Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שאתה קצת מגזים

שישים לו משהו עדין ולא אגרסיבי אין סיבה שיהיו בעיות מהצ'יפ עצמו

אולי מרכיבים סובבים ואז הוא לא באמת צריך את גיא בשביל לתקן אותם

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גם עם 400 כ"ס ו- 40 קג"מ ה- S70T5 ישאר רכב לא מעניין

לי יש אחת כזו עם צ'יפ, ויש לומר שהצחקתני האוטו מטיס הרבה עגלות שאתה חושב שהם חזקות! תבדוק קודם מה אתה אומר

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

צ'יפ של פרילינג יעלה לך כמו מחשב ניהול מנוע חיצוני,

ומן הסתם עדיף מחשב ניהול חיצוני,

 

הדרך המומלצת ביותר היא ללכת לסדנאות המוכרות ולהתקין גירסת TRIAL (פגה אחרי כ-6 שעות) לרכב שלך,

לאחר מכן תחליט עם איזה צ'יפ נהנת יותר,

 

בהצלחה,

פורסם

אם כבר הקפיצו את השרשור, מעניין איך מתקדמת השוודית הגודשת. היא כבר ידנית?

 

מאוד מעניין אותי מבחינת החום שטורבו יוצר, הרי אחרי צ'יפ טורבו עובד קשה יותר ומייצר יותר חום - איך רכב כזה שמיועד לאקלים קר שורד את זה בארץ? מורידים גדישה בקיץ (כמו שדיברו באחד השרשורים)? זה אפשרי עם צ'יפ, כלומר הבעלים יכול לעשות את זה בעצמו?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

חברה

יש לי שאלה

יש לי וולוו s70 t5 ואני מחפש גיר ידני שלם עם קלאץ ידיות הכול הכול הכול הפיכה שלמה

כמה זה יעלה פחות ויותר ומאיפה אני יכול להשיג אחד כזה

ואיזה מקום שיפורים אתם מציעים לאוטו הזה בשביל שיגיע ל 400 - 500 כוח סוס ??

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
שלום לכולם ,

יש לי וולוו S70 T5 שנת 1997 , מנוע סטנדרטי 240 כוח סוס , גיר 5 הילוכים .

האוטו לא עבר שיפורים כלשהם , האוטו אחרי יישור קו וטיפול 10,000 .

מאז שקניתי את הרכב ואני חושב להתקין בו צ'יפ (שמעתי שיש אנשים שהגיעו ל- 282 כוח

סוס על ידי התקנת צ'יפ בלבד ) . איזה צ'יפ אתם ממליצים לרכב הנ"ל ? וכמה העלות להתקנת

הצ'יפ המומלץ ? ומי זה הבעל מקצוע שאתם ממליצים עליו ?

 

תודה מראש

 

הי

איפה אתה מטפל ברכב (יש לי S40 T5 2007 )

פורסם
חברה

יש לי שאלה

יש לי וולוו s70 t5 ואני מחפש גיר ידני שלם עם קלאץ ידיות הכול הכול הכול הפיכה שלמה

כמה זה יעלה פחות ויותר ומאיפה אני יכול להשיג אחד כזה

ואיזה מקום שיפורים אתם מציעים לאוטו הזה בשביל שיגיע ל 400 - 500 כוח סוס ??

 

אני מכיר מוסך מומחה לשבדיות גודשות, הוא אמין ומאוד זול.

http://www.trol.co.il

בהצלחה עם הפרויקט.

 

הי

איפה אתה מטפל ברכב (יש לי S40 T5 2007 )

 

למה להקפיץ כזה שרשור פאקינג ישן ?

פורסם

אני זוכר את הS70 המדוברת היא הייתה בצבע בורדו והייתה באמת מהירה

 

במפגשים של קניון הזהב לפני 10 שנים.

על השם משתמש הזה יש כ4 אנשים שונים ו4 מכוניות שונות.

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם בהמשך לנושא נכון לרגע זה יש על הרכב גיר ידני כולל מה שמיסביב אין פקודת הצתה למחשב כבר יומים אני שובר תראש כניראה בעיה בחישן קרנק צריך עזרה דחוף מימישהו שעבר את הסרט ורוצה לעזור

פורסם

שלום אני אני צריך עזרה בנושא המדובר הכול מורכב על הרכב אין פקודת הצתה אים תוכל ליצור איתי קשר אני ישמח 0526207545 נפתלי

פורסם

אני גם חושב ככה השאלה אים אפשר לעשות משהו אים המחשב הקיים אגיע לי אים הקיט מחשב לגיר ידני למרות שאני לא מבין למה או צריך מחשב צריך לדעתי מחשב מנוע שתומך בגלגל תנופה החדש הרכבתי חיישן קרנק וחיישן קמשפט של ידני לא עזר אים מישהו יודע אל מחשב כזה לפחות לבדיקה יעזור מאוד תודה

פורסם

אני יודע שבהרבה מכוניות המחשבים שונים. בידני מול האוטומטי. יכול להיות שאתה צריך להשיג מחשב של הידני, כי של האוטומטי יותר מורכב ובנוי לעבוד מול מערכות חשמל אחרות ושונות .וגם מול המחשב של הגיר האוטומטי.


×
×
  • תוכן חדש...