Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הכי פשוט תפנה לאחת הסדנאות המתמחות ותקבל הצעת מחיר.

 

:wink:

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם

האם בסדנאות המתמחות בהתקנת צ'יפ לרכב , נותנים אחריות אם נגרם נזק אחרי התקנת הצ'יפ (כאילו סיבת הנזק היא התקנת צ'יפ ברכב ) ? אני מדבר על נזק שקשור בהתקנת הצ'יפ (למשל אם נגרם נזק למנוע ) , ולא מדבר על גיר , צמיגים , וכו' .

פורסם

יש תוכנה של BSR משוודיה, שמותאמת במיוחד לרכב.

אתה מקבל מין סקנר קטן כזה שמתחר לOBD של הרכב, ובלחיצת כפתור הופך מסטנדרט למשופר.

הוא לא נותן פול כח עד שהגיר מעביר לשני, והיתרון שאתה יכול לחזור למצב מקורי.

 

אבל זה לא מומלץ אם לא מחליפים צנרת או DP לפחות 2.5".

 

נ.ב אתה יכול לקנות STAGE II שמגיע עם דאוונפייפ.

פורסם
האם בסדנאות המתמחות בהתקנת צ'יפ לרכב , נותנים אחריות אם נגרם נזק אחרי התקנת הצ'יפ (כאילו סיבת הנזק היא התקנת צ'יפ ברכב ) ? אני מדבר על נזק שקשור בהתקנת הצ'יפ (למשל אם נגרם נזק למנוע ) , ולא מדבר על גיר , צמיגים , וכו' .

אף סדנא לא תתן לך אחריות לשום מכלול ברכב

הדבר היחיד שתקבל אולי אולי אולי זה אחריות ל-ROM של המחשב שלך לכמה חודשים

פורסם

צ'יפ ל-S70 וצ'יפ בכלליות זה לא משנה

יש את

E&A

PIT STOP

גיא פרילינג

 

למען האמת היות וזאת כנראה לא צריבה דרך שקע דיאגנוסטיקה

ולא משהו סטנדרטי

 

אז הייתי הולך כנראה לגיא

פורסם

פרילינג לא יעשה לך צ'יפ ופיט סטופ עושים רק לוואגיות, יכול להיות ש-E&A אבל אם הם לא הגיבו פה עד עכשיו אז אל תבנה על זה.

 

הרעיון שהבחור נתן לך פה היה לא רע בכלל, תשכח מאחריות זה לא עובד ככה בעולם השיפורים.

***Skodillac***

פורסם
יש תוכנה של BSR משוודיה, שמותאמת במיוחד לרכב.

אתה מקבל מין סקנר קטן כזה שמתחר לOBD של הרכב, ובלחיצת כפתור הופך מסטנדרט למשופר.

הוא לא נותן פול כח עד שהגיר מעביר לשני, והיתרון שאתה יכול לחזור למצב מקורי.

 

אבל זה לא מומלץ אם לא מחליפים צנרת או DP לפחות 2.5".

 

נ.ב אתה יכול לקנות STAGE II שמגיע עם דאוונפייפ.

 

 

 

האפשרות לא קיימת לרכב מהשנתון הזה

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

צודק,אני התקנתי אצלי בזמנו בS60 עדיין יש לך בBSR עדכוני תוכנה טובים יותר ממה שמציעים כל החברות השניות.

 

למשל:

http://en.bsr.se/products/t491/

 

ואתה מקבל 294 כ"ס - כמובן אם אתה נוסע בקור של שוודיה, בחום של הארץ תקבל אולי 10 אחוז ולא משנה מאיזה חברה:)

פורסם
פרילינג לא יעשה לך צ'יפ ופיט סטופ עושים רק לוואגיות, יכול להיות ש-E&A אבל אם הם לא הגיבו פה עד עכשיו אז אל תבנה על זה.

 

הרעיון שהבחור נתן לך פה היה לא רע בכלל, תשכח מאחריות זה לא עובד ככה בעולם השיפורים.

למה גיא לא יעשה צ'יפ ?

פורסם

אתם מוזמנים לפנות אליו, קשה לי להאמין שפרילינג ירצה להתעסק עם רכב ישן שעלול לגרום לו להרבה כאב ראש בגלל כל מיני חלקים בלויים ושאר ירקות, חוץ מזה הזמינות של פריליג היא מהנמוכות שראיתי, לפותח הט'רד אתה מוזמן לנסות רק את תצפה שאם הצ'יפ יעשה בעיות פרילינג יהיה זה שיפתור לך אותן.

***Skodillac***


×
×
  • תוכן חדש...