Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכותרת טיפה היסטרית אז סלחו לי.

יש לי איזה מגבר שדיברתי אליו קצת פיוניר GM4200 עכשיו יש לי איתו כמה בעיות (לא טכניות) של איך לחבר אותו מבחינת מתח.

כי יש לו זוג פלוס זוג מינוס עוד מעט אני יוציא ויסתכל שוב כי חיברנו אותו מהר בלי להסתכל.

הינה תמונה מהאינטרנט בינתיים:

58864759fullru1.jpg

 

 

זה הצד שיש בו את שני הפלוס מינוס.

המפרט שלו מראה כי הוא עובדה ב2אום וגם ב4אום.

אז חשבנו ככה כי אנחנו לא מכירים את המגבר הזה חשבנו שזה ניתן לבחירה כל פלוס מינוס זה בשביל עבודה בהתנגדות שונה.

אשמח אם תעירו את עיני בנושא.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

לחיבור של סאב אתה צריך לעשות גישור, בעיקרון בכל המגברים שראיתי עד היום כדי לחבר בגישור לוקחים את המינוס הכי קיצוני שמאלה ואת הפלוס הכי קיצוני ימינה, אבל יכול ליהיות שאצלך זה שונה אני לא רוצה להטעות אותך תנסה לקרוא על המגבר אם רשום איפה שהוא BRIDGE

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם

אתה צריך לגשר את שני הערוצים..ואם יש לחצן לכך,אז להעביר את המגבר למצב MONO.

כדי לגשר אתה לוקח פלוס מערוץ אחד ומינוס מהערוץ השני.

תסתכל טוב לדעתי צריך להיות כתוב על המגבר איך מגשרים אותו, בדר"כ כתוב כBRIDGE.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

תודה רבה חברה אבל לא זה מה ששאלתי!

שאלתי בקשר ליציאות מתח -+ יש שניים כאלו!

ואותם אני לא יודע איך לחבר!

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

תן לנו תמונה יותר ברורה של מה כתוב שם על המגבר שלך. מקרוב.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

אני מקווה היום או מחר יצא לי לצלם א הכניסות כי פשוט אין לי זמן ממש..אבל בכל מיקרא יש שני כניסות פלוס ושתי כניסות מינוס (כניסות של מתח אני מתכוון שוב!).

 

האם יש עוד מונובלוקים שצורת החיבור דומה?

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

בדרך כלל אמור להיות 3 כניסות מתח

1. +

2. -

3. REMOUTE

 

אצלך מימין 2 פלוסים ו 2 מינוסים?

כמה אום אתה צריך 2 או 4?

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

כן יש שתי מינוס שתי פלוס וכמובן רמוט.

אני צריך להוריד ל2 אום.קיקר CVR שתי סלילים 4אום כל אחד.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

אתה צריך לעשות קצת סדר בעולם המינוחים שלך -

אתה מדבר על כניסות מתח ובאותה נשימה שואל איך לחבר אליהן סאב בהתנגדויות שונות :wink:

 

אם אלה יציאות הרמקולים אז - כמו שענינו לך בשרשור הקודם שפתחת - אתה צריך לחבר את הסלילים בטור לקבלת התנגדות של 8 אוהם ולחבר את הסאב בגישור.

חיבור בגישור מתבצע עם פלוס של ערוץ אחד ומינוס של הערוץ השני. בדרך כלל יהיה מסומן על המגבר כיצד לחבר בגישור.

כמו שאמרו - צלם תמונה של המגבר.

אם הכוונה שלך היא לחבר את הסאב ב-2 אוהם רק לערוץ אחד - אתה לא מרוויח כלום. בגישור של 8 אוהם תקבל את אותו הספק.

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם

אמרתי כבר כמה עמים שאני מדבר רק על כניסות מתח שמעו..

עזבו כניסות רמקולים עזבו אני מדבר על המתח.

 

עכשיו המגבר שלי נותן בגישור ב4 אום אך ורק 320RMS והסאב שלי לא יכול לעבוד ב4 אום רק ב2 או8 אז אני מעדיף לעשות לו חיבור שיוריד אותו ל2 אום ולחבר אותו לערוץ אחד שנותן 240RMS (יש שניים כאלו).

כי כרגע הוא מקבל חצי ממה שהמגבר נותן ב4אום הוא נותן 320 משמע עכשיו הוא מקבל רק 160RMS .

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

המגבר שלך נותן לך ב4 אוהם בגישור 320 RMS ולא בגישור על 2 אוהם הוא נותן לך 240 RMS אם אתה רוצה לחבר 2 סאבים של 2 אוהם זה עדיף לך לחבר ככה , אבל מכיוון שיש לך סאב אחד של 2 אוהם האפשרות הכי טובה שלך זה לחבר על 8 אוהם ולקבל את מה שהוא נותן בניגוד הזה. יש עוד אופציה שחשבתי עליה אבל אני לא יודע אם היא תעבוד שזה לחבר כל סליל (במידה וזה סאב שתיי סלילים של 4 אוהם) לערוץ אחד במגבר ולעבוד בלי גישור על 4 אוהם ככה כל סליל יקבל מתח חזק מערוץ אחד .

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם

סליחה על הבילבול, אבל אתה הכנסת את כל נושא ההתנגדויות :wink:

 

בנוגע לכניסות המתח - צרף תמונה כדי שנדע במה מדובר.

ישנם מגברים בהם יש חיבור יעודי לקבל חיצוני, אבל אז בדרך כלל יהיה כתוב מהו כל חיבור.

 

לגבי הנתונים של המגבר שנתת - הם לא ממש הגיוניים. מגבר שני ערוצים שנותן X וואט ב-2 אוהם לכל ערוץ, יתן בגישור של 4 אוהם בדיוק X כפול שתיים.

או שהמגבר נותן פחות לכל ערוץ ב-2 אוהם (160 וואט), או שהוא נותן יותר בגישור (480 וואט). בכל מקרה התוצאה של 2 אוהם על ערוץ אחד או 8 אוהם בגישור תהיה שווה.

למען האמת - אני אפילו לא בטוח שהמגבר יעבוד כאשר רק ערוץ אחד מחובר, אבל את זה אתה יכול לבדוק בעצמך בקלות.

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

×
×
  • תוכן חדש...