו לעמוד בעומס של הגלגלים

ב-TT נדמה לי המידה המקורית היא 17 זהה למידה שיש לי כרגע.

בנוגע לתותבים זה בטוח אני יחליף לרכב מטעמי בטיחות בראש ובראשונה.

בעבר:

פיזו 205 TOP XRI

סיטרואן GT/GTI/SPORT

פיזו 306 XT 1.8 כיום ZX 1.4

×
×
  • תוכן חדש...