Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שואל בפורום הנ"ל עקב כמה סיבות:

אני בטוח שכאן האנשים יותר מודעים לאיכות עבודה (בכל זאת רכבים "די" ישנים).

מכירים את הצבעים והפחחים באופן אישי ובטוחים בעבודתם.

אני הפשטתי את המיצובישי סופר לנסר שלי מהכל חוץ מאשר כיסאות וחגורות בטיחות :) .

יש בשתי מקומות חלודה שדורשת הורדת שמשה קידמית ואחורית.

אני לא בטוח בקשר לצבע שאני רוצה (כרגע כסוף מטאלי).

אני מעוניין בעבודה איכותית אך גם במחיר שלא עובר את ה5K.

המלצות לפחחים וצבעים באזור חיפה יתקבלו בברכה.

המון תודה. מקס

<-- זה היעד :evil:

פורסם

דע כי לרוב יש קשר בין רמת העבודה למחיר.

 

אני יכול להמליץ לך על פחח שעשה עבורי ועבור לא מעט חברים עבודה טובה,בלי שטיקים ובלי קובינות ובמחיר נוח בהחלט.

 

הומלץ כאן רבות בפורום ולדוגמא: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=188405

 

אגב,קח בחשבון שמרכיב הצבע והחומרים (אם משמשים באיכותיים) כבוה מאד (לרכב כמו שלך יכול להגיע אל מעל 2000 ש"ח ואולי קרוב ל-3000 ש"ח..).

 

נמצא ברחוב השיש,נדמה לי מספר 14 או 18.

 

כדאי להגיע למקום ולדבר עם כאמל או בנו ראווי, טל: 052-2412756.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
ובמחיר נוח בהחלט.

 

כל אחד וה-Comfort zone שלו. ממני הוא ביקש 13K ש"ח, ובסוף לא רצה לקחת את העבודה.

 

גם אני ממליץ על עופר.

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...