Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טאסות ללאנטיס.

 

600 ש"ח

 

כנראה יש בהן טיטניום או משהו כזה!!!!

 

מד זרימת אוויר 800 ש"ח (טפו!)

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
טאסות ללאנטיס.

 

600 ש"ח

 

כנראה יש בהן טיטניום או משהו כזה!!!!

 

מד זרימת אוויר 800 ש"ח (טפו!)

 

 

טאסות של גולף עולות הרבה יותר, משהו כמו 400 ליחידה!!! (יותר מחישוק סגסוגת נורמלי).

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

צינור מים שמתחבר לרדיאטור - מטר ו20 של עוצמה צרפתית ופאר היצירה - 400 ש"ח לפני מע"מ

מדחס מזגן מקורי לאופל קורסה 2800 לפני מיסים ( חלופי שהוא בול אותו הדבר עולה פחות מחצי .... )

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

דוגמאות למחירים בלובינסקי/ ז'אן ל- 106:

 

פס קישוט- 250 ש"ח

תפס דלת לתא כפפות- כ- 500 ש"ח

מנוע סירקולציה קטנטן למזגן- כ- 900 ש"ח

 

 

עם מחירים כאלה מזל שהצלחתי למצוא קומבינות.

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם

א ככה... לפני הפונטו הייתה לי קליאו RSI

 

והנה כמה דברים ממש יקרים

 

ערסל קידמי - 4000 שקל לפני עבודה

 

 

חצאית צד מקורית של RSI... צריך היה לחכות שבועיים להזמנה. תחזיקה חזק... 3200 שקל לפני צביעה והרכבה!!!! (מחיר ליחידה , לא זוג)

 

 

שמעתי גם שמנוע של הסאן רוף באר אסס איי עולה כ 3000 שח.

 

 

עכשיו לרכב שלי הנוכחי.

פונטו GT

 

חיישן גלגל תנופה - 950 שח לפני עבודה

מה עוד.. משאבת דלק מקורית עולה משהו כמו 1800 שקל.

 

טורבו מקורי עולה 5500 שקל

 

זה כל מה שעולה לי בראש רגע...

 

אאאא... ולגבי האוטו של אבא שלי (פונטיאק גרנד פרי)

 

ידית קטנה של הדלת , הידית החיצונית, 1300 שקל לפני הרכבה וצבע.

הכיסויי, כלומר השכבה החיצונית של הטמבון האחורי זה עשויי מגומי קשיח כזה.

6000 שקל לפני צבע והרכבה!!!

 

בנוסף טיפול 10,000 שכולל שמנים, פילטרים, רפידות בלימה , עלה כ 3400 שקל!!

 

שבקליאו אני עשיתי טיפול הכולל פילטרים שמנים, צינורות ברקסים ורפידות ב 700 שקל!!

 

שערוריה! UMI יקרנים בטירוף!

=========================================

SILVER GT99

 

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=533D1E2E264446D48118FF4BF6F82A9A&alid=193177

פורסם

היתה לי בעבר קריזלר אספן וכמובן גנבו לי את הסמל שעומד

על מיכסה המנוע שילמתי ביזמנו בחברה רק 470 ש"ח לפני מע"מ

וזה אחרי הנחת מוסך...

שי החוצפה בשברולט סונומה וגימי הולך פס קישות מאלומניום (כאילו ניקל)

ועולה רק 900 שקל לכל חלק

ותאמינו הרשימה קצרה מלהכיל את כל המחירים המופקעים בארץ

סיפור אמתי.

חבר שלי נסע ליפן וביקשתי ממנו לברר כמה עולה פנס ראשי לסוברו

לאונה שנת 90. בארץ פנס כזה עולה כ 500 ש"ח כאשר על פי החוק חלקי בטיחות

פטורים ממכס (חרטה ברטה).

חברי ניכנס לחנות בטוקיו לחלקים וביקש פנס ראשי לסוברו כאשר שאל

מה מחירו הוא חשב שהוא לא שומע טוב. ביקשו מימנו בסך הכל 4 דולר

אני חוזר על המחיר 4 דולר (כ 20 ש"ח). חברי קנה שתי פנסים

וכאשר חזר לארץ הצהיר עליהם כי ברור אין נכס חבל לכם על הזמן איזה סרט

היה לא במכס ביקשו ממנו כ280 ש"ח מכס הוא סירב לשלם וביחד נסענו

למכס ועשתי להם כזה סקנדל ובסוף קיבלתי פטור ממכס על הפנסים.

שתבינו אחרי בלגן עלו לי הפנסים 40 ש"ח זו המדינה שאנחנו חיים בה :mad:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אצלי הבעיה חמורה הרבה יותר ,בז'אן לא יודעים איזה טורבו מיועד לZX,משום מה זה לא בקטלוג וכך עד הרבה חלקים שביקשתי ,ממש חאפרים :D

 

ועכשיו ברצינות, בנושא סיטרואן את כל הדברים הקטנים אפשר לחפש אצל איתני(חאפר ידוע ברח' המסגר)

יש לו שם אוסף של סמלים לכל מיני דגמים

אש"ט

אירגון לשחרור טלטלים

פורסם
אצלי הבעיה חמורה הרבה יותר ,בז'אן לא יודעים איזה טורבו מיועד לZX,משום מה זה לא בקטלוג וכך עד הרבה חלקים שביקשתי ,ממש חאפרים :D

 

ועכשיו ברצינות, בנושא סיטרואן את כל הדברים הקטנים אפשר לחפש אצל איתני(חאפר ידוע ברח' המסגר)

יש לו שם אוסף של סמלים לכל מיני דגמים

 

אז זהו ש....ניגשתי אל איתני לפני שניגשתי אל ז'אן, ולא היו לו מסלים לסיטרואן.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

סמל קידמי רנו (לא בשבילי) 35 ש"ח בלבד !

תריס איוורור מרכזי (דייהטסו אפלאהוז) פצפון שעשוי כנראה מהפלסטיק הדק בעולם- - 750 ש"ח

אלטרנטור למזגן,סובארו ג'אסטי,מוסך מרכזי (כולל עבודה) מחיר מבוקש-4000 ש"ח (בסוף מצאתי ב-1500 ש"ח).

 

תיקון פנצ'ר בצמיג ממוגן (החלפת צמיג)-4000 ש"ח

ואחרון חביב...

מילוי מטפים ברכב ממוגן שבגלל אידיוט אחד התבזבזו בלי שהיה צורך בשריפה: 30,000 ש"ח!

פורסם

כפתור לחלון חשמלי לקליאו - 220 ש"ח פלוס מע"מ (ואני הייתי צריך את הכפתור האוטומטי שעולה הרבה יותר).

ולמה לעזאזל על נגד מהירויות משופץ רצו ממני 950 ש"ח????

פורסם

* ספויילר (עאלק...) של ה-GTI :

 

1300 ש"ח לפני צביעה !!!

 

*פס קישוט מעל הגלגל (או קשת\כנף או איך שלא קוראים לזה ...) :

 

410 ש"ח לפני צביעה !!!

 

:mad::mad::mad:

 

 

שחיטה ... :twisted:

...*106GTI*...

!!! That's The Way I Like It

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...