אני חושב שאני חייב מחשב של S60 דבר ראשון רק הדגם של שנת 2000 S70 מה שיש לי בא אים מנוע כמו ב S60 תיזמון מישתנה ככה שאני צריך לדעת אים איזה גלגל תנופה או בא מקורי ביצור אים זה כמו בS60 מה שיש עכשוו אל הרכב שווה לקחת תריזיקה כי או יקרא את הגלגל של ה60 אבל יותר ניראה לי שהמחשב של ה60 יקרא את המנוע של ה70 כי זה אותו מנוע ואז בטוח או יקרא את הגלגל תנופה שלו לריענון הגיר בא מימנוע של 60 2004