Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצא.

תודה על התמונות.

אולי נועם יוותר עכשיו על הרעיון למכור את הג'יפ.

 

הזמנת אותם להשקה של הקומנדקר?

פורסם

מצא ונועם, כל הכבוד על הייצוג שלנו.

כולי קנאה. לצערי לא יכלתי להצטרף מכל מיני סיבות...

בפעם הבאה, מצא ינהג גם בג'יפ שלי...8):wink:

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

אכן מפגש מוצלח.

האוירה, הארוחה, החברותא והג'יפים הכל התחבר לכדי יום מהנה במיוחד.

אז אנו עם הפנים לסתיו ,לכינוס הבא ובנתיים נברח למזגן ונצפה בכול אותם סרטים ותמונות שכל כך עמלנו

"לאגור" בימי העונה הגשומה והירוקה.

תודה ענקית לכולם אתם גדולים.

ניר

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
אכן מפגש מוצלח.

האוירה, הארוחה, החברותא והג'יפים הכל התחבר לכדי יום מהנה במיוחד.

אז אנו עם הפנים לסתיו ,לכינוס הבא ובנתיים נברח למזגן ונצפה בכול אותם סרטים ותמונות שכל כך עמלנו

"לאגור" בימי העונה הגשומה והירוקה.

תודה ענקית לכולם אתם גדולים.

ניר

 

כן לא להאמין אבל הוא הגיע...הסתיו, ואיתו המפגש השלישי של "הקשישים".נצא לסופ"ש בצפון מדבר יהודה בימים 5-6.11. טיול אמיתי של ג'יפים ישנים, מדבר, אבק, ג'ריקנים וחברה טובים שאוהבים ג'יפים.

המסלול: נבי מוסא, בקעת הורקניה, מצוק ההעתקים, מצפה נחליאל, לינה באיזור נחל קנה, מנזר מר סבא, מרגלות הר מונטר וחזרה לכביש. המסלול מתאים לג'יפים שלנו ויחייב שימוש ב-Low מדי פעם וכמה אתגרים נחמדים.

יוצאים מתחנת תדלוק דלק "פונדק אסא" ביום שישי בשעה 12:00 וחוזרים מהשטח לכביש בשבת סביבות 16:00.

נשמח להעביר עוד פרטים למי שמעוניין להגיע.

ניר

מייל לפרטים jeepeto.walla.com

פורסם
יוצאים מתחנת תדלוק דלק "פונדק אסא" ביום שישי בשעה 12:00 וחוזרים מהשטח לכביש בשבת סביבות 16:00.

jeepeto.walla.com

 

איזה "פונדק אסא", היכן?

פורסם

אהלן "שוקה"

הכוונה היא לפונדק אסא בצומת בית דגן.משם נצא יחדיו לכביש 1 דרך מחלף שפירים,ויאללה לכיף.

מקווה שנראה אותך איתנו.

שבת נעימה ניר

×
×
  • תוכן חדש...