Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב ממש יפה,הצבע השחור וההנמכה בהחלט הולמים אותו ואני מסכים שזו הצורה היפה ביותר של האימפרזה WRX (יש לי גם פטי'ש רציני ל-GT..).

 

אני מעריך אנשים כמו פותח השרשור שקודם דואגים לטפל\לשפר את נושא ההתנהגות והבלימה לפני שרצים לשפר את המנוע, זה בהחלט מבורך.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן, כן היה צריך להעשות מזמן אבל מה לעשות שהחיים זה מה שקורה כאנחנו עושים תוכניות.

 

ביקרתי במעבדה לפני יומיים. שמעתי הרבה דברים טובים על המקום ואני יכול לומר שהכל נכון והופתעתי לחיוב אפילו שבאתי עם ציפיות גבוהות! כאשר הגעתי למקום, ג'וג'ו שאל אותי כמה שאלות על אופי הנהיגה ומה אני רוצה להשיג באמצעות כיוון הפרונט והמליץ לי ישר על המספרים. החלטתי לסמוך על המספרים שלו והעבודה החלה. בזמן זה, עידן הבעלים הציע קפה ונכנסנו לשיחה ארוווכה על נושא התנהגות הרכב בכלל והכיוונונים בפרט. אני חייב לציין לחיוב את הרמה האישית והמקצועית הגבוהה של עידן. עוף נדיר בתחום.

 

חשוב לציין שמטרת הכיוונונים היא לשפר את התנהגות הרכב בסיבוב (אחיזה וחדות הפניה), מי שמעוניין במטוס (מהירות גבוהה) כדי לבחור מספרים אחרים. באופן כללי כדי לנסוע לשם, להסביר לעידן/ג'וג'ו מה אתם מחפשים ולתת להם לעשות את העבודה (או לבוא עם מספרים מהבית).

 

מספרים: עשינו קאמבר שלילי מקסימלי מלפנים - יצא כ-2.25 כל צד, הייתי מאוד מרוצה לא חשבתי שאעבור את ה-1.5, tow out של כ-3 מעלות מלפנים וtwo in של כ-1.5 מעלות מאחור. הקאסטר כ-6 מעלות, אבל זה ללא כיוון. 

 

עדיין לא יצא לי לבדוק בצורה רצינית את ההסט אפ, אבל השינוי מורגש מאוד מהפניה הראשונה: הרכב שש לפנות, ההגה מגיב הרבה יותר מהר, האחיזה השתפרה משמעותית(!) ותת ההיגוי ירד מאוד.

 

מסקנה הביניים שלי היא שהייתי צריך לעשות זאת מזמן ושמדובר באחד השיפורים בעלי העלות/תועלת הגבוהה ביותר.

 

ממליץ גם על השיפור ובמיוחד על בעלי המקצוע! (ותודה לטיג שכיוונו אותי :))

פורסם

מצטרף להמלצות על המעבדה ועל עידן וג'וג'ו המקצוענים.

 

אני עם מספרים דומים לשלך מבחינת קאמברים ושוניםמבחינת TOE ואכן הרכב קיבל שינוי חיובי מאוד .

 

אייל

BMW M135I


×
×
  • תוכן חדש...