Jump to content

Naftali303

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

הנקודות של Naftali303

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני חושב שאני חייב מחשב של S60 דבר ראשון רק הדגם של שנת 2000 S70 מה שיש לי בא אים מנוע כמו ב S60 תיזמון מישתנה ככה שאני צריך לדעת אים איזה גלגל תנופה או בא מקורי ביצור אים זה כמו בS60 מה שיש עכשוו אל הרכב שווה לקחת תריזיקה כי או יקרא את הגלגל של ה60 אבל יותר ניראה לי שהמחשב של ה60 יקרא את המנוע של ה70 כי זה אותו מנוע ואז בטוח או יקרא את הגלגל תנופה שלו לריענון הגיר בא מימנוע של 60 2004
  2. אני כימעט משוכנע שאתה צודק בנוסף שמתי לב לחיישן מגנטי בדומה לחיישן קרנק שיושב אל הגיר האוטומט באזור הציריות שבמצב שהגיר מחובר או מעביר מידע של סיבוב למחשב שככול הניראה נחוץ להצלבת מידע אים המחשב מנוע טוב צריך להביא מחשב המנוע שיושב אל הרכב של S60 T5 2006 אים למישהו יש כיוון לחשב כזה לידני אני ישמח תודה לעוזרים
  3. אני גם חושב ככה השאלה אים אפשר לעשות משהו אים המחשב הקיים אגיע לי אים הקיט מחשב לגיר ידני למרות שאני לא מבין למה או צריך מחשב צריך לדעתי מחשב מנוע שתומך בגלגל תנופה החדש הרכבתי חיישן קרנק וחיישן קמשפט של ידני לא עזר אים מישהו יודע אל מחשב כזה לפחות לבדיקה יעזור מאוד תודה
  4. שלום אני אני צריך עזרה בנושא המדובר הכול מורכב על הרכב אין פקודת הצתה אים תוכל ליצור איתי קשר אני ישמח 0526207545 נפתלי
  5. שלום לכולם בהמשך לנושא נכון לרגע זה יש על הרכב גיר ידני כולל מה שמיסביב אין פקודת הצתה למחשב כבר יומים אני שובר תראש כניראה בעיה בחישן קרנק צריך עזרה דחוף מימישהו שעבר את הסרט ורוצה לעזור
  6. שלום יש לי s70 לפרויקט ידני אים למישהו יש מידע על הנושא אני ישמח לישמוע הלך גיר אוטומט וזה הזמן
×
×
  • תוכן חדש...